miten nämä on tehty??

+kuvat

http://natalieshau.carbonmade.com/

Mitenköhän nämä työt on tehty? Siinä lukee, että "Natalie’s works are mixture of her photography, digital painting and 3D elements" mutta osaisko joku vähän tarkemmin selittää millä ohjelmalla ja miten noista hahmoista on saatu tuommoisia oikein ihmisen ja satuhahmon sekoituksia...
Olen ihan aloittelija näiden asioiden suhteen, jaksaa aina ihmetellä miten ammattilaiset saavat tuommoisia kuvia ^^

4

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutokory
    • öjkkk jnök

Mutta ilmeisesti kyseessä on kuvaaja ja sillä on ollut kuvia, joita se on suttaillut eri ohjelmilla. Näyttävää, tosin tyhjänpäiväistä.

Periaatteessa pelkällä fotarilla saa tuonnäköistä, vaatii vaan aikaa, ja paljon. Noi 3d- hommelit on melko alkeellisia, niitä tekee helposti jollain blenderillä. Digital painting voi tarkoittaa mitä tahansa. Luultavimmin noita on väänneety jollain painterin tyyppisellä ohjelmalla ja piirtopöydällä.

Lopputulos on mun mielestä aika turhaa kamaa. Aikaa niihin on käytetty ja lopputulos nätti. Kuvan pilalle käsittely on kai oma taiteenlajinsa. Jos joku haluaa saada valokuvansa näyttämään animelta, mikäpä siinä. Mutta mitään erityisen omaperäistä noissa kuvissa ei ole. Disney tehnyt asiat paljon paremmin ajat sitten.

Mua alkoi pian enenpi kiinnostaan toi tässä sivulla nyt näkyvä Marja Tyrni mainos. Siinä ei ole tirhaa kikkailtu fotarin kanssa. Mutta lopputulos on luonnollisen karmea :DDD

Kuvankäsittely vaatii istumalihaksia ja aikaa. Marja Tyrni on hetken taideteos. Ja senkin laadusta voi olla montaa mieltä. Mutta se on aidosti typerä. Noi kuvat oli tekotaiteellista paskaa :DD

• hirrmu

siis miten noita "photo works" valokuvia on muokkailtu, että niistä on saatu tuommoisia. vaikka tämä kuva http://natalieshau.carbonmade.com/projects/91058#9 onko tuo pää ja vartalo nyt oikeasta valokuvasta, vai onko nekin jotain piirrettyjä?