Onkohan tänään menossa nuorempaa porukkaa saviolle tanssimaan? itse en ole siellä käynyt viime aikoina joten minkälainen tanssipaikka on nykyään? :)
savion lava ja taikakuu
7
658
Vastaukset
- Tanssimaan
On kai se käytävä katsomassa ketä siellä on paikalla. Toivottavasti myös nuorisoa.
- M35_
No olikos siellä väkeä? Itse en jaksanut töiden jälkeen lähteä.
- torstaiiiina
onko menossa kukaan alle 50v paikalle?
Joku puhu et aika harvoin nuoremmat eksyy sinne,liekö sitten perää?ei pitäis olla ainakaan bändin vika..- Saviolle
Kyllä nyt torstaina ainakin tämä tyttö eksyy paikalle, kun on Sinitaivas tulossa!! Toivottavasti olisi myös muuta nuorempaa porukkaa liikkeellä, että pääsisi hyvin pyörähtelemään tanssi lattialla:) Kuulemma viime to:na Taikakuuta katsomassa oli sopivasti porukkaa, ja mukavat tanssit ainakin kuuleman perusteella.. Ja nyt varmasti myös hyvät tanssit tiedossa!
- Alle 200
Saviolle kirjoitti:
Kyllä nyt torstaina ainakin tämä tyttö eksyy paikalle, kun on Sinitaivas tulossa!! Toivottavasti olisi myös muuta nuorempaa porukkaa liikkeellä, että pääsisi hyvin pyörähtelemään tanssi lattialla:) Kuulemma viime to:na Taikakuuta katsomassa oli sopivasti porukkaa, ja mukavat tanssit ainakin kuuleman perusteella.. Ja nyt varmasti myös hyvät tanssit tiedossa!
Eli aika vähän kaiketi?
- Minun näkemys
Alle 200 kirjoitti:
Eli aika vähän kaiketi?
Sopivasti porukkaa = mahtuu hyvin tanssimaan, mutta haettavia/tanssittajia riittää jokaiselle tanssille, jonka haluan itse tanssia. Paras mahdollinen tilanne siis.
- Anonyymi
Saviolle kirjoitti:
Savion lavalla 🤗
Elokuun 6pvnä
Sunnuntai tansseja tanssittaa
Klo 17 -
🔥 Kari👑 Hirvonen & Onnentähti
Jyväskylän tytöt löytyy täältä 😍
https://youtu.be/f1pkPErRFAA
Lava sijaitsee luonnonkauniin
järven rannalla-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774