Jos on sellainen asunto johon saa läpivedon ja on esim parvekkeenovi niin puhallin on ratkaisu.
http://www.nettivaraosa.com/simple_dealer/viewPart.php?id_part=885722&id_template=6&sitelang=2&PN[0]=list_dealer&PL[0]=listDealer.php&PN[1]=owner_part&PL[1]=simple_dealer/6.php?id_user=230110@id_template=6 näitä saa vuokrattua rakennuskonevuokraamosta.
avaa parvekkeen ovi sepposen selälleen ja tee oviaukkoon peite jossa puhaltimen mentävä reikä. Itse käytän rakennussuojamuovia. Sitten vaan talon toisesta päästä tuuletusikkunat auki ja ja puhallin surisemaan ja odotellaan. Ideana on se että kämppään tulee alipaine ja vetää ulkoa ilmaa. Päivällä tästä ei ole muuta iloa kuin ilmanvaihto, mutta illalla kun ulkolämpötila on 18 niin 30c sisälämpötila laskee vauhdilla.
Tämä vuokraamani aksiaalipuhallin kierättää 2700 kuutiota ilmaa tunnissa joten pienen yksiön ilma vaihtuu parikertaa tunnin aikana :-)
TOIMII!
tässä HYVÄ!!! vinkki ilmanvaihtoon
3
801
Vastaukset
- niksinakke
muutaman illan ja yön olen puhallinta pitänyt päällä ja aina aamulla makkarin verhot kiinni ja samoin tulletusikkuna. Tänä iltana meillä oli 21c makkari. Mukavaa nukkua :-)
Sen verran alipainetta on että pieni lapsi ei saa ulko-ovea auki.
Puhaltimen propelliin on kertynyt runsaasti pölyä.. heh.. pitäis siivota useammin :-) > avaa parvekkeen ovi sepposen selälleen
ja ime sisään alanaapurin parveketupakoinnin savut. Suomessa saa tappaa tupakoimattomia ihmisiä tuakansavulla, muistaakseni onneksi alle sata vuodessa kuolee "passiivitupakointiin"- niksinakke
Itse olen tupakoinut silläpuolella asuntoa, jossa ikkunat on auki. Alipaine vaihtaa ilmaa niin tehokkaasti ettei tupakansavu jää käppään kaukaksi aikaa leijumaan. PArvekkeenovi... oho lausutaan siis takapihan ovi :-)
Takapihan ovella on tämä puhallin ja ei sieltä mitään savuja tule :-)
Makuuhuoneen yhteydessä on vaatehuone, jossa ilmanvaihtoventtiiili suoraan ulos. Seuraavana kesänä vaatehuoneessa on oma alipaineistaja. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581077
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 8732
- 11719
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665