Viime lauantaina Somerniemellä puuttui Jani orkesterista, tuurasi (Oiskohan ollut) Timo Salmi. Onkohan muutos pysyvä vai oliko vain tuuraus? Tietääkö kukaan? Toivottavasti Jani palaa, hän on niin symppis ja hyvä laulaja ja vielä parempi basisti.
orkesteri
6
557
Vastaukset
- Missä luuraa
Missähän Leo Luoto soittelee. Bändi oli aivan eri tasolla Leon aikana.
- kissalanpolkka
Huippumuusikko varmasti on löytänyt uuden orkesterin. Oliko liian kallis soittaja ?
- Ryhmy 2
Sama kuka sellaiselle diivalle soittaa,ja ääniki on nikotiinin polttama örinää.Vanha mies joutas jo eläkkeelle,eipä viitti enään mennä kuuntelemaan sen turhia höpinöitä laulun välissä.
- sivustaseurannu
Leo mennyt takaisin Helmi-orkesteriin, josta oli lähtenytkin? Kyse on varmasti vain siitä, että Kari on vähentänyt keikkailua arkena ja soittajan pitää jostain saada leipänsä. Ja onhan Leolla jo ikääkin.
- Nastiss
sivustaseurannu kirjoitti:
Leo mennyt takaisin Helmi-orkesteriin, josta oli lähtenytkin? Kyse on varmasti vain siitä, että Kari on vähentänyt keikkailua arkena ja soittajan pitää jostain saada leipänsä. Ja onhan Leolla jo ikääkin.
Oliko Keijo rummuissa?
- ihalijatar...
Nastiss kirjoitti:
Oliko Keijo rummuissa?
keijo, vaan Leevi, hän ollutkin viimeaikoina, hyvä rumpali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068