Elikkäs meille olisi tulossa lokakuussa esikoinen ja ajattelin ruveta nuita kestovaippoja käyttämään. Tässä sitä vain mietin, että miten kauan nuo S-koon vaipat menee? Ja mitä kokoja ja miten paljon minun ylipäätään kannattaa hommata?
Kestovaipoista
4
458
Vastaukset
- Ru
S-kokokin voi olla erilainen, riippuen vaippamallista/merkistä, joten hankala vastata. Meillä oli ihan pieniä, itsetehtyjä vaippoja muutama kappale, ja ne jäivät tosi pian jo liian pieniksi, kun tyttö olikin isokokoinen syntyessään. Siis vauvan kokokin vaikuttaa siihen, kauanko mikäkin koko on sopiva.
Meillä on käytössä nyt yhden-koon taskuvaippoja, joitten kokoa siis säädellään kasvun mukaan, S-M-L. Niitä on käytössä 30 kappaletta, ja vaippapyykkiä tuolla määrällä pestään pari kertaa viikossa.
Onnellista odotusta, ja mukavaa kestoilua, sitten kun sen aika koittaa! - noviisi myös
itse olen nyt pariviikkoisen kanssa tykännyt eniten harsoista (näpsyllä kiinni) ja nauhavaipoista. lisäksi on iso kasa imsevimsejä, joista mies tykkää. kosteussulkuna on käytetty imsevimsejen kuoria. kohta kokeillaan villahousuja. on ollut helpompaa kuin ajattelin, mutta toisaalta pyykkiä tulee, kun tyttö kakkaa ja pissaa aina hoitopöydällekin ja siinä päällä olevalle harsolle. harsja on n. 50, joista 1/3 puhtaana, 1/3 pyykissä ja 1/3 menossa pyykkiin..
- muumimamma25
miten te voitte käyttää kestovaippoja..Yököttävää ja epähygienistä..!
- Ru
Tämähän nyt ei ollenkaan vastannut ap:n kysymykseen, joten miksi täytyi tulla edes kommentoimaan. No, vapaushan tänne on tietysti kirjoitella kenellä huvittaa...
Pakko vastata sinulle, että huomaa kyllä, ettet tiedä kestovaippailusta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889