Suurin taikausko

Reiska

ja suurin huijaus on kaikki suuret monteistiset "uskonnot", kristinusko etunenässä. Ja kaikki autoritaarikot jotka tarvitsevat ulkopuolisia mielipiteitä omikseen uskovat kaiken mitä pöntöstä heille tuputetaan. Sotaan vääräuskoisia vastaan! Lue MEIDÄN satuja! Rahat Herralle! Kuole ja osta itsellesi uusi elämä! älä tee sitä äläkä varsinkaan tätä! Anna keisarille mitä sa sinulta haluaa! Käännä sille kaikki poskesi! Painu helvettiin!

10

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYVÄ!

HYVÄ REISKA!!!!!!!!

• Reiska

Usko meidän Herraa! Ryömi alttarille! Syö ruumista ja juo verta! Lyö kepillä kallioon ja jollei viini virtaa, olet mennyttä! Kävele vetten päällä ja jos uppoat, painu helvettiin! Älä harrasta yhdyntää jos joku pyytää! Älä katso mitään himoiten, sillä teet HUORIN! Älä mainitse Allahin nimeä! Heitä kahdella nopalla kolmetoista kuten ihmeidentekijämme meni tekemään rehellisessä rahapelissä! Rukoile, polvistele ja kyyki! Älä ajattele, usko ainoastaan!

• Jakob Filosofi

Ateismi, vapaa-ajattelu, materialismi, positivismi.

• Dialektikko

Jätkä heittelee termejä tietämättä niiden merkitystä. Mitäs tykkäät dialektisesta tietoteoriasta?

Entäs seuraavsta keskustelusta:

Lappujen jakaja: Ole hyvä.
        Minä: En minä ole taikauskoinen.
        Lappujen jakaja: Mitä, etkö sinä tiedä että Jeesus rakastaa sinua?
        Minä: Jaa en tiennytkään että hän on homo.
        Lappujen jakaja: *lyö kädellä kasvoihin*

• Jakob Filosofi
        Dialektikko kirjoitti:

Jätkä heittelee termejä tietämättä niiden merkitystä. Mitäs tykkäät dialektisesta tietoteoriasta?

Entäs seuraavsta keskustelusta:

Lappujen jakaja: Ole hyvä.
        Minä: En minä ole taikauskoinen.
        Lappujen jakaja: Mitä, etkö sinä tiedä että Jeesus rakastaa sinua?
        Minä: Jaa en tiennytkään että hän on homo.
        Lappujen jakaja: *lyö kädellä kasvoihin*

Mistä päättelet, etten tiedä mitä positivismi on? Tiedän sen olevan uskoa länsimaisen, materialistisen tieteen ylivertaisuuteen. Se vasta on taikauskoa.

• Reiska
        Jakob Filosofi kirjoitti:

Mistä päättelet, etten tiedä mitä positivismi on? Tiedän sen olevan uskoa länsimaisen, materialistisen tieteen ylivertaisuuteen. Se vasta on taikauskoa.

Johan tuli määritelmä! Mistäs raamatusta sinä tuon tempaisit? Ota nyt edes vähän selvää ettet typeryyksissäsi puhu ihan puuta heinää kuten nyt kävi. Ja mies kutsuu itseään filosofiksi! Millaiset filosofian opinnot sinulla on?

Selvitä nyt hyvä mies itsellesi äkkiä Comten alkuperäinen positivismi ja myöhempi looginen positivismi eli looginen empirismi eli uusspositivismi (Carnap, Hempel, Reichenbach ym) ja tälle suuntaukselle syntyneet epistemologiset vastavirtaukset, dialektiikka, fenomenologia, kontekstualismi, realismi, abduktio, triangulaatio, funktionalismi ja muut "länsi"- ja "itä"maiset epistemologian (ja ontologian) suuntaukset ennen kuin rupeat avamaan suutasi positivismista.

• Jakob Filosofi
        Reiska kirjoitti:

Johan tuli määritelmä! Mistäs raamatusta sinä tuon tempaisit? Ota nyt edes vähän selvää ettet typeryyksissäsi puhu ihan puuta heinää kuten nyt kävi. Ja mies kutsuu itseään filosofiksi! Millaiset filosofian opinnot sinulla on?

Selvitä nyt hyvä mies itsellesi äkkiä Comten alkuperäinen positivismi ja myöhempi looginen positivismi eli looginen empirismi eli uusspositivismi (Carnap, Hempel, Reichenbach ym) ja tälle suuntaukselle syntyneet epistemologiset vastavirtaukset, dialektiikka, fenomenologia, kontekstualismi, realismi, abduktio, triangulaatio, funktionalismi ja muut "länsi"- ja "itä"maiset epistemologian (ja ontologian) suuntaukset ennen kuin rupeat avamaan suutasi positivismista.

Älä sinä lässytä paskaa.

• Reiska

Älä sinä lässytä paskaa.

jacob, hmmm ... "filosofin" ansiokkaan analyysin positivismista. On miehellä syvälliset tiedot ja tiukka ote asiaan!

• Uskonsisar
        Reiska kirjoitti:

jacob, hmmm ... "filosofin" ansiokkaan analyysin positivismista. On miehellä syvälliset tiedot ja tiukka ote asiaan!

Noin siis jacob. Tyypillinen räyhäkristityn vastaus kun hän joutuu kiinni tietämättämyydestä ja menettää alakynteen jäätyään malttinsa.

• PSEUDO-Jakob

Älä sinä lässytä paskaa.

Lukekaa "Olin mokannut" -juttu uskontopalstalta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5482
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4191
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      34
      2409
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2238
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1342
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1048
    Aihe