Vaateostoksilla

Jarppari

Olin silloin teini-iässä, tarkkaa ikää en muista mutta olin heräämässä seksuaalisuuteeni ja tiesin jutuista yhtä jos toistakin. Olimme äitini kanssa ostamassa minulle farkkuja kaupasta, koska en silloin vielä tienannut itse niin hän oli mukana maksamassa housuja. Olimme sellaisessa nuorisokaupassa ja myyjä oli nuorehko, itseäni vanhempi, ehkä noin kaksikymppinen nuori nainen. Hänellä oli ideoita että minkälaiset housut minulle sopisivat ja sovitimmekin useita kokoja. Yhdessä vaiheessa äitini oli poistunut naisten puolelle katsomaan naisten vaatteita paikan omistajan, vanhemman rouvan kanssa. Olin siis kaksistaan myyjätytön kanssa sovittamassa farkkuja. Yksien farkkujen kohdalla huomasin kun myyjä kiinnitti huomiota farkkujen etumukseen ja oli jotenkin epäröivä, ikäänkuin hän miettisi että uskaltaako sanoa/tehdä jotain. Ihmettelin tätä hieman, mutta samassa myyjä jo tarttuikin farkkujeni etumukseen napakalla otteella, vetäisi vetskarin kiinni ja sanoi että tämä oli jäänyt auki. Kiitin tätä ja housut sopivatkin tosin hyvin. Aikoinaan äitinikin palasin naisten puolelta ja maksoi housuni ja poistuimme kaupasta.

3

6303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se Myyjätär

      Minä olen se myyjätär. Muistan asiat näin: Olin n. parikymppisenä farkkuja myymässä vaateliikkeessä, kun sitten eräänä päivänä sisään asteli nuori mies äitinsä kanssa. Nuori mies sovitti farkkuja, laitoin vaan hänen vetsakarin kiinni kun huomasin, että se oli jäänyt auki. Farkut sopivatkin oikein kivasti. Nuori mies kiitti ja hänen äitinsä maksoi farkut.

    • ollaan kateellisia

      muija tekee alotteen ja mutsi maksaa viulut, oon niin kade

      • horo1

        eipäs ihan epäreilua että valehtelette1!!! minä olin se horo joka tarttui sinuun kiinni ja aloin veivata ponnari heiluen !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe