Eli meidän koulussa ( ylä - asteella ) on aivan hirveä nais opettaja ja 1 miesopettaja.
Tuo naisope on minun luokanvalvojani ja kyttää minua koko ajan.
Viime vuonna minulla oli hieman enemmän poissaoloja migreenini takia ja hän on udellut asiaa minulta kuulemma koska tuo miesope on ollut huolissaan minusta.
en jaksa enään 1 vuottakaan niitä kyttääviä katseita koulun käytävillä ja huolestuneita vilkuiluja näiltä 2 opettajalta, mitä voisin tehdä, luokkaakaan en vitsi vaihtaa koska olen jo kerran vaihtanut inhottavan luokkakaverin ansiosta.
PASKAMAINEN LUOKANVALVOJA
10
875
Vastaukset
- -98kuu
jaa
- -96-
On että ei auta muuta kuin kestää. Meiän koulussa on kauhee äidinkielenopettaja. Se on nii ilkee et siitä ruvettiin heti puhumaan ja kaikkee muuta juoruumaan. Yks ysiluokkalainen tyttö oli sitten menny kysymään siltä tunnilla et miks se on nii ilkee ja piikittelee jatkuvasti. Sitte se naisope oli ruvennu nyyhkimään ja melkein itkee ja sanonu et ei ollu tarkotus.
Nii et paras tapa on varmaan sanoo suoraan, ja jos se ei auta nii sille ei oikeen voi mitää.
- j
Siis kaksi opettajaa ovat huolissaan terveydestäsi ja sinusta he ovat paskamaisia? Ootko kenties vähän angstiteini? Vittu millasia kiittämättömiä kusipääpentuja tässä maailmassa on.
- awwww
en ole " angstiteini " .
olen käyttäytynyt koulussa kuten kuka tahansa oppilas ja käytöskin minulla oli 9.
se miesopettaja on huolissaan kaikesta , 1 esimerkki : miedän luokan kikattava kana , ei nauranut kun saapui tämän miehen tunnille ja miesopettaja sanoi hänelle : mä oon tosi huolissani sinusta.
eli kukakohan se tässä on " lapsellinen " .
pakko kai vaan kestää opettajia vielä 1 vuosi ja itse käyttäytyä mahdollisimmat sivistyneesti kuten olen tähän asti tehnyt.- Kyllästynyt tähän
Meidänkin luokanvalvoja on hirveä, kunnon piilovíttuilija, esittää niiiin ihanaa ja kilttiä, silti aina JOKA IKINEN kerta kun tulee opettamaan meidän luokkaa, yrmy ilme naamalla, heti alkaa se valitus, ikinä ei voi edes yrittää hymyillä tai kannustaa tai mitään. Rasittavaa olla sen tunneilla. Ennen tykkäsin enkuntunneista, en enää -.-
- awwww
Kyllästynyt tähän kirjoitti:
Meidänkin luokanvalvoja on hirveä, kunnon piilovíttuilija, esittää niiiin ihanaa ja kilttiä, silti aina JOKA IKINEN kerta kun tulee opettamaan meidän luokkaa, yrmy ilme naamalla, heti alkaa se valitus, ikinä ei voi edes yrittää hymyillä tai kannustaa tai mitään. Rasittavaa olla sen tunneilla. Ennen tykkäsin enkuntunneista, en enää -.-
niin, tämä meidän luokanvalvoja taas on semmoinen " hiirulainen " aivan kuten tuo toinenkin opettaja, se minua siinä ärsyttääkin, koskaan ei saa kuria luokkaamme ja luokka haukkuu opettajaa, kerran sai jopa itkemään, häirikköluokka ei meillä ole ja vain 13 oppilasta, sama touhu joka luokassa, " hiiruli " ei vain saa ketään aisoihin, aina uhkailee kaikella mutta koskaan uskalla mitään toteuttaa.
pahinta kaikessa että " kaverini " on hänen silmätikkunsa ja kaverini nauttii siitä ja joudun istumaan hänen vieressään se tämän kaiken paskan sitten kruunaakin !
vielä kun tuohon plussaa sen toisen pätkän miesopettajan niin kouluhan on ihan helvettiä. - dsarfwea
awwww kirjoitti:
niin, tämä meidän luokanvalvoja taas on semmoinen " hiirulainen " aivan kuten tuo toinenkin opettaja, se minua siinä ärsyttääkin, koskaan ei saa kuria luokkaamme ja luokka haukkuu opettajaa, kerran sai jopa itkemään, häirikköluokka ei meillä ole ja vain 13 oppilasta, sama touhu joka luokassa, " hiiruli " ei vain saa ketään aisoihin, aina uhkailee kaikella mutta koskaan uskalla mitään toteuttaa.
pahinta kaikessa että " kaverini " on hänen silmätikkunsa ja kaverini nauttii siitä ja joudun istumaan hänen vieressään se tämän kaiken paskan sitten kruunaakin !
vielä kun tuohon plussaa sen toisen pätkän miesopettajan niin kouluhan on ihan helvettiä.;
- fsrgsdfvsdfg
dsarfwea kirjoitti:
;
VASTAUKSIA!
- Hyppytuntijäärä
awwww kirjoitti:
vielä kun tuohon plussaa sen toisen pätkän miesopettajan niin kouluhan on ihan helvettiä.Kylläpä olet typerä! Jos luokka mölyää, se on opettajan vika? Älä nyt hölmöjä väitä! Joillakin tunneilla samat oppilaat ovat likimain ihmisiksi, mikä todistaa sen, että he kyllä osaavat, mutta ovat päättäneet käyttää jotkin tunnit asiattomaan toimintaan. Opettajan syy vai?
Kyllä jokainen oppilas on itse vastuussa käytöksestään ja oppimisestaan! Tiedän kyllä vanhastaan, että penskat yrittävät saada omiin toilailuihinsa aina syyllisen jostain muualta. Alkakaahan harjoitella ajattelua ja tavallisen maalaisjärjen käyttöä!
- tyytyv.avallaoleva
amiksessa ainaki on paljon parempia opeja, niille voi sanoo mitävaan ni ne ymmärtää ja auttaa. Ja ovat ainakin 99% vaitiolovelvollisuudestaan kiinnipitäviä. Mä en tiedä paljomitään puolistakaan meidän luokkalisista, kun opet kuiskuttelevat ja pyytävät käytävälle keskustelemaan. (minä kun oon aina semmonen vierestä kuuntelija, tahon tietää kaikesta kaikki, mutten oo mikään kyylä tai utelija kummiskaan:) Jos peruskouluissa olis samanlaisii opeja, opetuksen laatukin olis huomattavasti parempaa ja luulen että koulunkäynti monille ainakin jonkin varran mielekkäämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793