Ekan kerran sain piirasta näin: Äiti teki omenapiirakkaa. Sainpa siitä sitten palasen maistaa, minäkin.
mun eka kerta
2
8244
Vastaukset
- mopopoika..
Muisto likkakaverin ensikerrasta.
Oltiin jotain 16- 17 ikäisiä ja likalla oli käsitys, että
siitintä ei saa liikuttaa edestakaisin, se saattaa laueta ja
hän tulee raskaaksi, kun kortonkiakaan ei ollut,
muutoin voi paritella huoletta.
Vähäisen suostuttelun jälkeen oltiin ilman housuja ja
työnsin kaluni reikään, ehtona etten liikuttanut sitä.
Siinä oltiin aikansa, tunsin kuinka likan tuhero kävi
kosteammaksi, jopa sydämmen lyönnit tuntu
terskassa, mutta en liikuttanut, kun lupasin,
työnsin vain syvemmälle.
Ei kuitenkaan mennyt kauaakaan, kun hän
alkoi läähättään, ravisteleen pyllyään ja sai
kostean orkun.
Ei sitä kestänyt minunkaan kalu, vaan kuti karkasi
samaan matkaan.
Pois oli siitin kiskaistava herkuimmalla hetkellä,
eikä takaisinkaan voinut työntää.
Seuraaviksi kerroiksi hankin paketin kortonkeja,
niitä oli aina mukana ja sitten sai liikuttaa, vaikka
hyvää se oli liikuttamattakin.
Minkälaisia on kokemukset toisilla ensimmäisistä kerroista. - runkku57
Eka kertani oli sellainen että baarissa nainen tuli istumaan viereeni ja alkoi hivellä reittäni. Sovittiin hinnasta ja mentiin naisen asunnolle. Riisuiduimme ja kävin sängylle selälleni. Nainen alkoi hyväillä kulliani, laittoi kortsun ja otti sen sitten suuhun, minä hiplailin hänen pillua. Pian nainen istuutui kyrvälleni ratsastamaan ja minä puristelin hänen tissejä samalla. Jonkin ajan päästä nainen nousi päältäni, otti kortsun pois ja runkkasi minut loppuun.
Tälläinen oli minun eka ja toistaiseksi ainoa kertani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855