Kaveri osti tuommosen ja on muuten aika kova peli.. Jäi 2003 bmw 325i tulemaan ja reippaasti..
V50 T5 tykki peli..
113
30459
Vastaukset
- Jeppe
325:ssa 0n 192hv tehoa ja Volvossa 250hv.. Jos otetaan muilta merkeiltä samantehoinen auto niin volvo T5 jää tulemaan...
- Jeppe
siis 220hv...
- J H
Jeppe kirjoitti:
siis 220hv...
220 heppaa volvossa....
Sehän tarkoittaa sitä, että se liikkuu kuin jokin 150 heppainen normaali auto.
Ei voi pärjätä bemarille.
Kulutus Volvossa kyllä muistuttaa 220 heppaisen auton lukemia... - aake
Tehoja T5 Volvossa on 225hv!!!
- junttieinariko
J H kirjoitti:
220 heppaa volvossa....
Sehän tarkoittaa sitä, että se liikkuu kuin jokin 150 heppainen normaali auto.
Ei voi pärjätä bemarille.
Kulutus Volvossa kyllä muistuttaa 220 heppaisen auton lukemia...Heheh.
- sitte
Niin....mitä sitte, jos jäi? Jos sillä ei ollu kiire? Jos se ei ymmärtäny olevansa kilpailussa?
- näin
Minä kusettelin 1200l mallin ladalla corvete.
- joo
Kilpaile sä vain kaverisi kanssa ja älkää menkö liikenteen sekaan temppujanne tekemään!
- tehty
Pirskele ovat fordin alustalle tehneet. Puolet halvemmalla saatte focuksena.
- hanne
siskoni vaihto volvon voortiin,penkkikin sytty palaa kerkenajon 3 pientä lasta kyydis !!!!!
- se on
hanne kirjoitti:
siskoni vaihto volvon voortiin,penkkikin sytty palaa kerkenajon 3 pientä lasta kyydis !!!!!
toi volekii.
- J H
Hiukka lisää rahaa niin saat kunnon nelivedon, vapaastihengittävällä koneella jossa on 250 heppaa ja 33 kiloa vääntöä 2500 kierroksella.
Kiihtyvyys 0-100 km/h 6,4 s
Tämä kaikki vaikka auto painaa 1630 kiloa.
Miten voit väittää että V50 T5 olisi tykki ?????
Heppojakin vain 220.
Vanha sääntö pätee: Volvossa täytyy olla 600 heppaa ennenkuin se kulkee...
Ne Volvon hepat nääs !- S40T4
hiukka lisää rahaa ja saat oikean nelivedon S60R 300hv/400nm... 5,7s 0-100 että se siitä kuudesta sadasta hepasta vaikka ei sekään kovin tiukassa ole!! vai miten meinaat saada vapaasti hengittävästä audista voimaa irti??? sillon panee nimittäin rahan äänellä ja pahasti! ja tuo audihan on pikku koppana, mikä siinä painaa?
- joopa joo
S40T4 kirjoitti:
hiukka lisää rahaa ja saat oikean nelivedon S60R 300hv/400nm... 5,7s 0-100 että se siitä kuudesta sadasta hepasta vaikka ei sekään kovin tiukassa ole!! vai miten meinaat saada vapaasti hengittävästä audista voimaa irti??? sillon panee nimittäin rahan äänellä ja pahasti! ja tuo audihan on pikku koppana, mikä siinä painaa?
Valitettavasti sillä volvolla ei pääse mainitsemaasi aikaan. No ehkä alamäessä, myötätuulella ja aurinko takana.
pelkkää toiveajattelua ja mainosmiesten höpinää.
Volvo on ilmoitettuun tehoonsa nähden aina ollut hidas.
Ainoastaan kulutus on vastannut tehoja ja ylikin...
Audissa painaa tukevuus ja laatu. Siitä se 1635 kiloa.
Volvo ja volvofanaatikot yrittävät epätoivoisesti saada kohotettua ruotsalaistraktoria samaan laatusegmenttiin kuin Audi, MB tai BMW.
Ei onnistu ainakaan näillä vehkeillä.
"Volvo in sports".... hahhah !!
Ja lisäksi:
Ainahan voidaan ottaa Audista turboahdettu versio, se nelipyttyinen, jossa on enemmän virityspotentiaalia kuin volvomiehet osaavat uneksiakaan. - volvo
mutta auton pitää olla auto, eikä audi.
Minä en saksan paskoihin rahaani enää pistäisi. Se on tosi.
Ne, jotka audia autona pitää, voi laskea ihan huoletta alempaan kastiin. Ajattele vähän. - S40T4
joopa joo kirjoitti:
Valitettavasti sillä volvolla ei pääse mainitsemaasi aikaan. No ehkä alamäessä, myötätuulella ja aurinko takana.
pelkkää toiveajattelua ja mainosmiesten höpinää.
Volvo on ilmoitettuun tehoonsa nähden aina ollut hidas.
Ainoastaan kulutus on vastannut tehoja ja ylikin...
Audissa painaa tukevuus ja laatu. Siitä se 1635 kiloa.
Volvo ja volvofanaatikot yrittävät epätoivoisesti saada kohotettua ruotsalaistraktoria samaan laatusegmenttiin kuin Audi, MB tai BMW.
Ei onnistu ainakaan näillä vehkeillä.
"Volvo in sports".... hahhah !!
Ja lisäksi:
Ainahan voidaan ottaa Audista turboahdettu versio, se nelipyttyinen, jossa on enemmän virityspotentiaalia kuin volvomiehet osaavat uneksiakaan.täällä näkyy olevan asian tuntemattomia amis viiksiä seassa.
- Ahtaaja
S40T4 kirjoitti:
hiukka lisää rahaa ja saat oikean nelivedon S60R 300hv/400nm... 5,7s 0-100 että se siitä kuudesta sadasta hepasta vaikka ei sekään kovin tiukassa ole!! vai miten meinaat saada vapaasti hengittävästä audista voimaa irti??? sillon panee nimittäin rahan äänellä ja pahasti! ja tuo audihan on pikku koppana, mikä siinä painaa?
Kun nyt aloitte kovasti kehuskelemaan Volvon tehoja, niin otetaan sitten Audilta RS6 tai tarvittaessa RS600 joissa molemmissa on IHAN OIKEA neliveto eikä mikään haldex -viritys. Molemmissa reilut 400 pollea, ja taas näytetään volvolle tuplaputkia ja takavaloja...
- oijoijoijoi
Ahtaaja kirjoitti:
Kun nyt aloitte kovasti kehuskelemaan Volvon tehoja, niin otetaan sitten Audilta RS6 tai tarvittaessa RS600 joissa molemmissa on IHAN OIKEA neliveto eikä mikään haldex -viritys. Molemmissa reilut 400 pollea, ja taas näytetään volvolle tuplaputkia ja takavaloja...
uusi Tuulilasi Turbo-lehti.
Siinä on esittelyssä Volvo Amazon,jossa oli yli 400hv! - voivoivoi
oijoijoijoi kirjoitti:
uusi Tuulilasi Turbo-lehti.
Siinä on esittelyssä Volvo Amazon,jossa oli yli 400hv!oheinen webbisivu niin sieltä löytyy mukava benchmarkki volvo-autoilijoille. http://www.vwvortex.com/artman/publish/autoshows/article_703.shtml
- joopa
voivoivoi kirjoitti:
oheinen webbisivu niin sieltä löytyy mukava benchmarkki volvo-autoilijoille. http://www.vwvortex.com/artman/publish/autoshows/article_703.shtml
Nyt puhutaan tollasesta 50 tuhannen autosta.. ei 200000
- Ukkeli
joopa joo kirjoitti:
Valitettavasti sillä volvolla ei pääse mainitsemaasi aikaan. No ehkä alamäessä, myötätuulella ja aurinko takana.
pelkkää toiveajattelua ja mainosmiesten höpinää.
Volvo on ilmoitettuun tehoonsa nähden aina ollut hidas.
Ainoastaan kulutus on vastannut tehoja ja ylikin...
Audissa painaa tukevuus ja laatu. Siitä se 1635 kiloa.
Volvo ja volvofanaatikot yrittävät epätoivoisesti saada kohotettua ruotsalaistraktoria samaan laatusegmenttiin kuin Audi, MB tai BMW.
Ei onnistu ainakaan näillä vehkeillä.
"Volvo in sports".... hahhah !!
Ja lisäksi:
Ainahan voidaan ottaa Audista turboahdettu versio, se nelipyttyinen, jossa on enemmän virityspotentiaalia kuin volvomiehet osaavat uneksiakaan....nostat Audin, BMW:n ja MB:n samaan laatusegmenttiin? BMW ja MB on omassa kastissaan ja Volvo sekä Audi omassaan. Audi ei millään nouse tuohon MB:n ja BMW:n kastiin vaan pysyy avvistuksen alempana, samassa kuin Volvo.
- voi, voi
Olet vain laatutiedoton, kateellinen paska!
- hehheh
volvo kirjoitti:
mutta auton pitää olla auto, eikä audi.
Minä en saksan paskoihin rahaani enää pistäisi. Se on tosi.
Ne, jotka audia autona pitää, voi laskea ihan huoletta alempaan kastiin. Ajattele vähän.Ei kannata saksan paskaan rahaa laittaa. Jos ostat uuden volvon niin sinnehän ne rahat menevät. Volvo = Ford
- ei oo järkkee
Ahtaaja kirjoitti:
Kun nyt aloitte kovasti kehuskelemaan Volvon tehoja, niin otetaan sitten Audilta RS6 tai tarvittaessa RS600 joissa molemmissa on IHAN OIKEA neliveto eikä mikään haldex -viritys. Molemmissa reilut 400 pollea, ja taas näytetään volvolle tuplaputkia ja takavaloja...
nää auto keskustelut on aina niin älyttömiä!verrataan aina autoja jotka ei ole hinnaltaan vertailu kelpoisia!meillä on volvo v70 t vitonen ja bmw545i!kyllähän bemu volvon jättää,mutta kun volvoja saisi samaan hintaan melkeen kaksi!amikset ei vaan tajuu eikä sitä niiltä voi ees odottaa!
- arcticfox
volvo kirjoitti:
mutta auton pitää olla auto, eikä audi.
Minä en saksan paskoihin rahaani enää pistäisi. Se on tosi.
Ne, jotka audia autona pitää, voi laskea ihan huoletta alempaan kastiin. Ajattele vähän.saksalaista autoa ei laadussa ja tehossa voita mikään!
miten selitätte sen, että jos saksalainen ei ole laadukas ja kestävä, niin miten toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia autoja on vielä huippukunnossa toimintakelpoisina? - ex audi mies
joopa joo kirjoitti:
Valitettavasti sillä volvolla ei pääse mainitsemaasi aikaan. No ehkä alamäessä, myötätuulella ja aurinko takana.
pelkkää toiveajattelua ja mainosmiesten höpinää.
Volvo on ilmoitettuun tehoonsa nähden aina ollut hidas.
Ainoastaan kulutus on vastannut tehoja ja ylikin...
Audissa painaa tukevuus ja laatu. Siitä se 1635 kiloa.
Volvo ja volvofanaatikot yrittävät epätoivoisesti saada kohotettua ruotsalaistraktoria samaan laatusegmenttiin kuin Audi, MB tai BMW.
Ei onnistu ainakaan näillä vehkeillä.
"Volvo in sports".... hahhah !!
Ja lisäksi:
Ainahan voidaan ottaa Audista turboahdettu versio, se nelipyttyinen, jossa on enemmän virityspotentiaalia kuin volvomiehet osaavat uneksiakaan.tää sun audis on täyttä vikaa :)
- huuuumori
arcticfox kirjoitti:
saksalaista autoa ei laadussa ja tehossa voita mikään!
miten selitätte sen, että jos saksalainen ei ole laadukas ja kestävä, niin miten toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia autoja on vielä huippukunnossa toimintakelpoisina?MITES OOPPELI ? SAKSAN YLPEYS
- Anonyymi
volvo kirjoitti:
mutta auton pitää olla auto, eikä audi.
Minä en saksan paskoihin rahaani enää pistäisi. Se on tosi.
Ne, jotka audia autona pitää, voi laskea ihan huoletta alempaan kastiin. Ajattele vähän.audi ei ole ykkönen kuin öljynkulutuksessa
- Anonyymi
Ahtaaja kirjoitti:
Kun nyt aloitte kovasti kehuskelemaan Volvon tehoja, niin otetaan sitten Audilta RS6 tai tarvittaessa RS600 joissa molemmissa on IHAN OIKEA neliveto eikä mikään haldex -viritys. Molemmissa reilut 400 pollea, ja taas näytetään volvolle tuplaputkia ja takavaloja...
ja audin öljyt tulee putkesta ulos täys paska koko auto
- Anonyymi
hehheh kirjoitti:
Ei kannata saksan paskaan rahaa laittaa. Jos ostat uuden volvon niin sinnehän ne rahat menevät. Volvo = Ford
audi=skoda
- Anonyymi
arcticfox kirjoitti:
saksalaista autoa ei laadussa ja tehossa voita mikään!
miten selitätte sen, että jos saksalainen ei ole laadukas ja kestävä, niin miten toisen maailmansodan aikaisia saksalaisia autoja on vielä huippukunnossa toimintakelpoisina?kuplavolkkaria tarkoitat varmaan
- minä
Koeajoin tuon T5:sen. ei kulkenut mihkään.. paperihevosia..
- hahhahha
Kylläpä täällä Suomi24:lla on paljon päiväunilta karanneita kateellisia lapsia...
- olis
eka kerta kun volvossa on paperiheppoja.
- Anonyymi
menikö honda monkey paremmin
- horn
No!ei siinä mitään mutta harmittaa!!
Koska jäin kiinni 254km/h nopeudesta ja sakkoa
tuli 38 000E!!! Ei kai tällainen traktori mihinkään kulje!!Autoni on Volvo S80T6 ja olen ottanut muutaman oluen harmissani!!!! - heh
Kateus on suomalaisten kansantauti... Eiköhän tollanen volvo oo ihan sieltä parhaammasta päästä.. Laatu on kunnossa.. Ois ihan hyvä jos tänne kirjottelis vaan ne jotka asiasta jotain ymmärtävät.. OK? Ja muuten, ei bemari tai audi oo enää mikää ihme.. Niitähän näkyy kaupungilla enemmän ku ooppeleita tai toyotia... Ja tietysti saksasta.. Jos haluutte varmasti toimivan auton OSTAKAA AUTONNE SUOMESTA! Danke!
- nii
Niin Nyt puhutaan kuitenkin vain 50 tuhannen euron autosta..
- Alle V50
Tokihan eräille V50:sille pitää ollakin omat lelunsa ja mulkunjatkeensa Volvoineen ja Bemareineen, kun ei ole sitä munaa niin sitten ei ole..vieläkään. Kamala tuo viidenkympin kriisi.
- jaakko
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/57833
taas jäi volvo ilmoitetusta arvosta
7,4 s 0-100- zack
tollasen S40 T5:n jätin mun iki vanhal 2.9 Scorpiol tulemaa liikennevalois. Pääs vast
sitte ohi ku autojono tuli mun etee... Kuten
todettua, Volvossa paperihevosia... Auto jota
en ostas ikinä. Voortit rules... - KATEUS
zack kirjoitti:
tollasen S40 T5:n jätin mun iki vanhal 2.9 Scorpiol tulemaa liikennevalois. Pääs vast
sitte ohi ku autojono tuli mun etee... Kuten
todettua, Volvossa paperihevosia... Auto jota
en ostas ikinä. Voortit rules...KÖYHÄ:) kyllä volvo s40 t5 sun Scorpion jättää tulemaan.. Oot kato vielä liian nuori.. Luultavasti se volvo mies ei ees oo nähny sua ja sun scorpiota.. HEH
- bemari
zack kirjoitti:
tollasen S40 T5:n jätin mun iki vanhal 2.9 Scorpiol tulemaa liikennevalois. Pääs vast
sitte ohi ku autojono tuli mun etee... Kuten
todettua, Volvossa paperihevosia... Auto jota
en ostas ikinä. Voortit rules...fordeilla en nyt paljon leveilis,...varsinkaan vanhoilla..
- zack
KATEUS kirjoitti:
KÖYHÄ:) kyllä volvo s40 t5 sun Scorpion jättää tulemaan.. Oot kato vielä liian nuori.. Luultavasti se volvo mies ei ees oo nähny sua ja sun scorpiota.. HEH
Kateelline hah, älä naurata. Mä oon henkeen ja
vereen voortimies ja tykkään iha oikeesti vanhoista autoista, uusista en ku ne on nii
ruman näkösiä. 70- ja 80-luvu autot on parhaita.
Ja nii totta ku onki ni se Volvo tosiaa jäi Kou-
volas liikennevalois tulemaa viime loppukesästä.
Tiukasti tuli peräs, mut ei päässy ohi enne ku
autojono tuli mun eteen. Et on se vähä siitä kus-
kistaki kii, et osaako kiihyttää vai ei. Ikinä
en uutta autoo osta. Mä en ainaka rikastuta riistäjävaltion verokassaa ostamal mitää uutta
rumilusta... - zack
bemari kirjoitti:
fordeilla en nyt paljon leveilis,...varsinkaan vanhoilla..
On autoje auto ja Taunus on voortien kuningas...
- zack
KATEUS kirjoitti:
KÖYHÄ:) kyllä volvo s40 t5 sun Scorpion jättää tulemaan.. Oot kato vielä liian nuori.. Luultavasti se volvo mies ei ees oo nähny sua ja sun scorpiota.. HEH
Ei sil iäl oo mitää merkitystä, ku jäi tulemaa
ni jäi, mitäs lähti kisaamaa... - zack
KATEUS kirjoitti:
KÖYHÄ:) kyllä volvo s40 t5 sun Scorpion jättää tulemaan.. Oot kato vielä liian nuori.. Luultavasti se volvo mies ei ees oo nähny sua ja sun scorpiota.. HEH
vielä joskus enemmä ku sä...
- suomalainen
Mitä järkeä kinastella 0-100km/h kiihtyvyydestä?
Itse hain Saksasta Audi S8 vm98 ja liikennevaloissa olen huomannut että jonnekin ne
"kisailijat" kummasti ovat kadonneet...
Mutta kaikenkaikkiaan eikö tuo ohituskiihtyvyys
( esim 60-120 km/h) ole paljon käyttökelpoisempi
autojen vertailutapa ??
Asiallisia kommentteja odottaen....- dope
odota asiallisia kommentteja. täällä rällästävät vain 17 vuotiaat teinit jotka eivät ikinä ole päässeet autoa ajamaan mutta specsit ovat tiedossa ja paras auto on se joka kiihtyy o-100 nopeiten. eivät vielä ymmärrä edes väännön merkitystä ajaessa.
jottei tämäkään olisi asiallinen kommentti niin: äläpölömölöääähh!
- Ja pah..
Otettiin tollasen kanssa kisaa, itellä bmw 525i...
Kyllä volvo jäi kuin tikku pas**an että ha haaa- heh
No kyllä taitaa bemari jäädä kauas taakste...
- bemaristi
jäi mun bmw 330d eli disukka.
- volvo4life
Aika naurettavia nää jutut et teiän 525 mopot jättäny jonku volvo t5, tota ette usko itekkää. Se joka väittää tehottomaks voi heti lähteä viivoille.
- jani
kaverilla volvo 850 t5 tehoja löytyy 340heppaa kyllä sillä kerkeää. eikä ole edes t5r
- jjk
se kiihtyy 0-100 3sek et repikää siit
- ammattitietoa
Antaa amisten ajaa romuillansa jotka just ja just pysyy kasas moottoritiellä ns "heppoineen"..
Tilasin Volvo v50 t5 awd ja asensin siihen bsr lastun ja bsr;n rosterisen tupla tehoputkiston. Mittautin hepat ja tulos oli 304.. Nyt on volvoon asennettu isompi turbo ja ahtopaineet ruuvattu ylös et tehoja tulee kertaheitolla vähintään yli 100 lisää.. Mittaukseen vien kun töiltä kerkiän mutta kokeiltiin viivaa tuttavan kaa jolla piristetty neliveto dieseli 3.0 Audi A5 ja kyllä se totuus on että Audi siinä jäi nuolemaan toivottomana näppejään, niin ja tämä tehtiin ennenkuin asensin isomman turbon.
V50 on vaa nii hemmetin näppärä pikku auto mutta tilaa riittää kuitenkin Perheelle ja takakonttiinkin saa tavaraa ja koirat..
Niin, ku perheen ÄITI olen ja halusin tehokkaan nätin ja urheilullisen auton johon saan lapsen, koirat ja miehen mukaan niin on tuo v50 aika nappi, varinki nyt kun on huolella viritetty ja kulkee.
On tullu kokeiltua audit, bemarit, opelit, fordit, wolkkarit ja Chryslerit ja aina oli jotain häikkää jossain ja hyvä ku ehti yhden vian korjaamaan ennenku toista pukkas. Uutena on kaikki nuo tullu aina ostettuu ettei siinä mitää entisen omistajan törttöilyä voi syyttää. Volvoon on päädytty ja kestävyyshän on näissä aivan omaa luokkaansa. Karskisti sanottuna muut autot on romuja kun kilsat lähenee 200t kun volvon ostaa mielellään vaikka mittarissa lukee 400t. - säälittäväkö?
ammattitietoa kirjoitti:
Antaa amisten ajaa romuillansa jotka just ja just pysyy kasas moottoritiellä ns "heppoineen"..
Tilasin Volvo v50 t5 awd ja asensin siihen bsr lastun ja bsr;n rosterisen tupla tehoputkiston. Mittautin hepat ja tulos oli 304.. Nyt on volvoon asennettu isompi turbo ja ahtopaineet ruuvattu ylös et tehoja tulee kertaheitolla vähintään yli 100 lisää.. Mittaukseen vien kun töiltä kerkiän mutta kokeiltiin viivaa tuttavan kaa jolla piristetty neliveto dieseli 3.0 Audi A5 ja kyllä se totuus on että Audi siinä jäi nuolemaan toivottomana näppejään, niin ja tämä tehtiin ennenkuin asensin isomman turbon.
V50 on vaa nii hemmetin näppärä pikku auto mutta tilaa riittää kuitenkin Perheelle ja takakonttiinkin saa tavaraa ja koirat..
Niin, ku perheen ÄITI olen ja halusin tehokkaan nätin ja urheilullisen auton johon saan lapsen, koirat ja miehen mukaan niin on tuo v50 aika nappi, varinki nyt kun on huolella viritetty ja kulkee.
On tullu kokeiltua audit, bemarit, opelit, fordit, wolkkarit ja Chryslerit ja aina oli jotain häikkää jossain ja hyvä ku ehti yhden vian korjaamaan ennenku toista pukkas. Uutena on kaikki nuo tullu aina ostettuu ettei siinä mitää entisen omistajan törttöilyä voi syyttää. Volvoon on päädytty ja kestävyyshän on näissä aivan omaa luokkaansa. Karskisti sanottuna muut autot on romuja kun kilsat lähenee 200t kun volvon ostaa mielellään vaikka mittarissa lukee 400t.jo oli melkoinen ennätys kaivaa noin vanha kirjoitus.
- uuden.
ammattitietoa kirjoitti:
Antaa amisten ajaa romuillansa jotka just ja just pysyy kasas moottoritiellä ns "heppoineen"..
Tilasin Volvo v50 t5 awd ja asensin siihen bsr lastun ja bsr;n rosterisen tupla tehoputkiston. Mittautin hepat ja tulos oli 304.. Nyt on volvoon asennettu isompi turbo ja ahtopaineet ruuvattu ylös et tehoja tulee kertaheitolla vähintään yli 100 lisää.. Mittaukseen vien kun töiltä kerkiän mutta kokeiltiin viivaa tuttavan kaa jolla piristetty neliveto dieseli 3.0 Audi A5 ja kyllä se totuus on että Audi siinä jäi nuolemaan toivottomana näppejään, niin ja tämä tehtiin ennenkuin asensin isomman turbon.
V50 on vaa nii hemmetin näppärä pikku auto mutta tilaa riittää kuitenkin Perheelle ja takakonttiinkin saa tavaraa ja koirat..
Niin, ku perheen ÄITI olen ja halusin tehokkaan nätin ja urheilullisen auton johon saan lapsen, koirat ja miehen mukaan niin on tuo v50 aika nappi, varinki nyt kun on huolella viritetty ja kulkee.
On tullu kokeiltua audit, bemarit, opelit, fordit, wolkkarit ja Chryslerit ja aina oli jotain häikkää jossain ja hyvä ku ehti yhden vian korjaamaan ennenku toista pukkas. Uutena on kaikki nuo tullu aina ostettuu ettei siinä mitää entisen omistajan törttöilyä voi syyttää. Volvoon on päädytty ja kestävyyshän on näissä aivan omaa luokkaansa. Karskisti sanottuna muut autot on romuja kun kilsat lähenee 200t kun volvon ostaa mielellään vaikka mittarissa lukee 400t.Auton ja vaihdoit softaa. Takuuhan siinä meni, varmaan tiesit sen. Vähän haiskahtaa provolta koko tekstisi.
- T5
uuden. kirjoitti:
Auton ja vaihdoit softaa. Takuuhan siinä meni, varmaan tiesit sen. Vähän haiskahtaa provolta koko tekstisi.
BSR.n softa ei vie takuuta Volvosta.
Nuo V50 tiedot pitää paikkansa....valitettavasti.
Itsellä V70 T5 ja n.300hv. ja tulossa 450hv.
Valitettavasti etuveto ja ei taistele takavedon kanssa "lähdöissä",mutta kun lähdetään baanalle niin VOT!
3000 kierroksen jälkeen antaa parhaat tehot.
Tutkitusti Volvo ilmoittaa autojensa tehot alakanttiin.
Kannattaa katsoa testit Audi, BMW ja Volvo R. Volvossa kehuttiin erityisesti KONETTA. Oli halvin noista 3.sta ja laitettu ei paremmyysjärjestykseen vaan,tiedot testistä, mistä kukin saa tehdä johtopäätöksiä. - voivoivoi170
T5 kirjoitti:
BSR.n softa ei vie takuuta Volvosta.
Nuo V50 tiedot pitää paikkansa....valitettavasti.
Itsellä V70 T5 ja n.300hv. ja tulossa 450hv.
Valitettavasti etuveto ja ei taistele takavedon kanssa "lähdöissä",mutta kun lähdetään baanalle niin VOT!
3000 kierroksen jälkeen antaa parhaat tehot.
Tutkitusti Volvo ilmoittaa autojensa tehot alakanttiin.
Kannattaa katsoa testit Audi, BMW ja Volvo R. Volvossa kehuttiin erityisesti KONETTA. Oli halvin noista 3.sta ja laitettu ei paremmyysjärjestykseen vaan,tiedot testistä, mistä kukin saa tehdä johtopäätöksiä.uskomattomii höpinöit taas tääl.. mun v70 -99 170 hv on 170 hv ja vastaa sakemannin 193hv on todistettu penkissä koska bimmenbemmeri sai tuloksen 176hv että näin!!
- puunaama
voivoivoi170 kirjoitti:
uskomattomii höpinöit taas tääl.. mun v70 -99 170 hv on 170 hv ja vastaa sakemannin 193hv on todistettu penkissä koska bimmenbemmeri sai tuloksen 176hv että näin!!
Entäpä volvo C30 cosworth? ..ei tule tuotantoon mutta siinäpä olisi sitä jotain.
- iskällä ainaski on
T5 kirjoitti:
BSR.n softa ei vie takuuta Volvosta.
Nuo V50 tiedot pitää paikkansa....valitettavasti.
Itsellä V70 T5 ja n.300hv. ja tulossa 450hv.
Valitettavasti etuveto ja ei taistele takavedon kanssa "lähdöissä",mutta kun lähdetään baanalle niin VOT!
3000 kierroksen jälkeen antaa parhaat tehot.
Tutkitusti Volvo ilmoittaa autojensa tehot alakanttiin.
Kannattaa katsoa testit Audi, BMW ja Volvo R. Volvossa kehuttiin erityisesti KONETTA. Oli halvin noista 3.sta ja laitettu ei paremmyysjärjestykseen vaan,tiedot testistä, mistä kukin saa tehdä johtopäätöksiä.pelkällä softalla ei onnistu tuollaiset tehot T5:sta, ainakaan se ei kestä.
- kone.
iskällä ainaski on kirjoitti:
pelkällä softalla ei onnistu tuollaiset tehot T5:sta, ainakaan se ei kestä.
kestää, mutta kestääkö muu auto?
- volvoko d
Eri asia kuka haluaa tollasen vikapesän itelleen. Eikä ole edes mitenkään erityisen tehokas. Hölmö ottaa etuvetona tehokkaan auton. Ja 325i ei ole ahdettu. Jättäisköhän se M3:n??? Niimpä!
- on se tykki juu
ole jo leivottu loppuun?
- tehot.
ovat T5:ssa aika vaatimattomat. Pienellä virittelyllä irtoaa mukavasti enemmän. Tuollaisella 500 Nm väännöllä on ainakin vanhemmat M3 helisemässä. Ahtopaineita ei tarvitse vielä edes nostaa, kun E36 M3 jää jälkeen. Ja tuosta on omakohtaisia kokemuksia.
- S60R rocks
Moikat :) Ostin 60R voi j-lauta miten laiska vehje manuaalillakin, Tosin uskomattoman kiva ajaa.. Mittasin GPS kautta 0-100km/h tasan 6 sek vakiona.
Nyt tilasin autoon päivityksen Isompi ahdin tulee pellin alle ja lastu ja suodattimet ja isommat suuttimet näillä vireillä pitäisi päästä siihen 450/hp josko toi sitten alkaisi jo kulkemaan. - historiaa jo
onhan se jo vanha auto suoritus kyky oli hyvä kun auto esiteltiin eihän se pärjää nykyään edes nyky diesel autoille
- sehän
riippuu täysin mihin dieselautoon verrataan. Esim 2l TD ei kulje yhtä pirteästi, kuin tuo mainittu T5.
- Octavia RS
170 hv turbodiesel jossa on vääntöä enemmän, kuin T5 koneessa ei suorituskyvyssä pääse ihan samaan. Molemmilla olen ajanut ja asia on käytännössä todettu. Eihän T5 kone täytä nykyaikaisia päästönormeja, eikä polttoaineen kulutuskaan ole nykyaikaisten moottoreiden tasoa.
- ei ku viivalle
T5 koneen uusimmat versiot täyttää päästönormit ja kyllä 230 hv viisipyttyinen hyvin kiertävä kone hakkaa mennen tullen tuollaisen 50hv tehottomamman dieselin.
Nuo uusimmat säästöpossukoneet eivät ole kovinkaan kestäviä ja luotettavia tuplaturboineen ym.
- eikös,
esim. uudessa S60 T5 Volvossa ole nelipyttynen kone? Aika omituista tuo mallin nimeäminen siinä tapauksessa. Eli missä Volvoissa uusia versioita T5 koneesta löytyy? Voisin vaihtaa Skodan takaisin Volvoon, kun dieseliä ei enää tarvitsisi.
- 10+23
19+7 kirjoitti:
Ei ole vaan 2.5l 5 kone siinä on.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60Kyllä uuden S60:sen T5 malli on 2l 4 cyl. ainakin Suomessa myynnissä olevat. T6 malli on myös 2l 4 cyl. T6 AWD on sitä mitä pitääkin, eli 3l 6 cyl.
- RWD Wins!
No on sul huvit. Et oo oikeesti urheilullista autoa koskaan ajanutkaan jos Volvo V50 t5 230hp on tykki peli, kerran kokeilin kaverin vastaavaa josa lastu ja tehot noin 270hp. Yllättävän mopo ja ajettavuus heikko. Onnea vaan Volvo-suttaajille, on teillä "kovat pelit".. terveisin Bmw 545i 333hp vm. 04.
- 4+8
Mitäs se pemaripuppeli täällä itkee omaa pienimunaisuuttaan? On muuten aika mopo tuo 545, jos vertaa vaikka Audi RS4:seen.
- Rwd Wins!
4+8 kirjoitti:
Mitäs se pemaripuppeli täällä itkee omaa pienimunaisuuttaan? On muuten aika mopo tuo 545, jos vertaa vaikka Audi RS4:seen.
Niin toinen juttu on se, että onko sulla muka RS4, vai huuteletko vain? Voin suoraan myöntää että 545i jää kyllä jälkeen tuollaiselle RS4, mutta ne ovat todella harvinaisia enkä usko, että juuri nyt Suomen ainoita RS4 omistajia päätyi juurikin Volvo-palstalle. Sulla taitaa oikeasti olla Audi A3 1.6 ja vieläpä sitä ensimmäistä korimallia, eli vanha romu. Olen koeajanut myös 535D Bmw ja täytyy sanoa että oma 545i on pirteämpi mittaustulostenkin perusteella, vaikka 535D huikea alavääntö meinaa aiheuttaa "harha-havainnoinnin". Kerran kisasin Audi S4 kanssa, oli semmoinen farmari vuosilta 01-05. Aika tasaisesti mentiin motarilla, mutta pääsin kuitenkin pari auton mittaa edelle ja ero kasvoi ennen kuin oli 160km/h. Et silleen.Sainkin tuon Bemarin saksasta käytettynä kohtuu hintaan.
- 10
Rwd Wins! kirjoitti:
Niin toinen juttu on se, että onko sulla muka RS4, vai huuteletko vain? Voin suoraan myöntää että 545i jää kyllä jälkeen tuollaiselle RS4, mutta ne ovat todella harvinaisia enkä usko, että juuri nyt Suomen ainoita RS4 omistajia päätyi juurikin Volvo-palstalle. Sulla taitaa oikeasti olla Audi A3 1.6 ja vieläpä sitä ensimmäistä korimallia, eli vanha romu. Olen koeajanut myös 535D Bmw ja täytyy sanoa että oma 545i on pirteämpi mittaustulostenkin perusteella, vaikka 535D huikea alavääntö meinaa aiheuttaa "harha-havainnoinnin". Kerran kisasin Audi S4 kanssa, oli semmoinen farmari vuosilta 01-05. Aika tasaisesti mentiin motarilla, mutta pääsin kuitenkin pari auton mittaa edelle ja ero kasvoi ennen kuin oli 160km/h. Et silleen.Sainkin tuon Bemarin saksasta käytettynä kohtuu hintaan.
Siinähän veikkailet. Ei ole RS4 mutta sellaista olen ajanut. Eikä ole alla Audia ollenkaan. Minkäköhän merkkinen auto minulla mahtaisi olla, jos Volvo palstaa luen? Kysymys kuuluukin, että mitä sinä täällä teet? Taisi tuo otsikko herättää mielenkiinnon. Kyllä T5:ssa mukavasti pärjää 325i bemarille, jos kisaa haluaa välttämättä ottaa. Varsinkin lastutettu T5 liikkuu ihan tarpeeksi ripeästi. Liikkeelle lähdettäessä takaveto on tietysti ripeämpi, mutta 400Nm vääntö joka lastutetussa T5:ssa on tekee tehtävänsä nopeasti.
- TykkiSykkii
No niin mopoautopojulit. Menkääs imemään iltamaidot äidin tisulista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron - Aivot narikassa?????
Mitä väliä sillä on miten kovasti mikäkin kulkee kun nopeusrajoitukset on 120km kovimmillaan.Täytyy olla suurta piittaamattomuutta jos yleisellä tiellä pitää hurjastella,siinä kun sattuu sinitakkiset sedät kohilleen loppuu leuhkiminen äkkiä.
- narikassa tai ei
Mitä nopeammin auto kiihtyy 0-120km/h sen parempi.
- 16+16
narikassa tai ei kirjoitti:
Mitä nopeammin auto kiihtyy 0-120km/h sen parempi.
Mitä nopeammin auto kiihtyy 120-220 niin sitten puhutaan jo asiaa. Tuolla 0-120km/h kelattavaan vauhtiin mihin kunnon mopokin pystyy ei ole mitään merkitystä.
- narikassa tai ei
16+16 kirjoitti:
Mitä nopeammin auto kiihtyy 120-220 niin sitten puhutaan jo asiaa. Tuolla 0-120km/h kelattavaan vauhtiin mihin kunnon mopokin pystyy ei ole mitään merkitystä.
Tuo 120km/h sattuu olemaan suurin sallittu nopeus yleisillä teillä tässä maassa. Joten kaikki muut kiihtyvyydet ovat merkityksettömiä.
- hahheee
Voi V'ttu, Itsellä Volvo 850 T5 Automaatti, vakiona 0.62 ahtopaineet, nyt 0.82 ja tehoa 235hv ja 330Nm, vakio tehosena 225hv ja 300Nm. Autolla painoa yli 1600kg ja voin sanoa että on volvolla monet bimmerit ja audit jätätelty, jopa jätättettiin 530 tdi bmw missä oli lastu ja tehoa 201hv ja 390Nm, mutta jäi kyllä toiseksi, vaikka tiukkaa tekeekin, mutta voin nyt sanoa teille kaikille v'tun amis apinoille, että auton hevosvoimilla ei tehdä mitään vaan niillä väännöillä. Mitä enemmän vääntöö sen rivakammin se lähtee. Ja nyt on omaan volvoon tulossa G18 turbo, Bsr:n lastu, bsr:n rosteri putkisto ja uutta gooleria ja näin, tavoitteena on 450-500hv ja 600Nm-700Nm ja Volvo ei ole Ford
- noniin ja löpinää taas
Meinaatko paljonkin rahaa laittaa koneen sisuksiin jotta saat noi tehot edes liki ulos ? Kiertkanget sylkee ulos viimeistään 1.5ahdoissa ja yhdelläkään bsr lastulla mikä niillä on hyllyssä pakettina/valmis softana sä et pääse likikään 500hv ...kyllähän niiden "proffat" tekee mittatilaus softan sulle jolla pääset mutta kannen kanavat ,venttiilit ja nokka-akseli ei koneessas riitä sille teholle taikka edes softalle et se toimis tai saatikka bensapumppu antais ruokaa tarpeeks. Joten eiköhän nyt olla realistisia mitä pelkällä ahtimenvaihdolla ja valmiilla softalla volvon t5/t5r n koneista saa . Ei ne mitään tekniikan ihmeitä ole ja fysiikan lakeja riko materiaalin kestossa kuitenkaan vaikka toki tehokkaan olosia onkin . Vanhemmatkin 850 versiot . Ja juu itelllä on 850 t5 optimoidulla softalla isommalla ahtimella ja kunnon suuttimilla ja pukistolla plus jäähyllä ...ihan riittämiin on 296hv 387nm /3400rpm ja vielä kytkinkin kestää kutakuinkin mukana plus laatikon rattaat laatikossa sisäpuolella ....eikä tarvi yhtään lisää..
- Profeetat liikkeellä
noniin ja löpinää taas kirjoitti:
Meinaatko paljonkin rahaa laittaa koneen sisuksiin jotta saat noi tehot edes liki ulos ? Kiertkanget sylkee ulos viimeistään 1.5ahdoissa ja yhdelläkään bsr lastulla mikä niillä on hyllyssä pakettina/valmis softana sä et pääse likikään 500hv ...kyllähän niiden "proffat" tekee mittatilaus softan sulle jolla pääset mutta kannen kanavat ,venttiilit ja nokka-akseli ei koneessas riitä sille teholle taikka edes softalle et se toimis tai saatikka bensapumppu antais ruokaa tarpeeks. Joten eiköhän nyt olla realistisia mitä pelkällä ahtimenvaihdolla ja valmiilla softalla volvon t5/t5r n koneista saa . Ei ne mitään tekniikan ihmeitä ole ja fysiikan lakeja riko materiaalin kestossa kuitenkaan vaikka toki tehokkaan olosia onkin . Vanhemmatkin 850 versiot . Ja juu itelllä on 850 t5 optimoidulla softalla isommalla ahtimella ja kunnon suuttimilla ja pukistolla plus jäähyllä ...ihan riittämiin on 296hv 387nm /3400rpm ja vielä kytkinkin kestää kutakuinkin mukana plus laatikon rattaat laatikossa sisäpuolella ....eikä tarvi yhtään lisää..
Hohhoijaa lapset läiskyttää vanhoihin viesteihin yöllä kun ei osaa nukkua vai heittääkö kuuppa.?
- vienttää
noniin ja löpinää taas kirjoitti:
Meinaatko paljonkin rahaa laittaa koneen sisuksiin jotta saat noi tehot edes liki ulos ? Kiertkanget sylkee ulos viimeistään 1.5ahdoissa ja yhdelläkään bsr lastulla mikä niillä on hyllyssä pakettina/valmis softana sä et pääse likikään 500hv ...kyllähän niiden "proffat" tekee mittatilaus softan sulle jolla pääset mutta kannen kanavat ,venttiilit ja nokka-akseli ei koneessas riitä sille teholle taikka edes softalle et se toimis tai saatikka bensapumppu antais ruokaa tarpeeks. Joten eiköhän nyt olla realistisia mitä pelkällä ahtimenvaihdolla ja valmiilla softalla volvon t5/t5r n koneista saa . Ei ne mitään tekniikan ihmeitä ole ja fysiikan lakeja riko materiaalin kestossa kuitenkaan vaikka toki tehokkaan olosia onkin . Vanhemmatkin 850 versiot . Ja juu itelllä on 850 t5 optimoidulla softalla isommalla ahtimella ja kunnon suuttimilla ja pukistolla plus jäähyllä ...ihan riittämiin on 296hv 387nm /3400rpm ja vielä kytkinkin kestää kutakuinkin mukana plus laatikon rattaat laatikossa sisäpuolella ....eikä tarvi yhtään lisää..
Vääntö se on mikä autoa liikuttaa. Omasta S40 T5 Volvosta penkitetty 250hv/414Nm. Rican softalla ahdot nousi 0.9bar. Tuo väännön lisäys on aika hyvä, jos vakio on 320Nm.
- estäilmastonmuutos
Meidän toinen auto V50 T5 , joka optimoitu 250hv ja pakko sanoo, että kukaan ei ole ikinä edes yrittäny lähtee haastamaan. Seuraava autoni on Audi, mutta tosin R8 :)
- omglollitpäälle
mun äitee tekee teijän kaikkien autot
- Hörhölandiastako????
Keksitkö itse vai äiteeskö neuvo?
- Volvo, hyvä auto
taas jotain bmw , audi ja mersu rolleja taitaa laatu olla saksalaisissa mennyt niin huonoon että pitää volvo palstalle tulla höpötteleen
noh tehäänhän mersujakin suomessa ja missäs nyt muualla ja sitten käytetään jo peugeotin moottoreita
audeja tehään kiinassa paljon ja ne paskat hajoavat dsg vaihteistot
bemarilla sitten taa se että ei ole suuntavakaa auto vaan koko ajan ratti vääntyilee kuin mikäkin ja niissäkin joissain käytetään peugeotin moottoreita - Vai osti
Toiset pitää etuvetoisista tyttöjen autoista ja toiset ei.
- mice
osta polkupyörä, hepat on satulalla ja vetelee just sinne minne ohjaat. terv. T5 volvo
- Audi ostetaa
Mäkin mietin just R8 audia..vois olla ihan hyvä auto kun ei perhettä ole vielä..
- Takavetoinen1
Etuvetoinen Volvo sopii ruskeanreiän ritarille ja hänen kannattajalaumalleen oikein hyvin.
- tykkäätvetoatakaa
Eli sinun pitäisi ehdottomasti hommata sellainen.
- voi,voi
Takavetoine 1 tykkää lykätä piotsuja takaa.
- Huru mummotko?
Eipä ole näköjään yhdelläkään "pellellä" kokemusta ja tietoa T5:sta joten lopettakaa se paskanjauhanta.
- v70 t5
ku näytette niin kovin paljon uhovanne et volvo jää ja niin pois päin niin menkää suljetulle alueelle ja lähtekää viivoille ja ottakaa videoo ja laittakaa tänne
sen voin sanoo et yksikään bmw ei musta ohi mene !! eikä turbo volvot, tosi en kyllä kilpailekkaan mutta jos sattuu joku reilu ~18-25 vuotias pentu tulee amis autolla niin sit kyl ne jää !!
nii ja auto on rs6 5.0l v10 580 hv siit irtoo, tosin se ei enää kauvaa mul oo ku audi saattaa vaihtaa omistajaa, mut onneks lyötyy volvo v70 t5 eikä siin oo ku vaa 250 hv mut riittää sekin :) - Sellaista.
Ja maksaa tuossa yläpuolella olevassa keskustelussa 10 000e konerikkoa.
- jgjg
3000 tonii ehkö mutta ei 10 000 tonnii
- ääääää
Minäku tulen 1500s ladalla *!! Voitan teijän kaikki ;) niillä 67 hevosvoimalla :)
- vittu se on T4
Mikäs tuo s40 t5 on?
Voi vittu :D - ota selvää
enne ku tuut tänne kirjottelee et s40 ei oo muka t5 ollekaan, niitä kyllä lyötyy iha t5 sekä t4 !!
ja sekin t5 alkaa vm 04--> toinen sukupolvi ja kaiken lisäks on viellä AWD - Ooollli
Ja ajo-ominaisuuksiltaan ihan susi! Tehot liian suuret siihen alustaan.
- tykki peli
R volvo on tykki peli 6,5s 0-100km
- Volvo for life
Poijjaat eivät taida tietää todellisuudessa mihin T5 "ponivoimat pystyy".. Tässä vaiheessa kaikki jääny kattomaan takavaloja jos niitäkää.. Auto on volvo 850 2.3l t5 automaatti 95vm. ja vähän on kutiteltu nostamalla ahtopaineet sinne 1.1bar ja tarkotus olis laittaa putkisto siihen vielä ajallaan. mutta niitä autoja jotka jääny katselee takavaloja on BMW530D e39 uudenmallin softalla ja 530d e60 siinähän on villihevosvoimat samaa luokkaa kuin Teefemmassa, mutta vääntö muistaakseen hyppää sinne 500nm.. ne tais olla tehokkaimmat kaverit jotka koitti parastaan.. huiputhan tuolla Teefemmalla on otettu se 240km/h ja ois menny vielä menojaan, mutta eihä sillä mitään väliä ole kunhan päsee A paikasta B ripeästi ettei unoha matkan varrella mihin on menossa ;)
- viivalle ?
haluut sä lähtee viivoille, mult lyötyy volvo v70 2.3t awd viritetty, ja tässä seuraavat osat
- isompi ahdin
- isompi välijäähdytin
- isommat suuttimet
- ferritan putkisto
- vapaavirtaus suodatin
- bensa v-power nitro
ja auto penkitetty TATECH nimisessä firmassa- Volvo for life
Tiedät mikä on auto juu.. mutta miksi suotta lähtee viivoille kun laitettu tuollaista "turhaa palikkaa kiini" Niin eikö se ole jo ilmi selvä juttu kumpi vie? ps. jota sinulla ei ole ;)
- 5y6ju67jutr5
volvo for life 850 volle jää ku tikku paskaa
- Anonyymi
Menkää papat nukkumaan niin ette nolaa itteenne enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384128- 892019
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151961Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581588Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341417VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001328- 741226
- 981141
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070