Hiukset lähtee

Autsis

Minulla on ohut hiuslaatu ollut aina, viimeiset 15v olen pitänyt lyhenä tukan. Käytän kotimaisia aineita shampoo ja hoitoon.
Nyt kk sisällä hiukset lähtee kasoina.
Syön monipuolisesti, mitään ongelmia terveyden kanssa ei ole.
Mistä tämä voisi johtua ja mikä auttaisi.
Olen 64 elokuussa.

6

1864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa

"Mistä tämä voisi johtua ja mikä auttaisi."

Tässä kokemuksia Schindelen mineraalijauheesta:

"Hankin tätä, kun mulle tuli pälvikaljua ja sen todettiin johtuvan ihokarva-analyysin mukaan erilaisten vitamiini-ja hivenaineiden puutteesta. Henkilön (laillinen vyöhyketerapeutti, erittäin pätevä henkilö) mukaan minun piti kuitenkin vähentää jauheen käyttöä, koska se sisälsi paljon kuparia, jota mullakin oli elimistössä liikaa. Tämä on kuitenkin helppo käyttää ja monipuolinen, joten käytän 2-3 tl viikossa ja mulla on hiukset kasvaneet ja voivat hyvin."

"Mummu kertoi hiustenlähdön loppuneen."

http://www.keskisaari.com/?id=43

• nainen84-

Onko tullut sinulle pälvikaljua tuon jauheen käytön jälkeen vai onko hiukset pysyneet kunnossa?

• sii ja sii

Työkaverini alkoit minulle sii 40 kantturoilla virnuilee, et sisuskumi näkyy. Tein vastaiskun ajamalla pientareetkin millinkoneella mäkeen.
      Jotkut klaneillaan ylpeilee, mie pidän lippistä kesälläkin. Mitäkö häntä niin päänkuontalolla väliä loppulitviikissä. Monii säkkäräpäitä lähtee joka päivä.

• autsis

Olen isopäinen nainen. Joten ihan kalju ei kaunistaisi.
        Kait sentään otat lippiksen pois sisälle mennessä ja syödessä.
        Tavat ovat kadonneet monelta lippiksen tai myssyn ollessa päässä.
        Kiitos vinkistä käyn ostamassa tuota mineraalia.

• kansanviisautta

Ei syytä huoleen, sillä vanhan kansanviisauden mukaan tukka ja järki eivät viihdy samassa päässä!
      Eli olet nyt saavuttamassa kirkkaan viisauden tason, koska tukkasi lähtee.

• hjyh

Tsinua vainoavan paholaisen kanssa kahdestaan. Nimittelet tuota hirviötä skepoksi. Toivottavasti skepot eivät pilaa elämääsi palstan ulkopuolella, jos sinulla nyt sellaista on. Luulisi tuon olevan aika raskasta.

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

Käsityksiä
      29.2.2012 21:07
      0
      Sulje
      Kovin innokkaasti esittelet käsityksiäsi muiden käsityksistä. Se tuntuisi kovin huonosti sopivan vain tutkimuksin hyväksyttyjä esityksiä ja totuutta toistelevan pirtaan. Toistelepa vain ihan omia käsityksiäsi, joskin raskasta ja vaikeaa on niiden seuraaminenkin!

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

ihan vain
      1.3.2012 18:55
      0
      Sulje
      Onhan se sinulle raskasta, kun mielesi on täyttynyt uskomushoidoista.

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

Skepon ymmärrys
      1.3.2012 20:48
      0
      Sulje
      Se näyttää olevan tasoa 0.
      Vaikka rautalangasta vääntäis, niin samaa jankutusta jaksaa vain jatkaa!
      Alla olevassa ei kerrota mitää uskomushoidoista. Pakkomielle paholainenko vaivaa skepoa?

> Toistelepa vain ihan omia käsityksiäsi, joskin raskasta ja vaikeaa on niiden seuraaminenkin!

VASTAA
      Jaa viesti
      Ilmoita asiaton viesti

Hirviöitä syntyy
      29.2.2012 23:33
      0
      Sulje
      Siis on syntynyt uusi h

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe