Sopiiko insinöörin ammatti ujolle?
Insinööri
6
529
Vastaukset
- insinöörin vaimo
tehtäviin tähtää? Kysymys aika epätäsmällinen. Insinööritkin toimivat niin monenlaisissa tehtävissä. Jotkut joutvat monenlaisiin kontakteihin asiakkaiden kanssa, toiset puurtavat suunnittelutehtävissä eivätkä joudu muiden ihmisten eteen.
20 vuotta olen ollut naimissa ujon insinöörin kanssa ja hyvin tuo on työnsäkin hoitanut. Kun osaa ammattinsa, niin sekin helpottaa ujoutta työympyröissä. Tietää mistä puhuu- inssiajo
Voiko ujo edes valmistua insinööriksi jos koulussa vaaditaan esiintymistaitoja?
- opeeee
inssiajo kirjoitti:
Voiko ujo edes valmistua insinööriksi jos koulussa vaaditaan esiintymistaitoja?
ei vaadittaisi. En osaa heti sanoa koulutusta, jossa ei vaadittaisi jonkinlaisia vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja.
- 4
Mikäs siinä,varmasti löytyy aloja joissa ei tarvitse olla asiakaspalvelussa.
- M.Sc.Eng
Mikä ammatti sopisi paremmin ujolle kuin insinöörin ammatti?
Ekonomit, juristit ja lääkärit joutuvat enemmän ihmisten kanssa tekemisiin kuin perusinsinööri. Itse asiassa (todellisen suunnittelevan) insinöörin asiantuntijatyö on usein hyvin yksinäistä. Jopa siinä määrin, että monet (ujotkin) kyllästyvät ammattiinsa sen takia.
Sitäpaitsi, opiskelujen aikana kasvaa ja ympäristö tukee mahdollisuutta tutustua muihin kerhojen sun muiden kautta. Minä en sekottaisi näitä asioita: ammatti ja ujous ovat kaksi eri asiaa. Minä olen aina ollut ujo eikä minulle tuota mitään ongelmaa nousta parinsadan ihmisen eteen puhumaan asioista, jotka tunnen paremmin kuin kukaan toinen tässä maassa. Spede sanoi aikanaan oivasti: "Se on helppoa kun osaa." - trwhh
Sopii varsinkin jos menet tietotekniikka puolelle koodariksi, tarpeeksi hyvä koodari on, niin ei tarvi kotoa lähteä mihinkään ja suurinta osaa tietotekniikka opiskelioista ei erota valkoisista seinistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243