Etsitään kämppistä tai kahta...

Phoebs91

Hei,
olen 19-vuotias, imatralainen, nyt pieksämäkeläistynyt tyttö. olen juuri lukiosta valmistunut ja tarkoituksena olisi muuttaa nyt elokuun aikana Helsinkiin. Olen puhelias ja seurallinen.
Olisiko kukaan kiinnostunut muuttamaan Helsingin Tapanilaan kanssani omakotitaloon. Kämppäkavereikseni kelpaa sekä tytöt että pojat. Taloa ei ole vielä vuokrattu, mutta aika nopeasti saisi toimia. Yritän löytää kaksi kämppistä, jotta vuokra pysyisi kohtuullisena opiskelijan budjetille.

"Vuokrataan pieni ja kiva ok-talo Tapanilassa (aseman lähellä) syyskuusta alkaen. 3h k, työtila, puulämmitteinen ulkosauna ja varasto. yht.n.100m2. Lämmitys ilmalämpöpumpulla ja kakluunilla. Vuokrasopimus tehdään toistaiseksi, vuokra 1300€/kk."

Saunan yhteydessä on yksi lämmin huone, joten talossa voisi hyvin asua kolme. Joten vuokraksi tulisi vajaa 450 €/kk. Vuokraan kuuluu vesi sekä sähkö.

Yhteyttä minuun saa parhaiten puhelimitse. Puh. 050 373 9269.
Ota siis yhteyttä, jos kiinnostuit, mahdollisimman pian, ettei tämä tilaisuus mene sivusuun.

5

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähkö maksaa

      Tiedäthän ettei tuo ilmalämpöpumpun käyttö ole mitään ilmaista puuhaa, varsinkaan talvella kun on pakkasta. Tuo 450e/kk/nupi ei riitä mitenkään kattamaan noita lämmityksestä aiheutuvaa sähkön kulutusta, eikä nuo puutkaan nyt mitään ilmaisia ole.

      • Phoebs91

        Asia on selvityksen alla, en usko että tulee sähkölle enempää hintaa. puista voi tulla, mutta kyllä siitä selvitään.


      • Phoebs91
        Phoebs91 kirjoitti:

        Asia on selvityksen alla, en usko että tulee sähkölle enempää hintaa. puista voi tulla, mutta kyllä siitä selvitään.

        Puut kuuluvat vuokraan ja sähköstä talvella ei tule ylimääräisiä kuluja. Eli onko kukaan kiinnostunut? Selvitin itse henkilökohtaisesti talon vuokraajalta.
        Niin myös toiseen numerooni kannattaa ottaa yhteyttä, jos toinen ei ole käytössä.
        Puh. 040 8761197


      • Phoebs91
        Phoebs91 kirjoitti:

        Puut kuuluvat vuokraan ja sähköstä talvella ei tule ylimääräisiä kuluja. Eli onko kukaan kiinnostunut? Selvitin itse henkilökohtaisesti talon vuokraajalta.
        Niin myös toiseen numerooni kannattaa ottaa yhteyttä, jos toinen ei ole käytössä.
        Puh. 040 8761197

        tää tilaisuus meni sivusuun.


      • k20vv
        Phoebs91 kirjoitti:

        tää tilaisuus meni sivusuun.

        Olen 20v mies puolinen ja olen kiinnostunut kimppakämpästä.Huomasin että oli asunto mennyt mutta joku toinen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe