Hiukset lähtee

Autsis

Minulla on ohut hiuslaatu ollut aina, viimeiset 15v olen pitänyt lyhenä tukan. Käytän kotimaisia aineita shampoo ja hoitoon.
Nyt kk sisällä hiukset lähtee kasoina.
Syön monipuolisesti, mitään ongelmia terveyden kanssa ei ole.
Mistä tämä voisi johtua ja mikä auttaisi.
Olen 64 elokuussa.

6

1773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa

"Mistä tämä voisi johtua ja mikä auttaisi."

Tässä kokemuksia Schindelen mineraalijauheesta:

"Hankin tätä, kun mulle tuli pälvikaljua ja sen todettiin johtuvan ihokarva-analyysin mukaan erilaisten vitamiini-ja hivenaineiden puutteesta. Henkilön (laillinen vyöhyketerapeutti, erittäin pätevä henkilö) mukaan minun piti kuitenkin vähentää jauheen käyttöä, koska se sisälsi paljon kuparia, jota mullakin oli elimistössä liikaa. Tämä on kuitenkin helppo käyttää ja monipuolinen, joten käytän 2-3 tl viikossa ja mulla on hiukset kasvaneet ja voivat hyvin."

"Mummu kertoi hiustenlähdön loppuneen."

http://www.keskisaari.com/?id=43

• nainen84-

Onko tullut sinulle pälvikaljua tuon jauheen käytön jälkeen vai onko hiukset pysyneet kunnossa?

• sii ja sii

Työkaverini alkoit minulle sii 40 kantturoilla virnuilee, et sisuskumi näkyy. Tein vastaiskun ajamalla pientareetkin millinkoneella mäkeen.
      Jotkut klaneillaan ylpeilee, mie pidän lippistä kesälläkin. Mitäkö häntä niin päänkuontalolla väliä loppulitviikissä. Monii säkkäräpäitä lähtee joka päivä.

• autsis

Olen isopäinen nainen. Joten ihan kalju ei kaunistaisi.
        Kait sentään otat lippiksen pois sisälle mennessä ja syödessä.
        Tavat ovat kadonneet monelta lippiksen tai myssyn ollessa päässä.
        Kiitos vinkistä käyn ostamassa tuota mineraalia.

• kansanviisautta

Ei syytä huoleen, sillä vanhan kansanviisauden mukaan tukka ja järki eivät viihdy samassa päässä!
      Eli olet nyt saavuttamassa kirkkaan viisauden tason, koska tukkasi lähtee.

• hjyh

Tsinua vainoavan paholaisen kanssa kahdestaan. Nimittelet tuota hirviötä skepoksi. Toivottavasti skepot eivät pilaa elämääsi palstan ulkopuolella, jos sinulla nyt sellaista on. Luulisi tuon olevan aika raskasta.

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

Käsityksiä
      29.2.2012 21:07
      0
      Sulje
      Kovin innokkaasti esittelet käsityksiäsi muiden käsityksistä. Se tuntuisi kovin huonosti sopivan vain tutkimuksin hyväksyttyjä esityksiä ja totuutta toistelevan pirtaan. Toistelepa vain ihan omia käsityksiäsi, joskin raskasta ja vaikeaa on niiden seuraaminenkin!

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

ihan vain
      1.3.2012 18:55
      0
      Sulje
      Onhan se sinulle raskasta, kun mielesi on täyttynyt uskomushoidoista.

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

Skepon ymmärrys
      1.3.2012 20:48
      0
      Sulje
      Se näyttää olevan tasoa 0.
      Vaikka rautalangasta vääntäis, niin samaa jankutusta jaksaa vain jatkaa!
      Alla olevassa ei kerrota mitää uskomushoidoista. Pakkomielle paholainenko vaivaa skepoa?

> Toistelepa vain ihan omia käsityksiäsi, joskin raskasta ja vaikeaa on niiden seuraaminenkin!

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

Hirviöitä syntyy
      29.2.2012 23:33
      0
      Sulje
      Siis on syntynyt uusi h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe