Yritin täyttää erästä hakulomaketta(pdf) mutta joka kerta tulee ilmoitus: The adobe acrobat/reader that is running can not be used to wiev pdf files in a web browser ja käskee sammuttamaan ohjelman ja käynnistämään selaimen uudelleen. Sama ilmoitus tulee,käytinpä sitten google chromea tai mozillaa.
Yritin sitten asentaa adobe-ohjelman uudestaan muttei anna sitä asentaa koneelleni vaan keskeyttää asennuksen jostain syystä. ei ole tällaista ongelmaa ennen tullut adoben kohdalla enkä tiä miten sen ratkaisen;vinkkejä?
Adobe Acrobat
11
249
Vastaukset
on se "pikku" tieto, joka kysymyksestäsi puuttui ja joka on aivan olennainen jotta sulle voidaan järkevästi vastata?
Ei, se ei ole koneen väri vaan...
Vihje: Kyseessä on kaikkein yleisin suomi24:n tietotekniikkakysymyksissä esiintyvä puute.- olla itselläsi
joku puute kun viestejäsi katselee. Joten sulta en asiallista vastausta edes odota. Kaikki eivät ole "tietokonenörttejä" joten on aika vaikea välillä tietää mitä tietoja kysymykseen pitäisi laittaa;eikös KESKUSTELU ole vuorovaikutusta jossa kysellään ja vastaillaan puolin jos toisin. Juu en tiedä mikä tieto puuttuu.
olla itselläsi kirjoitti:
joku puute kun viestejäsi katselee. Joten sulta en asiallista vastausta edes odota. Kaikki eivät ole "tietokonenörttejä" joten on aika vaikea välillä tietää mitä tietoja kysymykseen pitäisi laittaa;eikös KESKUSTELU ole vuorovaikutusta jossa kysellään ja vastaillaan puolin jos toisin. Juu en tiedä mikä tieto puuttuu.
nörtti; kun viitsii hiukankin lukea toisten aiempia kysymyksiä ja vastauksia, asia kyllä selviää.
Arvaapas tuntuuko kivalta vuorovaikutukselta esittää tuhannelle kysyjälle vuodesta toiseen aina sama vastakysymys: Mikä helvetti on KÄYTTÖJÄRJESTELMÄSI???
Jos kerran olet lukenut minunkin vastauksiani noin ansiokkaasti, et ole voinut välttyä törmäämästä siihen faktaan että ilman tietoa käyttöjärjestelmästä vastaukset ovat pääosin joutavaa hakuammuntaa. Vai oletko todella?- tuskin on
RepeRuutikallo kirjoitti:
nörtti; kun viitsii hiukankin lukea toisten aiempia kysymyksiä ja vastauksia, asia kyllä selviää.
Arvaapas tuntuuko kivalta vuorovaikutukselta esittää tuhannelle kysyjälle vuodesta toiseen aina sama vastakysymys: Mikä helvetti on KÄYTTÖJÄRJESTELMÄSI???
Jos kerran olet lukenut minunkin vastauksiani noin ansiokkaasti, et ole voinut välttyä törmäämästä siihen faktaan että ilman tietoa käyttöjärjestelmästä vastaukset ovat pääosin joutavaa hakuammuntaa. Vai oletko todella?velvoittanut sinua vastaamaan jos noin jurppii saman kysyminen tai yleensäkään mihinkään asiallisesti vastaaminen,vai?
Tyhmiä kysymyksiä ei ole,vain typeriä vastauksia ;) Xp pro sp 3 on itselläni;ollut vuosia ja adoben ohjelmat toimineet tähänkin mennessä.. tuskin on kirjoitti:
velvoittanut sinua vastaamaan jos noin jurppii saman kysyminen tai yleensäkään mihinkään asiallisesti vastaaminen,vai?
Tyhmiä kysymyksiä ei ole,vain typeriä vastauksia ;) Xp pro sp 3 on itselläni;ollut vuosia ja adoben ohjelmat toimineet tähänkin mennessä..että asiallisesti vastaaminen on mahdotonta, jos ei viitsitä (siitähän on kysymys eikä mistään muusta) kysyä asiallisesti?
Mikset voinut sitä Xp Prota ilmoittaa heti ja ilman kitinää?tuskin on kirjoitti:
velvoittanut sinua vastaamaan jos noin jurppii saman kysyminen tai yleensäkään mihinkään asiallisesti vastaaminen,vai?
Tyhmiä kysymyksiä ei ole,vain typeriä vastauksia ;) Xp pro sp 3 on itselläni;ollut vuosia ja adoben ohjelmat toimineet tähänkin mennessä..Sinähän oletkin joku muu henkilö kuin aloittaja, nyt vasta huomasin eri nimimerkin, joten sillä mitä sinä käytät emme tietenkään eteenpäin pääse.
Hakulomakkeet on tarkoitettu avattavaksi ja täytettäväksi Adobe Reader -ohjelmalla.
Adobe Acrobat on tarkoitettu asiakirjojen tekemiseen, eikä se voi avata salasanalla suojattuja tiedostoja.- ohjelmat on
koneella eli acrobat ja reader,kuten alussa mainitsin niin tulee herjaus:"The adobe acrobat/READER that is running..."
ohjelmat on kirjoitti:
koneella eli acrobat ja reader,kuten alussa mainitsin niin tulee herjaus:"The adobe acrobat/READER that is running..."
Kumpi ohjelma on oletuksena? Jos klikkaat tiedostoa kiintolevyllä, aukeaako se Reader.
- kiintolevyllä vaan
veikkopit kirjoitti:
Kumpi ohjelma on oletuksena? Jos klikkaat tiedostoa kiintolevyllä, aukeaako se Reader.
eräällä sivulla on tämä lomake jossa käsketään klikkaamaan sitä lomakkeen nimeä että sen saisi auki. Tuo virheilmoitus tulee saman tien :/
- Gary the Pine
kiintolevyllä vaan kirjoitti:
eräällä sivulla on tämä lomake jossa käsketään klikkaamaan sitä lomakkeen nimeä että sen saisi auki. Tuo virheilmoitus tulee saman tien :/
ootko jo kokeillut Foxit readerilla avata lomaketta? Itse täytin erään veroviraston lomakkeen tuolla ja tallensin täytetyn pdf:n omalle koneelle varmuudeksi.
Ohjelma on moninverroin kevyempi kuin Adoben oma ohjelma.
http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/foxit_pdf_reader.cfm
http://www.download.fi/tyopoyta/pdf/foxit_pdf_reader.cfm#arvostelut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514