Hei vaan. Kysynpä vaan sellaista että kun hakee AMK:n, niin pääsevätkö kaikki hakijat pääsykokeeseen vai onko kesiarvolla jotain merkitystä? Laskinpa että keskiarvo taitaa jäädä hieman alle 7. Jostakin on jäänyt mieleen että alle 6 keskiarvosta ei saa mitään alku pisteitä. Olisi vain hauskaa saada tietää että mahtaako tuolla keskiarvolla päästä sinne valintakokeeseen asti? Jos olisi kokemuksia aikaisemmilta hakijoilta. Niin ja olen ajatellut hakea kulttuurialalle. Kiitän
pääsykokeisiin valituksi tuleminen
4
1261
Vastaukset
- koti
Riippuu mille linjalle haet ?? Itse pääsen vain Tekniikan ja Liikenteen valintakokeeseen ,koska kaikkien aineiden ka 6,3 8 fyssan kurssia ja ka 7
- zop
Keskiarvolla ja työkokemuksella on merkitystä kutsutuksi tulemiseen.
Oppilaitoksesta ja koulutusohjelmasta riippuu millainen keskiarvo riittää.- mimmu
mä hain sos. ja terv.alalle, keskiarvolla 8.1, enkä päässyt edes pääsykokeisiin. siis viime keväänä. tosin mulla ei ollut työpisteitä ollenkaan. se riippuu paikasta ja hakijamääristä varmasti aika paljon.
- tulevaa ajatellen
Joitakin ei edes tarvitse kutsua kokeeseen jos keskiarvo riittää. Kun ajattelin hakea jollekkin taidealalle niin siellä varmaan ennakkotehtävät ovat etusijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854