narsistisin merkki?oinas,leijona ja kaksonen.
Mikä on..
3
482
Vastaukset
- Ajatuksissa.
Ei sitä voi sanoa. Mielestäni saita ihminen on narsistinen, hän pitää itsellään kaiken arvokkaaksi kokemansa. Yleensä se on raha, tai siihen liittyvä elämäntapa. Kun itsevalmistetut hillopurkit löytyvät piilotettuita saituus muuttuu narsismiksi mielestäni. Kyvyttömyys jakaa hyvää toisille on minun mielestäni narsismia. Yleensä nämä ihmiset ovat aurinko Rapu, Kuu Ravussa, onpa nousu Rapukin joukossa, joitain Neitsyt-merkkisiä on myös. Venus määrittää ihanteet, tulisiko lähteä mielummin siitä, missä merkissä Venus on, tai Neptunuksen merkkiasemasta. Voisiko miettiä, mitä huone 4 voi antaa, huone 5, tai huone 7. Laittaisin ihmisen ensimmäisten kasvuvuosien luonteen merkityksen määrittämään narsismin synnyn, mieluusti suhde äitiin voi jossain tapauksissa antaa kasvupohjan narsismin synnylle.
- sister and brother
narsisti on erittäin itsekeskeinen ja liian itserakas eli hän ei rakasta ketään ja tuottaa vain kärsimystä muille.Hän on hyväksikäyttjä jolla ei ole omaatuntoa eikä tunteita muutenkaan,kylmä ihminen.Valitettavasti yhteiskuntamme ravitsee narsisteja ja narsisimia,joten heitä on varmasti aika paljon.
- MC/nousumerkki
sister and brother kirjoitti:
narsisti on erittäin itsekeskeinen ja liian itserakas eli hän ei rakasta ketään ja tuottaa vain kärsimystä muille.Hän on hyväksikäyttjä jolla ei ole omaatuntoa eikä tunteita muutenkaan,kylmä ihminen.Valitettavasti yhteiskuntamme ravitsee narsisteja ja narsisimia,joten heitä on varmasti aika paljon.
Yhteiskuntamme ei ravitse narsisteja. Olen eri mieltä kanssasi. Valitsen oman seurani, siihen eivät narsistisen luonteen omaavia henkilöitä kuulu, eikä asia narsistinen persoonallisuus vie mielenkiintoani. MC:n ollessa Oinaassa, Leijonassa, nousu Leijona ihmisestä voi saada kuvan narsistisesta persoonasta, vaikka muut kuviot olisivat jotain päinvastaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu766056Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275647Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832684
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2742614- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3861519- 751374
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171246