luottamus takaisin

tamu88_

Terve! Itselläni on todella vaikea tilanne, ainakin itselleni henkisesti. Ihastuin ensisilmäyksellä erääseen naiseen ja olima ystäviä ensinmäiset puoli vuotta ja vietimmä paljon aikaa yhdessä, sitten se vain syttyi! Sovitaan nimeksi vaikka "Tiina". Seurustelimme noin. 5kk ja kaikki meni nappiin suunnittelimme yhteen muuttoa ja se taisi sitten itseäni ahdistaa koska menin pettämään häntä hänen kaverinsa kanssa. Kaverin nimeksi vaikka "Paula" Pian seurustelinkin tämän Paulan kanssa, kokoajan tuntui ettei tämä ole oikein eikä tämä naikkonen ole se kenet tahdon. Tiinallakin oli jo uusi poikaystävä, mutta silti jokin aina veti toisiamme puoleen ja silloin tällöin vietimme aikaa yhdessä ja pusuja vaihdeltiin. Sitten Tiina erosi poikaystävästään ja tästä puoli vuotta itsekkin erosin Paulasta. Siitä asti olemme viettäneet aikaa Tiinan kanssa ja olemme olleet tiiviisti yhteyksissä. Mutta, en vain uskalla ottaa hänestä kiinni ja suudella häntä. Kerran keskusteltiin asioista humalassa ja hän sanoi ettei voi luottaa minuun.. Tämänkin keskustelun jälkeen vietetty paljon aikaa yhdessä ja nukuttu saman peiton alle. Mutta ei vain etene, en tohi tehä muuvia joka meidät voisi taas yhdistää koska pelkään hänen reagointiaan. Tunnen, että tämä nainen on se OIKEA minulle ja olemme molemmat lähiaikoinakin ollut sitä mieltä että sovimme toisillemme. Mutta kertokaa miten voitan luottamuksen takaisin ja mikä olisi se romanttinen ja luottamuksen näyttämis teko? ja tämän yhteydessä rohkeutta ja tyärestä kiinni ja itelle se !

21

3187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ööööö-

      No jos minun kumppanini olisi pettänyt minua noin lyhyen suhteen jälkeen ja vielä kaverini kanssa niin luottamus olisi kyllä mennyt täysin. Pysyvästi. Sen palauttamikseksi ei ole mitään keinoa.

      • ISO-V

        Jonkin asteista luottamusta voisi kai koittaa herattaa, jos vaikka vakuutat etta et peta enaa, ja sitten pidat siita kiinni ja annat ajan kulua, niin kylla se siita voi lahtea menemaan ihan mukavasti. Mutta kylla tuollaiset pettamiset voisi jattaa valiin. http://mattiviikate.newsvine.com/


    • elä yksin.

      Jos olet pettänyt niin luottamusta ei voi saada mitenkään takaisin, pelisi on menetetty.
      Voit vain yrittää viisastua asiassa seuraavassa suhteessasi, mutta se on huomattu että pettajät pettää uudestaan, siis olette täysin toivottomia tapauksia.
      Itse olen mies ja vaimoni petti minua, sekä vanhempani erosivat kun isä petti äitiä, että kokemusta on asiasta.

    • 123659875

      tule koskaan enää takaisin. Näin ajattelee nainen.

      • lauleskelen

        Vanha suomalainen sanonta:" kahta asiaa ei saa takaisin, toinen on neitsyys ja toinen on luottamus".... sori


    • Suvikki74

      , mutta onhan aina mahdollista luoda uutta historiaa...Sun pitää vain päättää ja pitää kiinni siitä ettet petä ja lopettaa se ihan ekaksi edes ajatuksena. Tämän "Tiinan" pitää olla ihmisistä sulle se ykkönen ja sun opittava uskolliseksi. Selvitä miksi sulle tuli ns. kylmät jalat ja miten muuten käsittelet kriisejä ettei sama toistu.

      • WouldIlietoyou

        Luottamus on kuin posliini-vaasi, kun se on kerran särkynyt, se ei ole korjattuna koskaan sama. Halkeamat jäävät aina näkyviin.


    • vxåe,r

      mieti aina että jos petät kumppanisi niin miltä sinusta tuntuu jos hän pettää sinua,sitten kun ollette saavuttaneet toistenne luottamuksen voitte alkaa miettiä yhteistä taivalta!itse olen ollut naimisissa yli 20vuotta ja hyvin pyyhkii

    • mutta jos noin olis mulle tehty, niin en antais ikinä anteeks vaikka olis kuinka hauskaa yhessä. Mikset tekis uudestaan sitä mitä teit jo kerran.. ite kokeilin tota joskus kun mies petti että otin takaisin, en pystynyt luottamaan mihinkään mitä se mulle sano.. mut jos jotain haluat tehä niin seiso sanojes takana!

    • reinlim33
    • voi teitä ...

      Voin sanoa että et ikinä saa luottamusta takaisin. Luottamus joko on tai sitten sitä ei ole. Jos ihminen lähtökohtaisesti luottaa toiseen, niin se luottamus vain vahvistuu kun toinen ei petä luottamusta. Mutta sitten kun luottamus menee, niin se ei ikinä enään nouse alkuperäiselle tasolla, sillä välillänne ei enää lähtökohtaisesti ole luottamusta.

      Piti sitten mennä ryssimään asia panemalla heilan kaveria? Kannattiko?

    • -Mari-

      Pettää nyt tyttöystävää kaverin kanssa!Sitten pitäs saada luottamus takas,oot sä ääliö?Niin petaa ku makaa.

    • Santeri777

      Peli on pelattu, luottamusta et koskaan saa takaisin.
      Saman katon alla voitte elää ja seurustella mutta se on vain ns.välivaihe ja hauskanpito siinä vaiheessa, todellista yhteiselämää ette koskaan tule viettämään ... never.

      Joskus vois etukäteen miettiä mihin puikkonsa lykkää, tais tulla pojalle kalliit oppirahat.

    • Vanha leskirouva

      Luottamusta ei voi pettää kun kerran ja se ei palaa koskaan enää.
      Edesmennyt mieheni petti minua kerran enkä koskaan enää luottanut häneen,en koskaan.
      Sujuvasti kuuntelin ja ajattelin että puhu mitä puhut.

    • ...onnistu enään,
      todella typerää sulla oli alunperin mennä pettäämään tätä "oikeaa".
      Ihmettelen tätä kyllä suuresti, ett miten voit väittää, ett välität siitä?
      Mun ajatusmaailmaan sellainen ei mahdu. No niinhän ne miehet kyllä tekee...Väittävät ongelmien tultua ja yksinäisyydessään rakastavansa.
      Humalassahan sitä puhutaan niitä näitä ja hypitään sängystä sänkyyn, ja sit kun pitäis jonkun kans OIKEESTI olla, niin eipä onnistukaan. Siihenhän se mielenkiinto sit loppuukin...
      Mielestäni se nainen, jota tässä kutsut "oikeaksi" ei sulle mitään merkinnyt jos kerta pystyit pettämäänkin.
      Turhaa ruikutusta. Mä läpsisin tuollasta jätkää pitkin korvia, enkä sänkyyni kyllä enään ikinä ottais, tiiä mitä tautia kannat... Meilläpäin niitä kutsutaan mammanpojiksi tai jokapojanheilaksi...
      Ehkä etsit vain taas mahdollisuutta tehdä se pettämishommasi uudestaan ja niinhän se monesti menee, jos kerran saa anteeksi jotain tuollaista, se tarkoittaa toisen puolelta vain, ett hyväksyy sellaisen.
      Jos kerran varas, aina varas.
      Jäljet jää-pysyvästi, sitä ei takaisin saa.
      Mietin tuossa vain, ett jos saman peiton allakin ootta jo uudestaan olleet, ett kunpikohan tässä pelissä käyttää kumpaa?
      Ja eksää valintas jo tehnyt, kun petit? Se kaukana välittämisestä tai rakkaudesta. Ehkä hait ja haet huomiota kuin 5vuotias...
      En kyllä naisena kattelis, enkä oo katellu tuollaisia "pellejä".

      • .....

        Oot kyllä aika itsekäs idiootti! Ja mikä kaveri se semmoinen on joka menee sänkyyn kaverinsa poikaystävän kanssa?


    • mia9870

      Täytyy kyllä sanoa että sitä saa mitä tilaa. En enää koskaan luottaisi sinuun, ja (valitettavaa kyllä) luulen ettei se nainenkaan tule enää koskaan luottamaan. Jos vielä joskus alatte seurustella niin voin luvata että siitä tulee äärimmäisen vaikeaa ja mustasukkaisten riitojen sävyttämää..

    • oealloetv

      Kunhan tiedät, miksi petit aikaisemmin ja sen, kuinka se ei kannattanut niin puhumalla siitä Tiinan kanssa se selviää.

      • Mind92

        Itse en ole ikinä itseasiassa varmaan pettänyt, miten sen ottaa. Mutta minua kyllä on petetty, edellisessä suhteessa. Joka kesti 2v. Heti alussa 2kk jälkeen poikakaverini petti minua, ja selitys oli että oli puutteessa ja kännissä, en hyväksynyt sitä ja itkin kauan, ja valitin siittä monta kuukautta varmaan vuoden ! ja senkin takia ollaan erottu parikertaa, koska valitin siittä että hän on pettänyt minua ja minulla ei ole luottamusta häneen, Päätin kuitenkin antaa hänelle anteeksi, ja hän puhui mulle kauniisti ja kohteli kuin kukkaakämmenellä, ilman sitä en oilisi jaksanu sitä kaikkea mitä mietin päässäni.. Joten jos muuttuu ja katuu oikeesti kannattaa yrittää !


    • >Rudeboy<

      tai mahdoton saada luottoa takaisin kun on pettänyt, toinen voi sitäpaitsi aina käyttää sitä "aseena" riidan sattuessa, mikä siis tekee sen että hän saa käyttäytyä aina ihan miten mielii koska sinä petit joskus. Kannattaa purkaa paineita tuolla livesexcam.fi/tissit.php siellä naiset poseeraa sulle tissit paljaana.

      • Rahaa?

        Haluatko tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin ja suuriin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4-6 mainosta, joten päivässä 50$ -> 10pv 500$.

        Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

        Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 7500€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon. Se vie aikaa ehkä muutaman kuukauden ja itsekin saanut jo muutaman tonnin :)

        Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

        http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=vilz

        Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

        Kun olet sivulla paina create account, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti, haluamasi käyttäjätunnus, maa, ja laita kohtaan terms and service: i accept), sen jälkeen paina create account ja olet rekisteröitynyt.Tämän jälkeen saat sähköpostiin vahvistus koodin ja tämän avulla päset kirjautumaan :). Kun olet kirjautuneena paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

        ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN. JOKA PÄIVÄ SAAT UUDET LINKIT JOISTA VOIT PAINAA.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe