http://pokis.net/fun/yritykset/
Firmojen nimiä tässä lueskelin...onkohan tahallista vai tahatontakin komiikkaa, kun keksitään
narikalle nimeä.. mm itseäni huvitti liikeet "Sinikan Posliini", "Mii Suk, thaihieronta", "Kestitysleiri-pitopalvelu"
ja sähköasennuksia tarjoava ilmeisen ammattitaitoinen liike "Sähköisku Ky".
Vähän hupailua iltaan kaikille
9
466
Vastaukset
- 6+8
teidän miesten kiinnostuksen ja kaksimielisen ajattelun sinikan posliiniin ja thaikkutytön imupalveluun,
mutta onpas tuon linkin mukaan lahdessa ollut karmeita yrityksiä, Makeiskauppa Namusetä, urheiluseura SUOLISTO ry, Lahti ja Suoli ja Elin Oy, teurastus ja lihan säilyvyyskäsittely, Lahti :)))))- Jere-lahti
Juu, muistan kyllä karkkikauppa Namusedän, oli silloin kun mä olin pentu 80-luvulla muistaakseni hämärillä,
eli hämeenkadulla ja tais olla lahen suurin karkkikauppa. Sellainen itsepalvelu.. karkit ja suklaat yms pussiin
ja kassa taisi sitten punnita, painon mukaan hinta. Sitä taas en muista, että menikö konkurssiin vai
vaihtoiko nimeään kun oli se jammu siltavuoren tapaus, no jokatapauksessa se ei tietenkään missään
nimessä tuota nimeään voinut pitää, mutta ei mun mielestä ainakaan silloin ennen tuota karmivaa tapausta pidetty mitenkään omituisena tuota namusetä-nimeä, ei taidettu vielä tuntea sitä sanontaa, joka sai sitten
tosiaan sen yhden saastan takia aivan toisenlaisen merkityksen.
Noista muista en taas ole kuullutkaan, mutta kai nekin on ollet sitten. :)
Dorka Design, Alain Dorkin sai multa naurupisteet :-DD
- Jere-lahti
Peltisepän ja katto-asentajan perhefirman slogan: "Pellit kiinni jo kolmatta sukupolvea". :D
No olihan siellä aika hauskoja, osa kyllä selvästi tahallisia mutta oikeastaan tahattomat on aina tavallaan niitä hauskimpia. :D
Mutta minua harmittaa että Äteritsiputeritsipuolilautatsibaari lopetti, kerran ehdin siinä käydä ja kuulin että sille oli yritetty rekisteröidä monenlaista nimeä ja kaikki olivat muistuttaneet liikaa jonkin toisen yrityksen nimeä eikä mikään mennyt läpi. Sitten oli lopulta otettu varman päälle. :)Ellen nyt ihan väärin muista, niin toi nimirimpsu ihan oikeesti tarkottikin jotain. :) Tais telkusta joskus tulla joku ohjelma siitä (Karpo?), mut siitä on vuosia-vuosia aikaa.
- xrx
Annenn annetut ja Hannun halutut on hauska:))
- hehheheee
eikös sun firmas ollu kans yx vitsi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2192116Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621137- 1171060
- 61972