Asensin Avastin uuden päivityksen. Tuli valitettavasti englanniksi.
Onko ja miten mahdollista muuttaa jo asennettu päivitys suomenkieliseksi?
AVAST 5.0.594 suomeksi
5
1278
Vastaukset
- juk
setting ja valkkaa language/suomi niin lataa suomipaketin.
- A V A S T * * *
... voi hyvä veli. Olen ihan noviisi näissä ympyröissä.
Neuvopa minua miten mennään Avastissa käyttäjän viesteihin ja sieltä setting. En ymmärrä englantia. A V A S T * * * kirjoitti:
... voi hyvä veli. Olen ihan noviisi näissä ympyröissä.
Neuvopa minua miten mennään Avastissa käyttäjän viesteihin ja sieltä setting. En ymmärrä englantia.Avaa Avast 5 ja klikkaa sitten oikealla ylhäällä oikealla SETTING.
Seuraavaksi kohtaa, jossa lukee Launguage ja Install addional languages.Valikosta valitaan suomalainen ja painetaan ok. LANGUAGES vieritysruudusta valitaan English/Suomalainen ja painetaan ok.- juk
veikkopit kirjoitti:
Avaa Avast 5 ja klikkaa sitten oikealla ylhäällä oikealla SETTING.
Seuraavaksi kohtaa, jossa lukee Launguage ja Install addional languages.Valikosta valitaan suomalainen ja painetaan ok. LANGUAGES vieritysruudusta valitaan English/Suomalainen ja painetaan ok.tarkempi selitys tuplaklikkaa oikeasta alakulmasta(tehtäväpalkki) avastin palloa niin avasti aukeaa,ylhäällä oikealla lukee setting se auki,vasemmalla lukee language se auki,klikkaa Install addional languages ja valkkaa sieltä suomi.avast lataa kielipaketin kun ladannut niin vastaat ok. ja missä lukee english vetovalikko vieressä sieltä löytyy suomi valkka se ja ok,sitten avasti suomeksi.
- AVAST ***
juk kirjoitti:
tarkempi selitys tuplaklikkaa oikeasta alakulmasta(tehtäväpalkki) avastin palloa niin avasti aukeaa,ylhäällä oikealla lukee setting se auki,vasemmalla lukee language se auki,klikkaa Install addional languages ja valkkaa sieltä suomi.avast lataa kielipaketin kun ladannut niin vastaat ok. ja missä lukee english vetovalikko vieressä sieltä löytyy suomi valkka se ja ok,sitten avasti suomeksi.
Kiitokseni teille molemmille.
Homma hoitui ohjeiden mukaan.
Moikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770