parolassa korjataan mustalla mönjälä halkeamia asvaltissa,nyt on jalkineiden pohjat pillala ja elukoiden jalat sotkettu
tiet parola
4
429
Vastaukset
- 1+3
ei korjata teitä, porukka valittaa. korjataan teitä ja taas porukka valittaa.
mutta tosiaan, ruotsissa kun ne paikkaa tien railoja niin ne kaataa hiekkaa siihen bitumin päälle jottei se tartu kiinni ajoneuvoihin/jalkineisiin/eläimiin. ehkä suomessa hiekka on liian kallista tai insinööri ei ole moista nerokkuutta keksinyt.- nähnynä
nähnynnä rämsöössä ja sastamalassa paikkauksia joihin on päälle laitettu hiekkaa ei tartu kenkiin eikä renkaisiin
- se teettää
Sitä se helle teettää. eli pehmentää sen bitumin.
Mutta oppia ikä kaikki, astu ohi... - asfalt
joopa joo eihän bitumi ole kuin LIIMA jolla liimataan kivet yhteen,bitumin ja kiviaineen seosta sanotaan ASFALTIKSI,nyt parolassa korjataan tiet pelkällä bitumilla ja jätetään kiviaines pois ei ihme että sulaa auringossa ja sottaa ihmiset ja elukat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026