Kerran olin alkukesästä ja saa olla kyl viimeinen kerta. Hotelli oli aivan hirveä ja ko. reissu muutenkin huonosti järjestetty. Ensimmäistä kertaa olin Deturilla ja viimeistä. Kaikki oli myöhässä ja oppaat itsekin hukassa. Onneksi oma aktiivisuus palkitsi ja vaihdoi hotellia joka oli ihan MURJU ja Icmelerissä. Ei todellakaa ollut mikään" mitä jää jäljelle huoneita" vaan ihan tyhjillän oleva MURJU johon meitä suomalaisia majoitettiin noin 10. Muuallakin Deturin hotelleissa oli tyhjää, joihin olisi voinut meidät majoittaa. Mutta näin he (Detur) pääsi halvemmalla. Olen ollut Turkissa 7 kertaa, ja nyt oli huonoin reissu. LENNÄ FINNAIRILLA
Deurin määrittelemätön hotelli
17
1015
Vastaukset
- hahah-huhuh
= sitä saa mitä tilaa,säästitköhän väärässä paikassa.
Mene vaikka Club Turbaniin ens kerralla,niin saat vähän erinlaista palvelua,vaikka
sama matkan järjestäjä.
On niiä jokeri murjuja myös Am:lä,finnmatkoilla jne.
Älä valita,sitähän sait mitä tilasit- hehehe vaan
joo ei varmaan 199 eurolla saa muuta kun katon päänsä päälle.
- tyhmää valitusta
hehehe vaan kirjoitti:
joo ei varmaan 199 eurolla saa muuta kun katon päänsä päälle.
koko alanya on niin halpaa aluetta, että jos määrittelemätön lotossa osuu huonot pallot käten, voi ihan hyvin vaihtaa hotellia ja makssa vaikka koko paskan itse. Esim Lila joka on suomalaistenkin listalla maksaa 230 viikko ja monta muuta alle 300.
Että turhat kitinät veks, jos käy hyv tuuri niin sitten käy ja jos on paska tuuri niin kärsit tai vaihdat.
elämässä pitää ottaa riskejä - jiirii
tyhmää valitusta kirjoitti:
koko alanya on niin halpaa aluetta, että jos määrittelemätön lotossa osuu huonot pallot käten, voi ihan hyvin vaihtaa hotellia ja makssa vaikka koko paskan itse. Esim Lila joka on suomalaistenkin listalla maksaa 230 viikko ja monta muuta alle 300.
Että turhat kitinät veks, jos käy hyv tuuri niin sitten käy ja jos on paska tuuri niin kärsit tai vaihdat.
elämässä pitää ottaa riskejäoli kyseinen lomakohde jos osaisi kaikki lukea,mutta halpoja molemmat.
- Kiitos kuitenkin
jiirii kirjoitti:
oli kyseinen lomakohde jos osaisi kaikki lukea,mutta halpoja molemmat.
ei tarkoita välttämättä paskaa, joten jos sitä saa on syytäkin valittaa ja kiertää kaukaa tuollaiset matkatoimistot. Toinen asia sitten on, mitä voi odottaa saavansa pilkkahinnalla. Olen ollut "jokerimatkoilla" nuorempana ja ihme kyllä, koskaan ei ole ollut mitään valittamista, ei palvelun ei majoituksen tms. suhteen. Harmihan se on jos matka epäonnistuu, mutta kokemusta viisaampana osaa ehkä seuraavan kerran valita toisin. Hyvä näistä kokemuksista on toisille kertoa, varoittavana esimerkkinä.
- liir
En valita. Kerron vain kokemuksista jotka toivoisin päätyvän muillekin, jotka miettivät määrittelemätötä paikkaa, että kannattaako ottaa...
- 22
Kiitos kuitenkin kirjoitti:
ei tarkoita välttämättä paskaa, joten jos sitä saa on syytäkin valittaa ja kiertää kaukaa tuollaiset matkatoimistot. Toinen asia sitten on, mitä voi odottaa saavansa pilkkahinnalla. Olen ollut "jokerimatkoilla" nuorempana ja ihme kyllä, koskaan ei ole ollut mitään valittamista, ei palvelun ei majoituksen tms. suhteen. Harmihan se on jos matka epäonnistuu, mutta kokemusta viisaampana osaa ehkä seuraavan kerran valita toisin. Hyvä näistä kokemuksista on toisille kertoa, varoittavana esimerkkinä.
samaa mieltä viimeisetä
- Turkut
Jokainen järkevä kyllä osaa varautua siihen, että äkkilähdön määrittelemätön hotelli voi olla tasoa "savimaja". Jos arvostaa korkeatasoista hotellia kannattaa ehdottomasti varata määritelty hotelli ja maksaa hiukan enemmin, mutta jos riittää, että on paikka jossa nukkua ja käydä suihkussa, on äkkilähdön määrittelemätön majoitus mitä suositeltavin. Antaahan se pientä lisäjännitystäkin matkaan...heh. Viime matkalla Marmarikseen majoitus oli koirankopin kokoinen rupuinen huone vilkkaasti liikennöidyn pääkadun varrella, vaan eipä tuo haitannut. Hyvin nukutti kun torakat pitivät öisin unettavaa rapinaa. Matka maksoi sentään 299e. :D Sitä edellinen pikalähtö vuosi sitten antoi tulokseksi 5 tähden luksushotellin. Täytyy sanoa, että viihdyttiin avokkini kanssa paremmin siinä koirankopissa. Siellä luksuspaikassa oli nimittäin sellaista valkokaulusporukkaa Porchet ja Ferrarit pihalla, että meikeläiset duunarit kokivat olevansa hiukan väärässä seurassa. Kelpasihan tuo kyllä yöpaikaksi ja palvelu oli oikein ystävällistä, niinkuin Turkissa yleensäkin.
- pakko kysyä
mihin 5*-hotelliin teidät muka majoitettiin niin, että oli paha olla!? En lähtisi itse enkä veisi perhettäni mihinkään koirankoppiin, asummehan ihan kotioloissakin mukavasti ja hyvällä paikalla.
Tietysti, jos asustaa slummissa muutenkin, onhan se Mustin luukku kotoinen paikka... - Räksytä sinä
pakko kysyä kirjoitti:
mihin 5*-hotelliin teidät muka majoitettiin niin, että oli paha olla!? En lähtisi itse enkä veisi perhettäni mihinkään koirankoppiin, asummehan ihan kotioloissakin mukavasti ja hyvällä paikalla.
Tietysti, jos asustaa slummissa muutenkin, onhan se Mustin luukku kotoinen paikka...sieltä kopistasi niin paljon kuin jaksat.
Vanha turkkilainen sananlasku sanoo "koirat haukkuu mutta karavaani kulkee".
Sille et voi mitään. - sananlasku
Räksytä sinä kirjoitti:
sieltä kopistasi niin paljon kuin jaksat.
Sille et voi mitään.on kylläkin kreikkalainen alunperin. Ei tietenkään ainoa asia mitä turkkilaiset ovat "omineet" väkivallalla viimeisien 500 vuoden aikana. Suurin osa Turkin nähtävyyksistähän ovat myös kreikkalaisten rakentamia.
- enää.
Räksytä sinä kirjoitti:
sieltä kopistasi niin paljon kuin jaksat.
Sille et voi mitään.vastailet huuruissasi mitä sattuu. ehkä itse ymmärrät, kukaan muu ei.
- Selvisi tämäkin
sananlasku kirjoitti:
on kylläkin kreikkalainen alunperin. Ei tietenkään ainoa asia mitä turkkilaiset ovat "omineet" väkivallalla viimeisien 500 vuoden aikana. Suurin osa Turkin nähtävyyksistähän ovat myös kreikkalaisten rakentamia.
Sinä oletkin siis kreikkalaisten ihailija.
Mutta asioista et paljon ymmärrä. "Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee" on tietenkin arabialainen sananlasku. Kunhan sinua testatakseni mainitsin sitä turkkilaiseksi, mutta en kyllä väkivaltaa käyttänyt.
Turkin nähtävyyksiä on ollut rakentamassa, varsinkin viime vuosituhannen puolivälin paikkeilla, taitajia koko sen ajan tunnetusta maailmasta. Niin on ollut kaikissa oman aikansa
mahtivatakunnissa.
Viimeisen 500 vuoden aikana Turkin valtakunta on, vastoin sinun väittämääsi, pienenynyt huomattavasti. - Ei vaikea
enää. kirjoitti:
vastailet huuruissasi mitä sattuu. ehkä itse ymmärrät, kukaan muu ei.
Tuo sanonta tarkoittaa, että vaikka täällä kuinka haukutaan, niin matkat Turkkiin senkun lisääntyy ja meno paranee.
- 5*
hotelli olikaan, jossa jouduitte viikon viettämään. Muistanet nimen?!
- önni
sananlasku kirjoitti:
on kylläkin kreikkalainen alunperin. Ei tietenkään ainoa asia mitä turkkilaiset ovat "omineet" väkivallalla viimeisien 500 vuoden aikana. Suurin osa Turkin nähtävyyksistähän ovat myös kreikkalaisten rakentamia.
venäläinen
- lamasta vain
Ei vaikea kirjoitti:
Tuo sanonta tarkoittaa, että vaikka täällä kuinka haukutaan, niin matkat Turkkiin senkun lisääntyy ja meno paranee.
Oikeilla ihmisilläkin on vähemmän rahaa käytettävissä matkailuun ja tyytyvät matkustamaan roskaväen paikkoihin.
Mutta vain tänä kesänä enää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185