siltakemmakoista naisseuraa?

tähkä tähkä

terveiset Kymijoen suulta eli Kotkasta.

Onkohan naisseuraa jos siltakemmakoihin tullaan?

Vai onko ne omankylän sisäpiirijuhlat?

11

799

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisfani :)

Tullaan katsomaan Lauria ja niitä seksikkäitä nahkahousuja :))) On meinaan varmaan makeet pitää helteellä -Puumalassa paistuu - D. Joo-o ei me varmaan muita miehiä edes huomata ;) D.

• toivottavasti olet

on! jos ei valikoi :)

mielellään sellainen komea ihana mies jolla on ...

• .poikii ilman siipii

ikä ei määrää, luonne eniten ja sitten kyllä ulkonäkö vaikuttaa myös. Iloisia Puumalan tyttöjä jututtaa mielellään.

Kemmakoissa nähdään!

• thjrthrthrt
        .poikii ilman siipii kirjoitti:

ikä ei määrää, luonne eniten ja sitten kyllä ulkonäkö vaikuttaa myös. Iloisia Puumalan tyttöjä jututtaa mielellään.

Kemmakoissa nähdään!

ens viikolla ne sit on. täältä tullaan. toivotaan et on keliä niin voisi harkita veneilyä.

• -halkomies-

Ennen mainostettiin että;
      Högforssin hellat ja Puumalan pillut ne joutusaan lämpenöö.
      Ainakin toinen on totta. Kumpikohan.

• sepalus auki

hahaa...täältä tullaan,meitä on kuuden(6) rotunaisen sakki paikalla hetku lauri tähkänsä::) esiin vetää!
        ...tunnistatte meidät...juu nou!

• Klapipoika.
        sepalus auki kirjoitti:

hahaa...täältä tullaan,meitä on kuuden(6) rotunaisen sakki paikalla hetku lauri tähkänsä::) esiin vetää!
        ...tunnistatte meidät...juu nou!

Vaikuttaa siltä, että ainakin högforssin hellojen röörit on nuohottu säännöllisesti.

• ookkonaoulusta

no ei mekään mitään mister finlandia mieshiä olla mut aikamoisia emäntiä oli liikenteessä. Kauneus on katsoja silmässä. Niin ja tosiaan sisäinen kauneus ratkaisee..

• kut kut kutinaa
        ookkonaoulusta kirjoitti:

no ei mekään mitään mister finlandia mieshiä olla mut aikamoisia emäntiä oli liikenteessä. Kauneus on katsoja silmässä. Niin ja tosiaan sisäinen kauneus ratkaisee..

kivaa oli mut kutina pöksyyn reissusta jäi... kiitos siitä puumalan eukot. ens vuonna uudestaan kuitenkin, eiköhän olla kunnossa siihen mennessä.

• Puu ja pölkky.
        kut kut kutinaa kirjoitti:

kivaa oli mut kutina pöksyyn reissusta jäi... kiitos siitä puumalan eukot. ens vuonna uudestaan kuitenkin, eiköhän olla kunnossa siihen mennessä.

Ristiinan Metsälinnassa 20.8. eli huomenna klo 19.00- 24.00 tanssit. Järjestää
        metsänhoitoyhdistys.
        Sinne on vapaa pääsy ja Harhakuva orkesteri soittaa.

• Oli tyttö Mikkelistä
        Puu ja pölkky. kirjoitti:

Ristiinan Metsälinnassa 20.8. eli huomenna klo 19.00- 24.00 tanssit. Järjestää
        metsänhoitoyhdistys.
        Sinne on vapaa pääsy ja Harhakuva orkesteri soittaa.

vetää kaikki miehen kutaleet Hiihtomäelle tanssimaan ! ;) Sorry -D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe