Saa sen oikean puoleisen "työkalupakin" takaisin? Onnistuin poistamaan sen toisen niistä, enkä tiedä miten saisin takaisin. Siis se toinen niistä, elikkä ei se mikä kantaa nimeä Työkalupakki. Kukaan osaisi auttaa?
Miten Gimp 2.6:ssa
Alluyyy
2
326
Vastaukset
- Himmeä
Mullakin se poistui varmaan ensimmäisellä kerralla, kun tein Gimpillä, mutta huomasin sen jälkeen, etten tarvits en sitä, koska ne samat asiat löysin Gimpistä. Älä hätäile, vaan etsi ne samat asiat mitä tarvitsitkin Gimpistä rauhassa. pian löydät ne kyllä. Huikkaise, jos et löydä etsintöjen jälkeen millään. :)
- Minä myös
Mäkin hukkasin sen työkalupakki-palkin, Ne samat kyllä on siinä pääikkunassa, mutta ois kivempi käyttää jos ne ois erissä ikkunassa (Koska kaksi näyttöö) Kiitos jos osaatte neuvoa kun olen vasta aika aloittelija Gimpin kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899