Onkohan tänään menossa nuorempaa porukkaa saviolle tanssimaan? itse en ole siellä käynyt viime aikoina joten minkälainen tanssipaikka on nykyään? :)
savion lava ja taikakuu
7
668
Vastaukset
- Tanssimaan
On kai se käytävä katsomassa ketä siellä on paikalla. Toivottavasti myös nuorisoa.
- M35_
No olikos siellä väkeä? Itse en jaksanut töiden jälkeen lähteä.
- torstaiiiina
onko menossa kukaan alle 50v paikalle?
Joku puhu et aika harvoin nuoremmat eksyy sinne,liekö sitten perää?ei pitäis olla ainakaan bändin vika..- Saviolle
Kyllä nyt torstaina ainakin tämä tyttö eksyy paikalle, kun on Sinitaivas tulossa!! Toivottavasti olisi myös muuta nuorempaa porukkaa liikkeellä, että pääsisi hyvin pyörähtelemään tanssi lattialla:) Kuulemma viime to:na Taikakuuta katsomassa oli sopivasti porukkaa, ja mukavat tanssit ainakin kuuleman perusteella.. Ja nyt varmasti myös hyvät tanssit tiedossa!
- Alle 200
Saviolle kirjoitti:
Kyllä nyt torstaina ainakin tämä tyttö eksyy paikalle, kun on Sinitaivas tulossa!! Toivottavasti olisi myös muuta nuorempaa porukkaa liikkeellä, että pääsisi hyvin pyörähtelemään tanssi lattialla:) Kuulemma viime to:na Taikakuuta katsomassa oli sopivasti porukkaa, ja mukavat tanssit ainakin kuuleman perusteella.. Ja nyt varmasti myös hyvät tanssit tiedossa!
Eli aika vähän kaiketi?
- Minun näkemys
Alle 200 kirjoitti:
Eli aika vähän kaiketi?
Sopivasti porukkaa = mahtuu hyvin tanssimaan, mutta haettavia/tanssittajia riittää jokaiselle tanssille, jonka haluan itse tanssia. Paras mahdollinen tilanne siis.
- Anonyymi
Saviolle kirjoitti:
Savion lavalla 🤗
Elokuun 6pvnä
Sunnuntai tansseja tanssittaa
Klo 17 -
🔥 Kari👑 Hirvonen & Onnentähti
Jyväskylän tytöt löytyy täältä 😍
https://youtu.be/f1pkPErRFAA
Lava sijaitsee luonnonkauniin
järven rannalla-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838