Ekan kerran sain piirasta näin: Äiti teki omenapiirakkaa. Sainpa siitä sitten palasen maistaa, minäkin.
mun eka kerta
2
8338
Vastaukset
- mopopoika..
Muisto likkakaverin ensikerrasta.
Oltiin jotain 16- 17 ikäisiä ja likalla oli käsitys, että
siitintä ei saa liikuttaa edestakaisin, se saattaa laueta ja
hän tulee raskaaksi, kun kortonkiakaan ei ollut,
muutoin voi paritella huoletta.
Vähäisen suostuttelun jälkeen oltiin ilman housuja ja
työnsin kaluni reikään, ehtona etten liikuttanut sitä.
Siinä oltiin aikansa, tunsin kuinka likan tuhero kävi
kosteammaksi, jopa sydämmen lyönnit tuntu
terskassa, mutta en liikuttanut, kun lupasin,
työnsin vain syvemmälle.
Ei kuitenkaan mennyt kauaakaan, kun hän
alkoi läähättään, ravisteleen pyllyään ja sai
kostean orkun.
Ei sitä kestänyt minunkaan kalu, vaan kuti karkasi
samaan matkaan.
Pois oli siitin kiskaistava herkuimmalla hetkellä,
eikä takaisinkaan voinut työntää.
Seuraaviksi kerroiksi hankin paketin kortonkeja,
niitä oli aina mukana ja sitten sai liikuttaa, vaikka
hyvää se oli liikuttamattakin.
Minkälaisia on kokemukset toisilla ensimmäisistä kerroista. - runkku57
Eka kertani oli sellainen että baarissa nainen tuli istumaan viereeni ja alkoi hivellä reittäni. Sovittiin hinnasta ja mentiin naisen asunnolle. Riisuiduimme ja kävin sängylle selälleni. Nainen alkoi hyväillä kulliani, laittoi kortsun ja otti sen sitten suuhun, minä hiplailin hänen pillua. Pian nainen istuutui kyrvälleni ratsastamaan ja minä puristelin hänen tissejä samalla. Jonkin ajan päästä nainen nousi päältäni, otti kortsun pois ja runkkasi minut loppuun.
Tälläinen oli minun eka ja toistaiseksi ainoa kertani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510