Vuosia sitten kuoli

HTZA

faijani veli, minä perin 2000 markaa.
en, vieläkään, ole antanut anteeksi että faijalla oli kolmas veli ja silä kaksi lasta.
Svidud, olisin perinyt enemmän jos ne olis olleet kuolleita.
Perinnönjaossa virnuilivat minulle hävyttömästi, Suomen oikeuslaitos nauroi minulle, kun yritin periä oikeuksiani, faijan veli, kun näytti dementoituneelta.
Tämä on täysin kuvitteellinen juttu.

Toivottavasti tämä on viimeinen, tämän tyyppinen aloitus aiheesta.

H.

31

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina.

      onnellinen, minä perin rikkalta sukulaislta alpakka lusikat ja veitset,
      Niinkuin hän aina äidilleni sanoi, tytöstä pidetään huolta!

      • HTZA

        Parhaimmat tytöt saavat parhaimmat asiat.
        Aika usein Alpakkamiehetkin..
        :)
        H.


      • Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

        Parhaimmat tytöt saavat parhaimmat asiat.
        Aika usein Alpakkamiehetkin..
        :)
        H.

        olishan niitä, mutta kun en minä eläimiä...VAikkain niin suloisia
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alpakka
        Kerkiä hoitamaan


    • Perinnönjaot ovat pahoja paikkoja ja niissä on tapana unohtaa annetut lupaukset jolleivät satu olemaan paperilla. Kokemusta on, minutkin uhattiin tappaa kun rupesin penkomaan...

      Olen jakanut "omaisuuteni" lapsille eroni jälkeen heti (opiskelijoita), ainakaan minun hautajaisissa ei tarvitse tapella. En kyllä uskoisi, että tappelisivat muutenkaan.

    • Onneksi minulla on vain yksi joka saa kaiken pitää ihan ite.

    • Meriläinen

      Jokainen saa kirjoittaa mistä haluttaa.
      Täällä on paljon aiheita joista minä en tykkää, mutta en sitten edes avaa niitä.
      Samaa soisin sinulle.
      Ne on muut kun sitten määrää mitä poistetaan.

      • Minunkin avaus rockfestifaaleista on näköjään poistettu. Ei edes musiikkipalstalta löytynyt. Tais olla liian törkeetä kysellä rock musiikkimieltymyksistä. Ei se ainakaan kaupallinen kirjoitus ollut kun kyseiset pippalot oli jo pidetty. No, ollaan sitten vaan villasukka iskelmäfaneja...


      • HTZA

        jonkun pitää olla ennakkosensori.
        Valvojalla on raskaasti hoidettava hauva.
        Arvaa vaan, kuinka raskasta on pestä sen pissejä etteivät Sudet saa vainua?
        Shampoolla, rakastavati pesty, laiha, koiran retale, houkuttelee Karhujakin.
        Ihmismäinen jalkahiki kun on poissa.
        Ja pussausten kuola.
        ;) ;)
        Kulta ei sitten poista tätä, jookosta?
        H.


      • Meriläinen
        miljoona kirjoitti:

        Minunkin avaus rockfestifaaleista on näköjään poistettu. Ei edes musiikkipalstalta löytynyt. Tais olla liian törkeetä kysellä rock musiikkimieltymyksistä. Ei se ainakaan kaupallinen kirjoitus ollut kun kyseiset pippalot oli jo pidetty. No, ollaan sitten vaan villasukka iskelmäfaneja...

        No lähinnä tarkoitinkin että palstalaisten ei tarvii mennä tuolla lailla mollaamaan.
        Kävin kyllä handekilta kysymässä syytä hänen tapaansa kirjoittaa täällä mutta se vastaus häneltä sittemmin poistettiin.

        Vastasin muuten siihen sun kyselyys, etten tykkää pippaloista joissa on paljon porukkaa tai jotain sellaista.

        Täällä on tälläkin hetkellä avauksia jotka ei mua kiinnosta mutta olkoon.


      • HTZA
        miljoona kirjoitti:

        Minunkin avaus rockfestifaaleista on näköjään poistettu. Ei edes musiikkipalstalta löytynyt. Tais olla liian törkeetä kysellä rock musiikkimieltymyksistä. Ei se ainakaan kaupallinen kirjoitus ollut kun kyseiset pippalot oli jo pidetty. No, ollaan sitten vaan villasukka iskelmäfaneja...

        on vanhusten käyttämä termi.
        Joutaakin poistaa.
        Rockfestarit olisi oikein.

        Ja turha on tunkea jotain 70-80 lukuu glittereineen, mummo.
        60 rules!
        :)
        H.

        Ps. Tangoo saa kyllä tungea.


      • HTZA kirjoitti:

        on vanhusten käyttämä termi.
        Joutaakin poistaa.
        Rockfestarit olisi oikein.

        Ja turha on tunkea jotain 70-80 lukuu glittereineen, mummo.
        60 rules!
        :)
        H.

        Ps. Tangoo saa kyllä tungea.

        No, ei kauheesti harmita. Tangoa tanssin joskus kyllä itsekin. Niin, ja pidin sitten ihan oman rock konsertin, soitin heviä ja metallia, niin ja ihan oikea konsertti se oli, kun sain palkankin...ainoa ero, että kuunteliat tulivat polkuautoilla....


      • HTZA
        miljoona kirjoitti:

        No, ei kauheesti harmita. Tangoa tanssin joskus kyllä itsekin. Niin, ja pidin sitten ihan oman rock konsertin, soitin heviä ja metallia, niin ja ihan oikea konsertti se oli, kun sain palkankin...ainoa ero, että kuunteliat tulivat polkuautoilla....

        ja sun, mustepäiset letit?

        H.


      • HTZA kirjoitti:

        ja sun, mustepäiset letit?

        H.

        Minun fleda on kyynärpäihin ja hienosti heilui kun sitä heilutin vinhasti...I love I love I love...etukumarassa kitaralla kahta nuottia hitaasti ja vasemmalla jalalla hakkasin hahdissa ja fleda heilui...sitten tosi kovin ja nopeesti...youuuuuuuuuuuu uuuuuuuuu revittelin kitaraa ja hiukset heilui ihan lattiaan saakka....

        Siinä pientä hahmotusta esityksestä. Ja engannin kielisiä lauseita ei ollut montaa...aina esityksessä. Niin ja sit sai konserttiyleisö tulla myös esitykseen mukaan....


      • HTZA
        miljoona kirjoitti:

        Minun fleda on kyynärpäihin ja hienosti heilui kun sitä heilutin vinhasti...I love I love I love...etukumarassa kitaralla kahta nuottia hitaasti ja vasemmalla jalalla hakkasin hahdissa ja fleda heilui...sitten tosi kovin ja nopeesti...youuuuuuuuuuuu uuuuuuuuu revittelin kitaraa ja hiukset heilui ihan lattiaan saakka....

        Siinä pientä hahmotusta esityksestä. Ja engannin kielisiä lauseita ei ollut montaa...aina esityksessä. Niin ja sit sai konserttiyleisö tulla myös esitykseen mukaan....

        uskoa tähän, vähän.
        Heippa sun heiluvillesi, roctyttö!
        H.
        Olisipa aika entinen, vaan ei se palaa.


    • Hopia

      paarma nenänpäähän ?
      Ei saa kärttyillä, onhan kaunis ja varsinkin lämmin kesäpäivä ;))

      • HTZA

        tuntuu huumorintajuiselta.
        Ja siltä että lisää saisi tulla kommenttejakin.
        :)
        H.


      • Anjaniina.

        söpö, kun noin kärttynen ;)


      • HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

        söpö, kun noin kärttynen ;)

        varoitti sinua pehmenemisestä, se en ollut minä.
        Mutta nyt tuntuu hyvältä.
        H.


      • Hopia
        Anjaniina. kirjoitti:

        söpö, kun noin kärttynen ;)

        voi hellanduudelis sentään, ihan heikottaa............
        ;)


      • Anjaniina.
        HTZA kirjoitti:

        varoitti sinua pehmenemisestä, se en ollut minä.
        Mutta nyt tuntuu hyvältä.
        H.

        pintaa...sitä hiiltynyttä...


      • HTZA
        Anjaniina. kirjoitti:

        pintaa...sitä hiiltynyttä...

        on laitettu grillissä hyvin, on pinnan alla jotain mehukasta.
        Vastasin kuten halusit.
        Rakkaasi.
        H.


    • 400 000 markkaa isältäni 1980-luvulla ja koko homma meni kiville vuonna 1991, kun lama vei kaiken ja velkaakin jäi vielä 1,2 miljoonaa. Että se siitä.

      • Tyhjästä alotin ja nyt on velkaa vaik muille antaa.


      • HTZA

        nyt kykyjään, millä on töihin päässyt.
        Kommenttisi ei vakuuta minua ammattitaidostasi.
        Tulee tunne suuresta valehtelijasta, joka ei tunnistanut aloituksen ajatusta.
        Saisit hävetä, meriläistä lukuunottamatta, kaikki ovat tajunneet.
        Meriläinen saa anteeksi, koska hänellä ei ole kylmää suihkua, ja vaikka olisikin, niin valjuun veteen, hiekkarannalle, pitää hänen bikinivartalonsa viedä.
        Aamulla ekakas, ennen kuin kilpailijat tulevat.

        ;)
        H.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Tyhjästä alotin ja nyt on velkaa vaik muille antaa.

        velkojasi, kun itse loistavasti kuivilla ja luottotiedot kunnossa. Lusiminen kesti 19 vuotta.


      • HTZA kirjoitti:

        nyt kykyjään, millä on töihin päässyt.
        Kommenttisi ei vakuuta minua ammattitaidostasi.
        Tulee tunne suuresta valehtelijasta, joka ei tunnistanut aloituksen ajatusta.
        Saisit hävetä, meriläistä lukuunottamatta, kaikki ovat tajunneet.
        Meriläinen saa anteeksi, koska hänellä ei ole kylmää suihkua, ja vaikka olisikin, niin valjuun veteen, hiekkarannalle, pitää hänen bikinivartalonsa viedä.
        Aamulla ekakas, ennen kuin kilpailijat tulevat.

        ;)
        H.

        ja lähtee kylmään suihkuun.:-D)))))))))))))


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Tyhjästä alotin ja nyt on velkaa vaik muille antaa.

        Sinähän voisit antaa neuvoja muillekin:))


      • HTZA
        Teotwawki kirjoitti:

        ja lähtee kylmään suihkuun.:-D)))))))))))))

        että on fiksuja ystäviä!
        H.


      • HTZA kirjoitti:

        että on fiksuja ystäviä!
        H.

        jääkylmässä suihkussa ja ehkä saan päästäni vähän selkeämpiä juttuja jatkossa.:-)


      • Anjaniina.
        firefox58 kirjoitti:

        Sinähän voisit antaa neuvoja muillekin:))

        perii, sitä suurempi maksu...
        siis ei perintöjä, kiitos..


      • firefox58 kirjoitti:

        Sinähän voisit antaa neuvoja muillekin:))

        Hitaat hevoset ja nopeat naiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe