Voitin lotossa ja ostin Ferrarin

Lapin hoikka poika

Nyt mulla on ferrari, sillä Helsinkin keskustassa ajelen ja kaikki mua katsoo. On nyt rahaa kun lotossa voitin ja on se oma punainen ferrari. On se niin kivaa kun muut kateellisina mua katsoo. Varsinkin kun kaunis nainen vilkuilee painan vähän lisää kaasua ja moottori murisee. Siinä kauniin naisen ihokarvat nousee pystyyn. On se upeea kun ei tarvii töissä käydä voi vaan esitellä Ferrarii keskustan kaduilla päivät pitkät!

Olen ruvennut saamaan myös enemmän pesää! Huh ja miltä naisilta, myös maksullisia käytän ja käyn strippibaareissa päiväkahveilla. Huh kyllä herraari muutti elämäni. Ja muut kattoo mua kateellisena.

Siis mulla on MASSII, FERRARII JA NAISII! Seuraavaaks otan rasvaimun ja silicooni vattalihakset.

29

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sghjlkd

      Ota lääkkeesi !

      • htzttz

        gut


    • Sumuhyy

      Mukavaa unta kieltämättä näit. Tuntui varmaan hyvälle, kun olit herännyt? Taisit lähteä vauhdilla tekemään lottoa..

      ;o))

    • Fiat=ferrari

      jäi vielä rahaa,niin ota yksityistunteja ja opettele edes jollaintavalla kirjoittamaan

    • testarosako

      Voitin myös lotossa 4 oikein ja rahat riitti pienois malli Ferrariin,kyl olen sit onnellinen...

    • homppe

      unta ja kun heräsin pihalla seisoi punainen lada 1200

    • Sinullekin

      Lapin poika. Varmaan joka aamu ajelet sieltä lapista kaivariin vuorotellen Verrarilla ja H-D:llä?
      Lähes sama teksti tuolla moottoripyrä palstalla...

      • Lapin hoikka poika

        Okei huijasin vähän. Ei oo Ferraria, mut vanha Fiat Uno löytyy. En ole voittanut lotossa, enkä muussakaan pelissä. Mun pippelikin on tosi pieni, vain 9 cm jäykkänä. En siis ole saanu tuheroa, vaan tumputan yksin vessassa. Lisäksi olen läski vanha härski miäs lapista. Emmä nsista saa koskaan, tumputan aina vain


      • h2
        Lapin hoikka poika kirjoitti:

        Okei huijasin vähän. Ei oo Ferraria, mut vanha Fiat Uno löytyy. En ole voittanut lotossa, enkä muussakaan pelissä. Mun pippelikin on tosi pieni, vain 9 cm jäykkänä. En siis ole saanu tuheroa, vaan tumputan yksin vessassa. Lisäksi olen läski vanha härski miäs lapista. Emmä nsista saa koskaan, tumputan aina vain

        En oikeinusko, koska Lapissa on niin monta hoikkaa poikaa


    • TIPPARIN

      Joo muistan sut ja Ferrarin.
      By the way , unohdion kertoa.... sait multa tipparin ja sankkerin.
      Tarkastuta myös kielesi, tyvi olit niin vallaton jainnokas

    • johtava121

      Maa katsuu ja sieltä päin eurooppa ja euroopan maa suomi. Herätys oot suomi24 sivulla puhumassa puuta heinää.. HERÄÄ NYT! aamulla pomosi voi käydä kuumana jos et herää unelmistasi!

      • sataa unia

        On se pikkuisen halventavaa kirjoitella Ferrarista, laatumerkistä kaikenlaista satua.
        Voi sitä meittiä, pitäisko siirtyä kansalaisopiston kirjoituskurssille.:-\
        Täältä löytyy huuhaa-palstakin, siellä alla saattaa olla joku "unet" tms.osio.

        Jos omistaa Ferrarin voi sillä ajella vaikka Lapinkin mäkiä ja todeta niistä maisemista siellä. Elämää on muuallakin kuin Helsingissä tai Pääkaupunkiseudulla.


      • Jone75
        sataa unia kirjoitti:

        On se pikkuisen halventavaa kirjoitella Ferrarista, laatumerkistä kaikenlaista satua.
        Voi sitä meittiä, pitäisko siirtyä kansalaisopiston kirjoituskurssille.:-\
        Täältä löytyy huuhaa-palstakin, siellä alla saattaa olla joku "unet" tms.osio.

        Jos omistaa Ferrarin voi sillä ajella vaikka Lapinkin mäkiä ja todeta niistä maisemista siellä. Elämää on muuallakin kuin Helsingissä tai Pääkaupunkiseudulla.

        Opiskelin ja menin kohtuu hyvä palkkaiseen työhön. Ostin viime kesänä kesäautoksi 348 Ferrarin. Talvella ajelen 159 Alfa Romeolla. Kuka tahansa keskituloinen pystyy halutessaan hankkimaan itselleen käytetyn Ferrarin, joten sinällään ei nyt mikään ihme asia ole kyseessä. Tavoitteena päivittää 550:seen 5 vuoden sisällä, niiden hinnat pyörivät täällä siinä 80-100 tuhannen paikkeilla. Toiset lyövät rahansa ylisuuriin taloihin mutta itselle riittää se 100 neliöinenkin ja jää rahaa sitten rahaa nauttia elämästä. Asuntolainaa tällä hetkellä 30 000 euroa ja ikää 35 v.


      • Anonyymi
        Jone75 kirjoitti:

        Opiskelin ja menin kohtuu hyvä palkkaiseen työhön. Ostin viime kesänä kesäautoksi 348 Ferrarin. Talvella ajelen 159 Alfa Romeolla. Kuka tahansa keskituloinen pystyy halutessaan hankkimaan itselleen käytetyn Ferrarin, joten sinällään ei nyt mikään ihme asia ole kyseessä. Tavoitteena päivittää 550:seen 5 vuoden sisällä, niiden hinnat pyörivät täällä siinä 80-100 tuhannen paikkeilla. Toiset lyövät rahansa ylisuuriin taloihin mutta itselle riittää se 100 neliöinenkin ja jää rahaa sitten rahaa nauttia elämästä. Asuntolainaa tällä hetkellä 30 000 euroa ja ikää 35 v.

        Ja talvet joudut ajamaan Alfalla. Otan osaa ja toivotan jaksamista elämääsi!


      • egwewwere
        sataa unia kirjoitti:

        On se pikkuisen halventavaa kirjoitella Ferrarista, laatumerkistä kaikenlaista satua.
        Voi sitä meittiä, pitäisko siirtyä kansalaisopiston kirjoituskurssille.:-\
        Täältä löytyy huuhaa-palstakin, siellä alla saattaa olla joku "unet" tms.osio.

        Jos omistaa Ferrarin voi sillä ajella vaikka Lapinkin mäkiä ja todeta niistä maisemista siellä. Elämää on muuallakin kuin Helsingissä tai Pääkaupunkiseudulla.

        Eihän toi jäbä puhunut muusta kuin omasta f:stään..


      • all ight
        sataa unia kirjoitti:

        On se pikkuisen halventavaa kirjoitella Ferrarista, laatumerkistä kaikenlaista satua.
        Voi sitä meittiä, pitäisko siirtyä kansalaisopiston kirjoituskurssille.:-\
        Täältä löytyy huuhaa-palstakin, siellä alla saattaa olla joku "unet" tms.osio.

        Jos omistaa Ferrarin voi sillä ajella vaikka Lapinkin mäkiä ja todeta niistä maisemista siellä. Elämää on muuallakin kuin Helsingissä tai Pääkaupunkiseudulla.

        Fifty left.


      • (((x))))))
        Jone75 kirjoitti:

        Opiskelin ja menin kohtuu hyvä palkkaiseen työhön. Ostin viime kesänä kesäautoksi 348 Ferrarin. Talvella ajelen 159 Alfa Romeolla. Kuka tahansa keskituloinen pystyy halutessaan hankkimaan itselleen käytetyn Ferrarin, joten sinällään ei nyt mikään ihme asia ole kyseessä. Tavoitteena päivittää 550:seen 5 vuoden sisällä, niiden hinnat pyörivät täällä siinä 80-100 tuhannen paikkeilla. Toiset lyövät rahansa ylisuuriin taloihin mutta itselle riittää se 100 neliöinenkin ja jää rahaa sitten rahaa nauttia elämästä. Asuntolainaa tällä hetkellä 30 000 euroa ja ikää 35 v.

        Jep jep. Itselläni Fefejä on ollut jo kymmenen vuotta ja nyt kiinnostaisi hankkia Lamborghini Gallardo. Jotenkin Fefe ei enää sytytä sillä lailla kun ennen. Mä olin 39 ja ekan kerran painoin oman ( ja maksetun ) Ferrarin kaasua Sörnäisten rantatiellä muutama minuutti sen jälkeen kun olin saanut sen laivasta ulos. Täytyy sanoa, että koko maailma oli silloin mun osteri. Neljä pakoputkea ja kaikista kuului urrrrr! Mutta kaikkeen kyllästyy.


    • morgen2

      well done!

    • katjusha2

      Kyllä lähtee! Meinaan Ferrari nollasta sataan kolmessa sekassa!

    • fefefeef

      Sä sait lentävän lähdön seuraavalle n-kaudelle..

      • rgfrrfrf

        Missä vaiheessa muuten pj:t palaa kotimaahan liesusta?


      • ffrfrer
        rgfrrfrf kirjoitti:

        Missä vaiheessa muuten pj:t palaa kotimaahan liesusta?

        Ei oo kovin montaa casea..


    • fefefefe

      oot sä joku shell´s angel tai natural born fickeri?

      • rtrr2w

        Onks se Sergei muuten vielä siellä Jaappanissa?


    • sjsjdhjhjhhs

      Onneks en ole ostanut ferraria jos ferrarikuskia katselee naiset joilla on sen pituset ihokarvat että huomaat niiden pystyyn nousemisen.
      Minulla on vanha nissan ja saan naista joka ei ole karvainen

    • Ammuu!

      Ggggggg

    • njaah

      on sulla sit karvaisia naisia...

    • .

      Aloitus on provo.

      a) Ferrari ei murise, vaan lähinnä vinkuu/ulisee ja kuulostaa mielestäni typerältä. Makuasia.

      b) Kauniilla naisilla ei ole ihokarvoja. Lainkaan.

    • Se kuule rulaaa

      Mahtavaa että joku voittaa !! Mä olen iloinen ja onnellinen kun muillakin menee hyvin. Hirveitä kitisijöitä täällä kun katsoo tätä palstaa, ne ei saa koskaan rahaa koska pessimistillä ei onnistu mikään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe