Ekan kerran sain piirasta näin: Äiti teki omenapiirakkaa. Sainpa siitä sitten palasen maistaa, minäkin.
mun eka kerta
2
8029
Vastaukset
- mopopoika..
Muisto likkakaverin ensikerrasta.
Oltiin jotain 16- 17 ikäisiä ja likalla oli käsitys, että
siitintä ei saa liikuttaa edestakaisin, se saattaa laueta ja
hän tulee raskaaksi, kun kortonkiakaan ei ollut,
muutoin voi paritella huoletta.
Vähäisen suostuttelun jälkeen oltiin ilman housuja ja
työnsin kaluni reikään, ehtona etten liikuttanut sitä.
Siinä oltiin aikansa, tunsin kuinka likan tuhero kävi
kosteammaksi, jopa sydämmen lyönnit tuntu
terskassa, mutta en liikuttanut, kun lupasin,
työnsin vain syvemmälle.
Ei kuitenkaan mennyt kauaakaan, kun hän
alkoi läähättään, ravisteleen pyllyään ja sai
kostean orkun.
Ei sitä kestänyt minunkaan kalu, vaan kuti karkasi
samaan matkaan.
Pois oli siitin kiskaistava herkuimmalla hetkellä,
eikä takaisinkaan voinut työntää.
Seuraaviksi kerroiksi hankin paketin kortonkeja,
niitä oli aina mukana ja sitten sai liikuttaa, vaikka
hyvää se oli liikuttamattakin.
Minkälaisia on kokemukset toisilla ensimmäisistä kerroista. - runkku57
Eka kertani oli sellainen että baarissa nainen tuli istumaan viereeni ja alkoi hivellä reittäni. Sovittiin hinnasta ja mentiin naisen asunnolle. Riisuiduimme ja kävin sängylle selälleni. Nainen alkoi hyväillä kulliani, laittoi kortsun ja otti sen sitten suuhun, minä hiplailin hänen pillua. Pian nainen istuutui kyrvälleni ratsastamaan ja minä puristelin hänen tissejä samalla. Jonkin ajan päästä nainen nousi päältäni, otti kortsun pois ja runkkasi minut loppuun.
Tälläinen oli minun eka ja toistaiseksi ainoa kertani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177