Deurin määrittelemätön hotelli

Liirum Laarun detur

Kerran olin alkukesästä ja saa olla kyl viimeinen kerta. Hotelli oli aivan hirveä ja ko. reissu muutenkin huonosti järjestetty. Ensimmäistä kertaa olin Deturilla ja viimeistä. Kaikki oli myöhässä ja oppaat itsekin hukassa. Onneksi oma aktiivisuus palkitsi ja vaihdoi hotellia joka oli ihan MURJU ja Icmelerissä. Ei todellakaa ollut mikään" mitä jää jäljelle huoneita" vaan ihan tyhjillän oleva MURJU johon meitä suomalaisia majoitettiin noin 10. Muuallakin Deturin hotelleissa oli tyhjää, joihin olisi voinut meidät majoittaa. Mutta näin he (Detur) pääsi halvemmalla. Olen ollut Turkissa 7 kertaa, ja nyt oli huonoin reissu. LENNÄ FINNAIRILLA

17

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahah-huhuh

      = sitä saa mitä tilaa,säästitköhän väärässä paikassa.
      Mene vaikka Club Turbaniin ens kerralla,niin saat vähän erinlaista palvelua,vaikka
      sama matkan järjestäjä.
      On niiä jokeri murjuja myös Am:lä,finnmatkoilla jne.
      Älä valita,sitähän sait mitä tilasit

      • hehehe vaan

        joo ei varmaan 199 eurolla saa muuta kun katon päänsä päälle.


      • tyhmää valitusta
        hehehe vaan kirjoitti:

        joo ei varmaan 199 eurolla saa muuta kun katon päänsä päälle.

        koko alanya on niin halpaa aluetta, että jos määrittelemätön lotossa osuu huonot pallot käten, voi ihan hyvin vaihtaa hotellia ja makssa vaikka koko paskan itse. Esim Lila joka on suomalaistenkin listalla maksaa 230 viikko ja monta muuta alle 300.
        Että turhat kitinät veks, jos käy hyv tuuri niin sitten käy ja jos on paska tuuri niin kärsit tai vaihdat.
        elämässä pitää ottaa riskejä


      • jiirii
        tyhmää valitusta kirjoitti:

        koko alanya on niin halpaa aluetta, että jos määrittelemätön lotossa osuu huonot pallot käten, voi ihan hyvin vaihtaa hotellia ja makssa vaikka koko paskan itse. Esim Lila joka on suomalaistenkin listalla maksaa 230 viikko ja monta muuta alle 300.
        Että turhat kitinät veks, jos käy hyv tuuri niin sitten käy ja jos on paska tuuri niin kärsit tai vaihdat.
        elämässä pitää ottaa riskejä

        oli kyseinen lomakohde jos osaisi kaikki lukea,mutta halpoja molemmat.


      • Kiitos kuitenkin
        jiirii kirjoitti:

        oli kyseinen lomakohde jos osaisi kaikki lukea,mutta halpoja molemmat.

        ei tarkoita välttämättä paskaa, joten jos sitä saa on syytäkin valittaa ja kiertää kaukaa tuollaiset matkatoimistot. Toinen asia sitten on, mitä voi odottaa saavansa pilkkahinnalla. Olen ollut "jokerimatkoilla" nuorempana ja ihme kyllä, koskaan ei ole ollut mitään valittamista, ei palvelun ei majoituksen tms. suhteen. Harmihan se on jos matka epäonnistuu, mutta kokemusta viisaampana osaa ehkä seuraavan kerran valita toisin. Hyvä näistä kokemuksista on toisille kertoa, varoittavana esimerkkinä.


      • liir

        En valita. Kerron vain kokemuksista jotka toivoisin päätyvän muillekin, jotka miettivät määrittelemätötä paikkaa, että kannattaako ottaa...


      • 22
        Kiitos kuitenkin kirjoitti:

        ei tarkoita välttämättä paskaa, joten jos sitä saa on syytäkin valittaa ja kiertää kaukaa tuollaiset matkatoimistot. Toinen asia sitten on, mitä voi odottaa saavansa pilkkahinnalla. Olen ollut "jokerimatkoilla" nuorempana ja ihme kyllä, koskaan ei ole ollut mitään valittamista, ei palvelun ei majoituksen tms. suhteen. Harmihan se on jos matka epäonnistuu, mutta kokemusta viisaampana osaa ehkä seuraavan kerran valita toisin. Hyvä näistä kokemuksista on toisille kertoa, varoittavana esimerkkinä.

        samaa mieltä viimeisetä


    • Turkut

      Jokainen järkevä kyllä osaa varautua siihen, että äkkilähdön määrittelemätön hotelli voi olla tasoa "savimaja". Jos arvostaa korkeatasoista hotellia kannattaa ehdottomasti varata määritelty hotelli ja maksaa hiukan enemmin, mutta jos riittää, että on paikka jossa nukkua ja käydä suihkussa, on äkkilähdön määrittelemätön majoitus mitä suositeltavin. Antaahan se pientä lisäjännitystäkin matkaan...heh. Viime matkalla Marmarikseen majoitus oli koirankopin kokoinen rupuinen huone vilkkaasti liikennöidyn pääkadun varrella, vaan eipä tuo haitannut. Hyvin nukutti kun torakat pitivät öisin unettavaa rapinaa. Matka maksoi sentään 299e. :D Sitä edellinen pikalähtö vuosi sitten antoi tulokseksi 5 tähden luksushotellin. Täytyy sanoa, että viihdyttiin avokkini kanssa paremmin siinä koirankopissa. Siellä luksuspaikassa oli nimittäin sellaista valkokaulusporukkaa Porchet ja Ferrarit pihalla, että meikeläiset duunarit kokivat olevansa hiukan väärässä seurassa. Kelpasihan tuo kyllä yöpaikaksi ja palvelu oli oikein ystävällistä, niinkuin Turkissa yleensäkin.

      • pakko kysyä

        mihin 5*-hotelliin teidät muka majoitettiin niin, että oli paha olla!? En lähtisi itse enkä veisi perhettäni mihinkään koirankoppiin, asummehan ihan kotioloissakin mukavasti ja hyvällä paikalla.

        Tietysti, jos asustaa slummissa muutenkin, onhan se Mustin luukku kotoinen paikka...


      • Räksytä sinä
        pakko kysyä kirjoitti:

        mihin 5*-hotelliin teidät muka majoitettiin niin, että oli paha olla!? En lähtisi itse enkä veisi perhettäni mihinkään koirankoppiin, asummehan ihan kotioloissakin mukavasti ja hyvällä paikalla.

        Tietysti, jos asustaa slummissa muutenkin, onhan se Mustin luukku kotoinen paikka...

        sieltä kopistasi niin paljon kuin jaksat.
        Vanha turkkilainen sananlasku sanoo "koirat haukkuu mutta karavaani kulkee".
        Sille et voi mitään.


      • sananlasku
        Räksytä sinä kirjoitti:

        sieltä kopistasi niin paljon kuin jaksat.
        Vanha turkkilainen sananlasku sanoo "koirat haukkuu mutta karavaani kulkee".
        Sille et voi mitään.

        on kylläkin kreikkalainen alunperin. Ei tietenkään ainoa asia mitä turkkilaiset ovat "omineet" väkivallalla viimeisien 500 vuoden aikana. Suurin osa Turkin nähtävyyksistähän ovat myös kreikkalaisten rakentamia.


      • enää.
        Räksytä sinä kirjoitti:

        sieltä kopistasi niin paljon kuin jaksat.
        Vanha turkkilainen sananlasku sanoo "koirat haukkuu mutta karavaani kulkee".
        Sille et voi mitään.

        vastailet huuruissasi mitä sattuu. ehkä itse ymmärrät, kukaan muu ei.


      • Selvisi tämäkin
        sananlasku kirjoitti:

        on kylläkin kreikkalainen alunperin. Ei tietenkään ainoa asia mitä turkkilaiset ovat "omineet" väkivallalla viimeisien 500 vuoden aikana. Suurin osa Turkin nähtävyyksistähän ovat myös kreikkalaisten rakentamia.

        Sinä oletkin siis kreikkalaisten ihailija.
        Mutta asioista et paljon ymmärrä. "Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee" on tietenkin arabialainen sananlasku. Kunhan sinua testatakseni mainitsin sitä turkkilaiseksi, mutta en kyllä väkivaltaa käyttänyt.
        Turkin nähtävyyksiä on ollut rakentamassa, varsinkin viime vuosituhannen puolivälin paikkeilla, taitajia koko sen ajan tunnetusta maailmasta. Niin on ollut kaikissa oman aikansa
        mahtivatakunnissa.
        Viimeisen 500 vuoden aikana Turkin valtakunta on, vastoin sinun väittämääsi, pienenynyt huomattavasti.


      • Ei vaikea
        enää. kirjoitti:

        vastailet huuruissasi mitä sattuu. ehkä itse ymmärrät, kukaan muu ei.

        Tuo sanonta tarkoittaa, että vaikka täällä kuinka haukutaan, niin matkat Turkkiin senkun lisääntyy ja meno paranee.


      • 5*

        hotelli olikaan, jossa jouduitte viikon viettämään. Muistanet nimen?!


      • önni
        sananlasku kirjoitti:

        on kylläkin kreikkalainen alunperin. Ei tietenkään ainoa asia mitä turkkilaiset ovat "omineet" väkivallalla viimeisien 500 vuoden aikana. Suurin osa Turkin nähtävyyksistähän ovat myös kreikkalaisten rakentamia.

        venäläinen


      • lamasta vain
        Ei vaikea kirjoitti:

        Tuo sanonta tarkoittaa, että vaikka täällä kuinka haukutaan, niin matkat Turkkiin senkun lisääntyy ja meno paranee.

        Oikeilla ihmisilläkin on vähemmän rahaa käytettävissä matkailuun ja tyytyvät matkustamaan roskaväen paikkoihin.

        Mutta vain tänä kesänä enää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe