Suurin taikausko

Reiska

ja suurin huijaus on kaikki suuret monteistiset "uskonnot", kristinusko etunenässä. Ja kaikki autoritaarikot jotka tarvitsevat ulkopuolisia mielipiteitä omikseen uskovat kaiken mitä pöntöstä heille tuputetaan. Sotaan vääräuskoisia vastaan! Lue MEIDÄN satuja! Rahat Herralle! Kuole ja osta itsellesi uusi elämä! älä tee sitä äläkä varsinkaan tätä! Anna keisarille mitä sa sinulta haluaa! Käännä sille kaikki poskesi! Painu helvettiin!

10

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYVÄ!

      HYVÄ REISKA!!!!!!!!

    • Reiska

      Usko meidän Herraa! Ryömi alttarille! Syö ruumista ja juo verta! Lyö kepillä kallioon ja jollei viini virtaa, olet mennyttä! Kävele vetten päällä ja jos uppoat, painu helvettiin! Älä harrasta yhdyntää jos joku pyytää! Älä katso mitään himoiten, sillä teet HUORIN! Älä mainitse Allahin nimeä! Heitä kahdella nopalla kolmetoista kuten ihmeidentekijämme meni tekemään rehellisessä rahapelissä! Rukoile, polvistele ja kyyki! Älä ajattele, usko ainoastaan!

    • Jakob Filosofi

      Ateismi, vapaa-ajattelu, materialismi, positivismi.

      • Dialektikko

        Jätkä heittelee termejä tietämättä niiden merkitystä. Mitäs tykkäät dialektisesta tietoteoriasta?

        Entäs seuraavsta keskustelusta:

        Lappujen jakaja: Ole hyvä.
        Minä: En minä ole taikauskoinen.
        Lappujen jakaja: Mitä, etkö sinä tiedä että Jeesus rakastaa sinua?
        Minä: Jaa en tiennytkään että hän on homo.
        Lappujen jakaja: *lyö kädellä kasvoihin*


      • Jakob Filosofi
        Dialektikko kirjoitti:

        Jätkä heittelee termejä tietämättä niiden merkitystä. Mitäs tykkäät dialektisesta tietoteoriasta?

        Entäs seuraavsta keskustelusta:

        Lappujen jakaja: Ole hyvä.
        Minä: En minä ole taikauskoinen.
        Lappujen jakaja: Mitä, etkö sinä tiedä että Jeesus rakastaa sinua?
        Minä: Jaa en tiennytkään että hän on homo.
        Lappujen jakaja: *lyö kädellä kasvoihin*

        Mistä päättelet, etten tiedä mitä positivismi on? Tiedän sen olevan uskoa länsimaisen, materialistisen tieteen ylivertaisuuteen. Se vasta on taikauskoa.


      • Reiska
        Jakob Filosofi kirjoitti:

        Mistä päättelet, etten tiedä mitä positivismi on? Tiedän sen olevan uskoa länsimaisen, materialistisen tieteen ylivertaisuuteen. Se vasta on taikauskoa.

        Johan tuli määritelmä! Mistäs raamatusta sinä tuon tempaisit? Ota nyt edes vähän selvää ettet typeryyksissäsi puhu ihan puuta heinää kuten nyt kävi. Ja mies kutsuu itseään filosofiksi! Millaiset filosofian opinnot sinulla on?

        Selvitä nyt hyvä mies itsellesi äkkiä Comten alkuperäinen positivismi ja myöhempi looginen positivismi eli looginen empirismi eli uusspositivismi (Carnap, Hempel, Reichenbach ym) ja tälle suuntaukselle syntyneet epistemologiset vastavirtaukset, dialektiikka, fenomenologia, kontekstualismi, realismi, abduktio, triangulaatio, funktionalismi ja muut "länsi"- ja "itä"maiset epistemologian (ja ontologian) suuntaukset ennen kuin rupeat avamaan suutasi positivismista.


      • Jakob Filosofi
        Reiska kirjoitti:

        Johan tuli määritelmä! Mistäs raamatusta sinä tuon tempaisit? Ota nyt edes vähän selvää ettet typeryyksissäsi puhu ihan puuta heinää kuten nyt kävi. Ja mies kutsuu itseään filosofiksi! Millaiset filosofian opinnot sinulla on?

        Selvitä nyt hyvä mies itsellesi äkkiä Comten alkuperäinen positivismi ja myöhempi looginen positivismi eli looginen empirismi eli uusspositivismi (Carnap, Hempel, Reichenbach ym) ja tälle suuntaukselle syntyneet epistemologiset vastavirtaukset, dialektiikka, fenomenologia, kontekstualismi, realismi, abduktio, triangulaatio, funktionalismi ja muut "länsi"- ja "itä"maiset epistemologian (ja ontologian) suuntaukset ennen kuin rupeat avamaan suutasi positivismista.

        Älä sinä lässytä paskaa.


      • Reiska
        Jakob Filosofi kirjoitti:

        Älä sinä lässytä paskaa.

        jacob, hmmm ... "filosofin" ansiokkaan analyysin positivismista. On miehellä syvälliset tiedot ja tiukka ote asiaan!


      • Uskonsisar
        Reiska kirjoitti:

        jacob, hmmm ... "filosofin" ansiokkaan analyysin positivismista. On miehellä syvälliset tiedot ja tiukka ote asiaan!

        Noin siis jacob. Tyypillinen räyhäkristityn vastaus kun hän joutuu kiinni tietämättämyydestä ja menettää alakynteen jäätyään malttinsa.


      • PSEUDO-Jakob
        Jakob Filosofi kirjoitti:

        Älä sinä lässytä paskaa.

        Lukekaa "Olin mokannut" -juttu uskontopalstalta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe