Kämppistä jyväskylä TAI joensuu?

_olli_

Laitoin jo kaupunkien omiin keskusteluihin samat jutut, mutta nyt hoksasin että täällähän on ihan oma osio näille, niin laitetaan sitten tännekin.

Eli tosiaan viime kämppis oli niin p**seestä, etten enää usko soluasumisen onnistumiseen, mutta yksiöiden hintatason takia lienee pakko. Eli jos olet parempi kämppis kuin edellinen, eli siivoat edes kerran kuussa etkä huudata huoneessasi leffoja/musiikkia yöhön asti, ja luulet ettei juomaton, bilettämätön ja muutenkin hiljaista eloa viettävä 20v miehenalku ole liian tylsää seuraa, saatat olla kaipaamani henkilö.

Laita viestiä jos kiinnostaa niin jutellaan lisää. Todellakin minulla on opiskelupaikat (yliopisto, englannin kieli) molemmista kaupungeista, ja ajattelin valita sen kummasta saan paremman asunnon.

4

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmilohva

Moi! Olen 20-vuotias opiskelija Jyväskylästä ja myös asunto on hakusessa. Itse asiassa olen löytänyt mahdollisen asunnon, mutta siinä on niin runsaasti tilaa, että muitakin mahtuu! Nimeni on Emmi ja pidän kyllä asunnon siistinä! Kysele vain niin vastaan mielelläni!

• _olli_

Heipä hei

Voisit vaikka aluksi laittaa tarkempaa infoa tuosta mahdollisesta asunnostasi (osoite, koko, vuokra, jne.) osoitteeseen opoykio [at] gmail.com.

Elättelen vielä toivoa halvasta yksiöstä vaikka ylioppilaskylästä, mutta saa nähdä toivonko liikoja.

• _olli_
        _olli_ kirjoitti:

Heipä hei

Voisit vaikka aluksi laittaa tarkempaa infoa tuosta mahdollisesta asunnostasi (osoite, koko, vuokra, jne.) osoitteeseen opoykio [at] gmail.com.

Elättelen vielä toivoa halvasta yksiöstä vaikka ylioppilaskylästä, mutta saa nähdä toivonko liikoja.

Sain JYY:ltä miellyttävän yksiötarjouksen, enkä siis tarvitsekaan kämppistä :)

• Aino

Tää keskustelu näyttää olevan jo melkein kolme vuotta vanha mut jos joku sattuu lukeemaan niin etsin kämppistä jyväskylään.Olisin sinne muuttamassa tänä syksynä ja koska vuokrat siellä on pilvissä niin tarvii kämppiksen.Olen kohta 20 vuotias nainen Oulusta,mutta tällä hetkellä asun Lontoossa.Jos on ketään jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä (tarvitsevat kämppistä) ottakaa yhteyttä minun s-posti osoitteeseeni [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe