Elikkäs meille olisi tulossa lokakuussa esikoinen ja ajattelin ruveta nuita kestovaippoja käyttämään. Tässä sitä vain mietin, että miten kauan nuo S-koon vaipat menee? Ja mitä kokoja ja miten paljon minun ylipäätään kannattaa hommata?
Kestovaipoista
4
372
Vastaukset
- Ru
S-kokokin voi olla erilainen, riippuen vaippamallista/merkistä, joten hankala vastata. Meillä oli ihan pieniä, itsetehtyjä vaippoja muutama kappale, ja ne jäivät tosi pian jo liian pieniksi, kun tyttö olikin isokokoinen syntyessään. Siis vauvan kokokin vaikuttaa siihen, kauanko mikäkin koko on sopiva.
Meillä on käytössä nyt yhden-koon taskuvaippoja, joitten kokoa siis säädellään kasvun mukaan, S-M-L. Niitä on käytössä 30 kappaletta, ja vaippapyykkiä tuolla määrällä pestään pari kertaa viikossa.
Onnellista odotusta, ja mukavaa kestoilua, sitten kun sen aika koittaa! - noviisi myös
itse olen nyt pariviikkoisen kanssa tykännyt eniten harsoista (näpsyllä kiinni) ja nauhavaipoista. lisäksi on iso kasa imsevimsejä, joista mies tykkää. kosteussulkuna on käytetty imsevimsejen kuoria. kohta kokeillaan villahousuja. on ollut helpompaa kuin ajattelin, mutta toisaalta pyykkiä tulee, kun tyttö kakkaa ja pissaa aina hoitopöydällekin ja siinä päällä olevalle harsolle. harsja on n. 50, joista 1/3 puhtaana, 1/3 pyykissä ja 1/3 menossa pyykkiin..
- muumimamma25
miten te voitte käyttää kestovaippoja..Yököttävää ja epähygienistä..!
- Ru
Tämähän nyt ei ollenkaan vastannut ap:n kysymykseen, joten miksi täytyi tulla edes kommentoimaan. No, vapaushan tänne on tietysti kirjoitella kenellä huvittaa...
Pakko vastata sinulle, että huomaa kyllä, ettet tiedä kestovaippailusta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989