Rapumiesten kanssa ongelmissa?

rapunaikkonen

Silloin kannattaa lukea tämä, sillä voin rapunaisena valottaa aika paljon rapujen mielenmaisemaa. Rapumiehethän ovat varmasti kaikkein haastavin ja vaikeaselkoisin mitä tähtikartalta löytyy. Ensinnäkin haluaisin sanoa sen, että jos satut olemaan tuli- tai ilmamerkkinen, niin kierrä rapu kaukaa, koska vaikka saisit hänet hetkeksi itsellesi, et tule koskaan pystymään tarjoamaan ravulle sellaista rakkautta mitä hän itse voi antaa. Siksi rapu on niin arka, epäröi ja testaa, koska pelkää särkevänsä sydämensä ja suurimmassa osassa tapauksia varmasti näin käykin. Ravulla kestää todella kauan aikaa, että hän oppii luottamaan toiseen ihmiseen, ja sen toisen ihmisen tulee olla sellainen, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, kaikista pikkuvioista huolimatta, Ei nalkuta eikä vahtaa, tai pidä syyttä suotta häntä erossa kavereista. Vaan sellainen sielunkumppani, joka ymmärtää ravun todellisen hyvyyden ja luonteen sen paskapuheen ja ohareiden ja pettämisten takana. Ja sellaisia ei muuten kasva joka oksalla, ja rapu tietää sen itsekin.

Ravun kanssa jos meinaat olla, sinun täytyy olla alussa itsenäinen ja pitää huolta, että et ole liian riippuvainen tai todellakaan vahtaa ja soittele jatkuvasti perään, sillä se jos mikä saa hänet ahdistumaan ja ottamaan takapakkia. Itse rapunaisena en siedä nalkutusta tai joka hemmetin pikkuasiasta valitusta ollenkaan, koska en itsekään nalkuta miehille, ihan oikeasti! Olen vain rento ja lempeä oma itseni, itsenäinen ja tykkään puuhailla omiani, ja pidän huolen että oma rapumieheni saa joka päivä tietää sen, että rakastan häntä omana itsenään, teki hän mitä tahansa, olen aina hänen rinnallaan, uudestaan ja uudestaan.

Vaikka rapu on kiltinoloinen ja miellyttämishaluinen, et koskaan voi muokata häntä mieleiseksesi joten unohda se heti. Unohda kaikki kritiikki ja haukkuminen, vaikka mies tekisi miten paskoja asioita tahansa sinua kohtaan. Ei hän oikeasti pahuuttaan sitä tee, epävarmuuttaan vain. Pysy vain tyynenä ja lempeänä ja kerro miten tärkeä ihminen hän on sinulle, äläkä suutu jos hän haluaa lähteä poikien iltaa viettämään. Hän olettaa automaattisesti että hän ei saisi sinne lähteä, odottaa sinun suuttuvan, mutta entäs jos et suutukaan? Sanot vain, että mene vaan, ja lämpimästi otat hänet vastaan kun hän ravut tuntien 4 promillen laitamyötäisessä tulee takaisin. Ja kun hän aamulla herää, älä ikinä aloita mitään vittuilua tai vihjailua, tai majoita hätä sohvalle tyyliin "et varmaan tuu mun viereen kun haiset niin pahalle"=kuulostaa ravun korvaan kuin "hyi hitto, oot ällöttävä juoppo enkä rakasta sinua enää". kyllä, ravut ovat lapsellisia!! Sen sijaan jos tuot hänelle ruokaa ja limpparia, ja kyselet miten ilta meni, ja naurat hänen kanssaan siellä sattuneille kommelluksille, siitä rapumies tietää että tässä on nainen joka todella rakastaa HÄNTÄ. Ei vain halua jotain näyttelyesinettä tai miestä, joka tottelee kuin koiranpentu naisen joka oikun perässä.

Sen jälkeen sulle avautuu taivaan portit. Tie on vaikea ja kivikkoinen, mutta sieltä se aarre löytyy, mies joka tulee vaikka kääntämään maailman joka kivenkolon tullakseen luoksesi, joka antaa niin ehdotonta ja syvää rakkautta, ettei kukaan muu siihen kykene. Hukuttaa sinut lämpimään kainaloonsa eikä takuulla petä eikä jätä. Se tunne on niin raju ja syvä, että rapu tekee kaikkensa ollakseen kanssasi, myy vaikka mummonsa ja hylkää kaiken entisen ja saat olla varma, että vielä kiikkustuolissakin istutte vierekkäin. Pitäen toisianne kädestä kiinni. Ravun rakkaus on äärimmäisen tulista ja intohimoista, ja hän tulee jumaloimaan sinua ikuisesti.

38

10708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunaikkonen

      Järjen kanssa ravun käytöksellä ei ole mitään tekemistä, tunneihminen kun on. Joten jos haluat itsellesi jonkun kohtuu hyvän miehen, joka tyydyttää SINUN tarpeesi, unohda rapumies heti, jos et pysty samaa uhrautuvaisuutta hänelle takaisin. Hän ei olekaan sopiva kaikille naisille, ja jokainen itseään kunnioittava normaali nainen jättäisikin tuolla tavalla käyttäytyvän miehen omaan arvoonsa. Suurin osa niin tekeekin, mutta AITO sielunkumppani, ehkäpä rapunainen, pystyy ymmärtämään häntä ja antamaan hänelle sitä ehdotonta rakkautta mitä hän tarvitsee.

      Vielä pihtaamisesta, joku täällä mainitsikin (taisi olla vesimiesnainen..) pihtaavansa mieheltään jos haluaa tahtonsa läpi. Sen virheen jos menet joku kerta tekemään, saat alkaa samalla laskea päiviä siihen, kun rapumies lähtee tai pettää, eikä siihen mene kauaa. Rapu ei ole mikään verbaalinen casanova eikä osaa oikein sanallisesti ilmaista rakkauttaan, mutta tulivuorenpurkauksen lailla räiskyvä intohimo ja rakkaus pitää ilmaista jollain tavalla, ja rapumiehelle (niinkuin naisellekin) se on seksi. Seksi, läheisyys, koskettelu, pusuttelu, jatkuva helliminen ovat ravun tapoja osoittaa sokeaa rakkauttaan sinua kohtaan.Jos torjut hänet kerrankin, se tarkoittaa ravulle sitä, ettet rakasta häntä enää. Yksinkertaista mutta totta. Mutta jos oikeasti rakastat häntä ja olet hänen sielunkumppaninsa ja ystävänsä, tämän ei pitäisi olla mikään ongelma? Miksi satuttaa toista niin rakasta ihmistä kääntämällä kylkeään, kun toinen haluaisi olla lähellä ja rakastaa sinua? Jos niin teet niin tiedät myös tehneesi, ennemmin tai myöhemmin.

      Rapumiehen voi saada omakseen vain ymmärtäväinen ja lempeä nainen.

      • kevät 65

        Osuva kirjotus rapumiehestä, näköjään tunnet. Osaatko kertoa mikä muu merkki sopisi hyvin rapumielelle? Olen keväällä syntynyt maamerkki. Olisi kiva jos satut lukemaan ja vastaisit.


      • rapunaikkonen

        Kala-ukolle: Juju onkin siinä, että alussa rapumies testaa kaikin mahdollisin keinon, olisiko nainen valmis pysymään hänen rinnallaan teki mies mitä hyvänsä.. koska ei halua polttaa näppejään myöhemmin. Ei välttämättä petä, mutta flirttailee muiden naisten kanssa epävarmuuden puuskassa. Mutta kun sen tietää, että silloin kun mies tietää löytäneensä niin äärimmäisen harvinaisen naisen, joka hyväksyy hänet virheistä huolimatta, ei sen jälkeen kyllä varmasti lähde vieraisiin pyörimään vaan omistautuu 110% naiselleen ja antaa kaiken universumin rakkauden ja hellyyden eikä naisen ikinä tarvi olla mustasukkainen tai epäileväinen. Eri lailla kuin muut horoskooppimerkit, jotka pystyvät olemaan ehkä vuoden pari uskollisia ja sitten etsitään jo salasuhteita ja seksiseuraa, rapumies on sen oikean löydettyään ikuisesti uskollinen. Niinkuin rapunainenkin. Vaikeita me ollaan eikä meitä moni ymmärrä, olisikin varmaan paras jos olisimmekin kaikki ravut vain keskenämme?

        Muista merkeistä omasta mielestäni rapumiehelle sopivat kalat, skorpioni ja härkä. Kalojen suhteen paras yhdistelmä on, jos nainen on kalat, koska rapunainen tarvitsee itselleen voimakkaan ja määrätietoisen miehen, sitä kalamies ei ole. Skorpionin kanssa alku voi olla hankalaa, koska he eivät ymmärrä ravun "testaamista" ja loukkaantuvat todella syvästi rapumiehen tempuista. Mutta jos he olisivat kärsivällisiä ja odottaisivat kun rapu avaa kuorensa, se olisi aika ihanteellinen parisuhde. Härkä on maamerkeistä ehkä paras, koska he ovat kärsivällisiä ja hiukan samalla tavalla testaavat tulevaa kumppaniaan, jopa vuosia, joten he ymmärtävät toistensa varovaisuuden. Rapu pitää härkää luotettavana mutta hieman tunnekylmänä, ja härällä kun on tapana laukoa totuudet ujostelematta, niin herkkä rapu voi siitä pelästyä ja pötkiä pakoon. Eli puhukaa ravulle hellästi. Neitsyt ja kauriskin saattavat ehkä sopia, jos malttavat olla kritisoimatta rapua, ne merkit kun osaavat olla todella ankaria ja julmiakin läheisilleen, täysin päinvastoin kuin rapu. Mutta kuka kieltää yrittämästä...


      • kevät 65
        rapunaikkonen kirjoitti:

        Kala-ukolle: Juju onkin siinä, että alussa rapumies testaa kaikin mahdollisin keinon, olisiko nainen valmis pysymään hänen rinnallaan teki mies mitä hyvänsä.. koska ei halua polttaa näppejään myöhemmin. Ei välttämättä petä, mutta flirttailee muiden naisten kanssa epävarmuuden puuskassa. Mutta kun sen tietää, että silloin kun mies tietää löytäneensä niin äärimmäisen harvinaisen naisen, joka hyväksyy hänet virheistä huolimatta, ei sen jälkeen kyllä varmasti lähde vieraisiin pyörimään vaan omistautuu 110% naiselleen ja antaa kaiken universumin rakkauden ja hellyyden eikä naisen ikinä tarvi olla mustasukkainen tai epäileväinen. Eri lailla kuin muut horoskooppimerkit, jotka pystyvät olemaan ehkä vuoden pari uskollisia ja sitten etsitään jo salasuhteita ja seksiseuraa, rapumies on sen oikean löydettyään ikuisesti uskollinen. Niinkuin rapunainenkin. Vaikeita me ollaan eikä meitä moni ymmärrä, olisikin varmaan paras jos olisimmekin kaikki ravut vain keskenämme?

        Muista merkeistä omasta mielestäni rapumiehelle sopivat kalat, skorpioni ja härkä. Kalojen suhteen paras yhdistelmä on, jos nainen on kalat, koska rapunainen tarvitsee itselleen voimakkaan ja määrätietoisen miehen, sitä kalamies ei ole. Skorpionin kanssa alku voi olla hankalaa, koska he eivät ymmärrä ravun "testaamista" ja loukkaantuvat todella syvästi rapumiehen tempuista. Mutta jos he olisivat kärsivällisiä ja odottaisivat kun rapu avaa kuorensa, se olisi aika ihanteellinen parisuhde. Härkä on maamerkeistä ehkä paras, koska he ovat kärsivällisiä ja hiukan samalla tavalla testaavat tulevaa kumppaniaan, jopa vuosia, joten he ymmärtävät toistensa varovaisuuden. Rapu pitää härkää luotettavana mutta hieman tunnekylmänä, ja härällä kun on tapana laukoa totuudet ujostelematta, niin herkkä rapu voi siitä pelästyä ja pötkiä pakoon. Eli puhukaa ravulle hellästi. Neitsyt ja kauriskin saattavat ehkä sopia, jos malttavat olla kritisoimatta rapua, ne merkit kun osaavat olla todella ankaria ja julmiakin läheisilleen, täysin päinvastoin kuin rapu. Mutta kuka kieltää yrittämästä...

        Oli mukava lukea vastauksesi se antoi lisää rohkeutta. Kärsivällinen ja rauhallinen olen, toisaalta en uskalla tehdä aloitetta vaikka haluaisin, tässä on vähän mutkaa matkassa. Ajattelin kun tavattiin, ettei tämä ole mitään mutta huomasin myöhemmin että kumminkin oli ja voimakasta. Minulla on monia rapuja esim. sukulaisissa ja myös muutenkin tunnen jonkin verran ja olen huomannut, että juttu luistaa heidän kanssaan. Ja itse pidän rapum. erittäin mielyttävänä vaikken montaa tunne.


      • pulassa&puutteessa
        rapunaikkonen kirjoitti:

        Kala-ukolle: Juju onkin siinä, että alussa rapumies testaa kaikin mahdollisin keinon, olisiko nainen valmis pysymään hänen rinnallaan teki mies mitä hyvänsä.. koska ei halua polttaa näppejään myöhemmin. Ei välttämättä petä, mutta flirttailee muiden naisten kanssa epävarmuuden puuskassa. Mutta kun sen tietää, että silloin kun mies tietää löytäneensä niin äärimmäisen harvinaisen naisen, joka hyväksyy hänet virheistä huolimatta, ei sen jälkeen kyllä varmasti lähde vieraisiin pyörimään vaan omistautuu 110% naiselleen ja antaa kaiken universumin rakkauden ja hellyyden eikä naisen ikinä tarvi olla mustasukkainen tai epäileväinen. Eri lailla kuin muut horoskooppimerkit, jotka pystyvät olemaan ehkä vuoden pari uskollisia ja sitten etsitään jo salasuhteita ja seksiseuraa, rapumies on sen oikean löydettyään ikuisesti uskollinen. Niinkuin rapunainenkin. Vaikeita me ollaan eikä meitä moni ymmärrä, olisikin varmaan paras jos olisimmekin kaikki ravut vain keskenämme?

        Muista merkeistä omasta mielestäni rapumiehelle sopivat kalat, skorpioni ja härkä. Kalojen suhteen paras yhdistelmä on, jos nainen on kalat, koska rapunainen tarvitsee itselleen voimakkaan ja määrätietoisen miehen, sitä kalamies ei ole. Skorpionin kanssa alku voi olla hankalaa, koska he eivät ymmärrä ravun "testaamista" ja loukkaantuvat todella syvästi rapumiehen tempuista. Mutta jos he olisivat kärsivällisiä ja odottaisivat kun rapu avaa kuorensa, se olisi aika ihanteellinen parisuhde. Härkä on maamerkeistä ehkä paras, koska he ovat kärsivällisiä ja hiukan samalla tavalla testaavat tulevaa kumppaniaan, jopa vuosia, joten he ymmärtävät toistensa varovaisuuden. Rapu pitää härkää luotettavana mutta hieman tunnekylmänä, ja härällä kun on tapana laukoa totuudet ujostelematta, niin herkkä rapu voi siitä pelästyä ja pötkiä pakoon. Eli puhukaa ravulle hellästi. Neitsyt ja kauriskin saattavat ehkä sopia, jos malttavat olla kritisoimatta rapua, ne merkit kun osaavat olla todella ankaria ja julmiakin läheisilleen, täysin päinvastoin kuin rapu. Mutta kuka kieltää yrittämästä...

        kuulostaa niin mun mieheltä. mielenkiintosta tässä on se, että MINÄ haluan seksiä ja hän pihtaa mut hulluden partaalle! Ymmärrystä riittää, itse olen kahden merkin välissä syntynyt ja varmasti tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Mäkätä en kun itsekin arvostan omaa aikaa. Sitä hellyyttä ei vaan irtoo vuoden seurustelun jälkeen, eikä ihan kauheesti edes sillon alussa. Tunttuu kun oltas kavereita vaikka hän on muka tosissaan mun kanssa. Aikaa oon yrittänyt antaa, mut kiva ois tietää kauanko tämä ravun SUURI testi kestää, että osaan näin niin ku valmiiks jo masentua. :/


      • Anonyymi
        kevät 65 kirjoitti:

        Osuva kirjotus rapumiehestä, näköjään tunnet. Osaatko kertoa mikä muu merkki sopisi hyvin rapumielelle? Olen keväällä syntynyt maamerkki. Olisi kiva jos satut lukemaan ja vastaisit.

        Rapumiehelle sattuu vain oma äiti, jonka helmoissa vääntää lämmintä paskaa housuun. Äiti pesee pyykit. Näitä nyhveröitä jaksa norminainen passata, aikuista lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapumiehelle sattuu vain oma äiti, jonka helmoissa vääntää lämmintä paskaa housuun. Äiti pesee pyykit. Näitä nyhveröitä jaksa norminainen passata, aikuista lasta.

        Tuohon tulokseen minäkin olen olen päätynyt.
        Kotona piileskelevä nössykkä. Sosiaaliset suhteet rajoittuu omaan äitiin.
        Yleensä kunnianhimoton duunari/työtön.


      • Anonyymi

        Maalta kaupunkiin työn perässä muuttaneet mammanpojat palaavat takaisin jossain vaiheessa takaisin äitinsä helmoihin loisimaan.
        -Eläkkeen tai potkujen jälkeen.
        Naisrintamalla kun ei yleensä flaksi käy.

        Vanha äiti ottaa tietenkin pojun avosylin vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalta kaupunkiin työn perässä muuttaneet mammanpojat palaavat takaisin jossain vaiheessa takaisin äitinsä helmoihin loisimaan.
        -Eläkkeen tai potkujen jälkeen.
        Naisrintamalla kun ei yleensä flaksi käy.

        Vanha äiti ottaa tietenkin pojun avosylin vastaan.

        Tämä kuvaus sattuu naapurin vässykään.
        60 mies loisii vanhan äitinsä nurkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvaus sattuu naapurin vässykään.
        60 mies loisii vanhan äitinsä nurkissa.

        No huh huh. Voihan mies olla sairas päästään. Ei välttämättä nyhverönössykkä.


    • Kala-ukko

      No huh huh . . . Tuollaisen naisen hauaisi jokainen mies!! Naisen joka ei suutu vaikka mies tulisikin änkyräkännissä kotiin örisemään. Naisen joka hyväksyy, että mies käy vieraissa ja pettää!!!. . . . Epäilen vain ettei selaista naista ole edes olemassakaan!!!
      Rajansa juostamisellakin on!!! Ja nuo vaatimukset ylittävät kylä ainakin minun sietokyvyn, vaikka mies olenkin niin en hyväksyisi tuollaista naista, enkä koskaan vaatisi omaa naistani hyväksymään tuollaista käytöstäni!!

      • Neitsyt-nainen

        kala-ukon kanssa vaikkei omalla kohdallani varsinaisesti ole kyse rapumiehen ryyppäämisestä tai pettämisestä. Nelisen vuotta olen rapunaikkosen vinkkien mukaan ollut hellä, lempeä, ymmärtäväinen, todistanut tykkäämistäni, ikävääni jne. saamatta juurikaan itse kaipaamaani vastakaikua, jota erittäin herkkänä ihmisenä itse kaipaisin. Olen sanonut etten tarvitse mitään "lepertelyä" mutta huomioon ottamista kylläkin (tiedän ettei rapumies, tai ehkä mies yleensä, osaa tykkäämistään aina sanallisesti ilmaista). Työ, harrastukset ja kaverit on sellaisia, joille ei voi tehdä "ohareita" eikä niistä tarvitse taukoa mutta mulle voi ohareita tehdä eikä niin tarvitse antaa kuulua itsestäänkään kovin usein. Ei kuulemma tykkää, jos on liian ahdasta... Seksi silloin tällöin kyllä kelpaa. Itse en varmasti halua ahdistaa ketään, joten vaikealta tuntuu, jos normaali yhteydenpito ja välittämisen osoittaminen on "liian ahdasta". Vaikka toisesta tykkäänkin niin kyllä mielenkiinnon ja vastakaiun täytyy olla molemminpuolista, olipa horoskooppimerkki mikä tahansa. Itsekin pelkään yli kaiken sitä, että tulen jätetyksi ja sattuu mutta silti haluan näyttää tunteeni, jos niitä on. Pari viikkoa sitten loppui ymmärrys, en jaksa enää toista neljää vuotta miettiä, että välittääköhän toinen oikeasti vai ei. Ilmoitin katkaisevani kaikki yhteydet häneen ja sen myös olen tehnyt. Ei ole helppoa enkä yhtään vähemmän tykkää mutta kynnysmatoksi minusta ei ole. Ehkä olen rapunaikkosen mielestä heittäytynyt marttyyriksi kun selkeästi ilmoitin ehkä neitsyen kriittiseenkin sävyyn, mikä mättää enkä voi juttua enää jatkaa. Päätös ei ollut hetken mielijohde vaan useamman kerran olin ilmaissut mitä itse tarvitsen enkä saanut mitään. Vaikka ymmärränkin ravun ehkä epävarmuudesta johtuvan oikullisuuden, kyllä hänenkin pitää olla valmis jossain vaiheessa laittamaan itsensä likoon, jos haluaa pitää itselleen tärkeän ihmisen elämässään.


      • miehet!ei jaksa
        Neitsyt-nainen kirjoitti:

        kala-ukon kanssa vaikkei omalla kohdallani varsinaisesti ole kyse rapumiehen ryyppäämisestä tai pettämisestä. Nelisen vuotta olen rapunaikkosen vinkkien mukaan ollut hellä, lempeä, ymmärtäväinen, todistanut tykkäämistäni, ikävääni jne. saamatta juurikaan itse kaipaamaani vastakaikua, jota erittäin herkkänä ihmisenä itse kaipaisin. Olen sanonut etten tarvitse mitään "lepertelyä" mutta huomioon ottamista kylläkin (tiedän ettei rapumies, tai ehkä mies yleensä, osaa tykkäämistään aina sanallisesti ilmaista). Työ, harrastukset ja kaverit on sellaisia, joille ei voi tehdä "ohareita" eikä niistä tarvitse taukoa mutta mulle voi ohareita tehdä eikä niin tarvitse antaa kuulua itsestäänkään kovin usein. Ei kuulemma tykkää, jos on liian ahdasta... Seksi silloin tällöin kyllä kelpaa. Itse en varmasti halua ahdistaa ketään, joten vaikealta tuntuu, jos normaali yhteydenpito ja välittämisen osoittaminen on "liian ahdasta". Vaikka toisesta tykkäänkin niin kyllä mielenkiinnon ja vastakaiun täytyy olla molemminpuolista, olipa horoskooppimerkki mikä tahansa. Itsekin pelkään yli kaiken sitä, että tulen jätetyksi ja sattuu mutta silti haluan näyttää tunteeni, jos niitä on. Pari viikkoa sitten loppui ymmärrys, en jaksa enää toista neljää vuotta miettiä, että välittääköhän toinen oikeasti vai ei. Ilmoitin katkaisevani kaikki yhteydet häneen ja sen myös olen tehnyt. Ei ole helppoa enkä yhtään vähemmän tykkää mutta kynnysmatoksi minusta ei ole. Ehkä olen rapunaikkosen mielestä heittäytynyt marttyyriksi kun selkeästi ilmoitin ehkä neitsyen kriittiseenkin sävyyn, mikä mättää enkä voi juttua enää jatkaa. Päätös ei ollut hetken mielijohde vaan useamman kerran olin ilmaissut mitä itse tarvitsen enkä saanut mitään. Vaikka ymmärränkin ravun ehkä epävarmuudesta johtuvan oikullisuuden, kyllä hänenkin pitää olla valmis jossain vaiheessa laittamaan itsensä likoon, jos haluaa pitää itselleen tärkeän ihmisen elämässään.

        saada sydärin,niin oli kun mun kirjoitus.sillä erolla et oon ite neitsyt mut mies on oinas.ja musta tuntuu et meijän yhteiselo alkaa olla finaalissa,ei jaksa tääkään neitsyt kauaa enään.mut voimii sullekkin!!!!


      • Neitsyt-nainen
        miehet!ei jaksa kirjoitti:

        saada sydärin,niin oli kun mun kirjoitus.sillä erolla et oon ite neitsyt mut mies on oinas.ja musta tuntuu et meijän yhteiselo alkaa olla finaalissa,ei jaksa tääkään neitsyt kauaa enään.mut voimii sullekkin!!!!

        tosiaankaan taida olla se ainoa tekijä, kaikissa merkeissä lienee näitä "sitoutumispelkoisia oman tiensä kulkijoita". Itse olen miettinyt asian nyt niin, että liian kauan ajattelin tämän ravun suhteen, että kunhan olen ymmärtäväinen, hellä ja lempeä niin kyllä hän sitten lopulta palkitsee minut sillä ylitsevuotavalla rakkaudellaan. Omalla kohdallani hän oli se tähän astisen elämäni suurin rakkaus, kolahti ensi silmäyksellä vaikken sellaiseen uskonut. Ja olihan se jollain tavalla molemminpuolistakin, tiedän sen kyllä, ei kai tätä näin kauan muuten olis jaksanut. Mutta pidemmän päälle alkaa sisintä syödä se, että on aina tärkeysjärjestyksessä viimeinen. Enkä tosiaan tarkoita tällä sitä, että minun kanssani pitäisi kaikki aika viettää, ettei saisi pitää töitään, harrastuksiaan, kavereitaan. Olen itsekin sellainen luonne, että tarvitsen omaa tilaa ja viihdyn yksinkin. Mutta suhteessa (josta ei todellakaan aina tiennyt, että onko meillä suhde vai mitä oikein on meneillään), jossa itse on sitoutunut ja antaa tunnepuolella niin paljon saamatta selkeää vastakaikua löysin itsestäni takertujan, josta en todellakaan tykkää. Olin tietysti se aktiivisempi osapuoli omien tunteideni takia ja koko ajan mietin, teenkö itseni naurettavaksi ottamalla yhteyttä liian usein ja ahdistuukohan toinen. Siksi olo nyt lopullisen päätöksen jälkeen on jollain tavalla helpottunut vaikka ihan päällimmäisenä vielä kovasti surettaakin. Sellaiseen en kuitenkaan usko, että minä Neitsyenä en ollut sopiva Ravulle, tässä tapauksessa me kumpikaan vaan ei loppujen lopuksi sovittu toisillemme ihmisinä. En osaa neuvoa sinua tilanteessasi, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin kaltaiselleni loppujen lopuksi itsenäiselle Neitsyt-naiselle tulee jossain vaiheessa raja vastaan kun tajuaa ettei toisen tunteet ole yhtä vahvat kuin itsellä ja silloin päätös suhteen loppumisesta on vain helpotus. Voimia ja hyvää kesää sinulle, kyllä ne asiat aina selkenevät.


      • Kala-ukko
        Neitsyt-nainen kirjoitti:

        tosiaankaan taida olla se ainoa tekijä, kaikissa merkeissä lienee näitä "sitoutumispelkoisia oman tiensä kulkijoita". Itse olen miettinyt asian nyt niin, että liian kauan ajattelin tämän ravun suhteen, että kunhan olen ymmärtäväinen, hellä ja lempeä niin kyllä hän sitten lopulta palkitsee minut sillä ylitsevuotavalla rakkaudellaan. Omalla kohdallani hän oli se tähän astisen elämäni suurin rakkaus, kolahti ensi silmäyksellä vaikken sellaiseen uskonut. Ja olihan se jollain tavalla molemminpuolistakin, tiedän sen kyllä, ei kai tätä näin kauan muuten olis jaksanut. Mutta pidemmän päälle alkaa sisintä syödä se, että on aina tärkeysjärjestyksessä viimeinen. Enkä tosiaan tarkoita tällä sitä, että minun kanssani pitäisi kaikki aika viettää, ettei saisi pitää töitään, harrastuksiaan, kavereitaan. Olen itsekin sellainen luonne, että tarvitsen omaa tilaa ja viihdyn yksinkin. Mutta suhteessa (josta ei todellakaan aina tiennyt, että onko meillä suhde vai mitä oikein on meneillään), jossa itse on sitoutunut ja antaa tunnepuolella niin paljon saamatta selkeää vastakaikua löysin itsestäni takertujan, josta en todellakaan tykkää. Olin tietysti se aktiivisempi osapuoli omien tunteideni takia ja koko ajan mietin, teenkö itseni naurettavaksi ottamalla yhteyttä liian usein ja ahdistuukohan toinen. Siksi olo nyt lopullisen päätöksen jälkeen on jollain tavalla helpottunut vaikka ihan päällimmäisenä vielä kovasti surettaakin. Sellaiseen en kuitenkaan usko, että minä Neitsyenä en ollut sopiva Ravulle, tässä tapauksessa me kumpikaan vaan ei loppujen lopuksi sovittu toisillemme ihmisinä. En osaa neuvoa sinua tilanteessasi, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin kaltaiselleni loppujen lopuksi itsenäiselle Neitsyt-naiselle tulee jossain vaiheessa raja vastaan kun tajuaa ettei toisen tunteet ole yhtä vahvat kuin itsellä ja silloin päätös suhteen loppumisesta on vain helpotus. Voimia ja hyvää kesää sinulle, kyllä ne asiat aina selkenevät.

        Niin, olla yksin vaikka on parisuhteessa. . . Silloin ei enään suhde kauaa kestä, jos kumppani alkaa pitää puolisoaan itsestäänselvyytenä. . .
        Jos puolisoaan rakastaa ja arvostaa, niin kyllähän hänet on myös huomioitava.
        En tiedä, mut voi olla Ravun ja ehkä muidenkin vedenmerkkien huono-ominaisuus, että mielenosoituksellisesti laiminlyö ja jättää kumppanin huomiomatta. Me vedenmerkit taidamme olla aika herkkänahkaisia. . . Puhumallahan ne asiat selviää ja aikuisen täytyy osata keskustella asiallisesti vaikeista ja aroistakin asioista! . . . Mut se on aivan totta, että parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa!!!!


      • Neitsyt-nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

        Niin, olla yksin vaikka on parisuhteessa. . . Silloin ei enään suhde kauaa kestä, jos kumppani alkaa pitää puolisoaan itsestäänselvyytenä. . .
        Jos puolisoaan rakastaa ja arvostaa, niin kyllähän hänet on myös huomioitava.
        En tiedä, mut voi olla Ravun ja ehkä muidenkin vedenmerkkien huono-ominaisuus, että mielenosoituksellisesti laiminlyö ja jättää kumppanin huomiomatta. Me vedenmerkit taidamme olla aika herkkänahkaisia. . . Puhumallahan ne asiat selviää ja aikuisen täytyy osata keskustella asiallisesti vaikeista ja aroistakin asioista! . . . Mut se on aivan totta, että parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa!!!!

        Siinäpä se, en olisi "kuuta taivaalta" halunnut, vain tunteen siitä että on toiselle tärkeä. Tämän yritin hänelle monesti selventää, ehkä en sitten kuitenkaan tarpeeksi selvästi. Kyllä tiedän ja tunnustan omatkin vikani ja sen että laiminlyönnistä loukkaantuneena saatan ryöpsäyttää kaiken toisen silmille ja tämä rapu olisi halunnut vaan ottaa kaiken iisisti eikä niin vakavasti. Tajuan senkin että hän on pohjimmiltaan herkkänahkainen vedenmerkki, kuten sanot, en missään tapauksessa ajattele, että hän pelkkää ilkeyttään laiminlöi. Ehkä ei osannut tuoda omaa loukkaantumistaan esille muutoin kuin vaikenemalla ja häviämällä ulottumattomiin. Toisaalta minusta tuntui usein siltä, että rapu tosiaan testaa minua enkä sitten varmaan tuota testausta ikinä läpäissyt. Mutta itse maanmerkkinä olen kovin turvallisuushakuinen ja mulle on tärkeää että alusta asti tunteet ovat molemmin puolin yhtä voimakkaat ja ne myös näytetään, jotta voin olla oma iloinen ja positiivinen itseni suhteessa. Ravun jatkuva testaaminen tai mitä se luoksepääsemättömyys sitten olikin, tuntui minusta pelaamiselta ja senkin toin esille. Se vei oikeasti voimia. Tätä rapua on vaikea analysoida kun näytti itsestään vain kuoren eikä suostunut valottamaan mitä pään sisällä liikkuu. Ehkä joku toinen Neitsytkin tällaisen kestää paremmin, itse vaan väsyin ihan täysin ja nyt keskityn kokoamaan itseni, kiitokset asiallisesta kommentistasi, sitä purkaa tänne omia tuntojaan ja vaan toivoo ettei kukaan polje vielä lytympään kuin jo on. Hirvittävän pahalta tuntui katkaista kaikki itse kun kuitenkin niin paljon on tunteita edelleen jäljellä... Eiköhän niitä parempia aikoja vielä joskus ole kuitenkin tulossa :-)


      • Kala-ukko
        Neitsyt-nainen kirjoitti:

        Siinäpä se, en olisi "kuuta taivaalta" halunnut, vain tunteen siitä että on toiselle tärkeä. Tämän yritin hänelle monesti selventää, ehkä en sitten kuitenkaan tarpeeksi selvästi. Kyllä tiedän ja tunnustan omatkin vikani ja sen että laiminlyönnistä loukkaantuneena saatan ryöpsäyttää kaiken toisen silmille ja tämä rapu olisi halunnut vaan ottaa kaiken iisisti eikä niin vakavasti. Tajuan senkin että hän on pohjimmiltaan herkkänahkainen vedenmerkki, kuten sanot, en missään tapauksessa ajattele, että hän pelkkää ilkeyttään laiminlöi. Ehkä ei osannut tuoda omaa loukkaantumistaan esille muutoin kuin vaikenemalla ja häviämällä ulottumattomiin. Toisaalta minusta tuntui usein siltä, että rapu tosiaan testaa minua enkä sitten varmaan tuota testausta ikinä läpäissyt. Mutta itse maanmerkkinä olen kovin turvallisuushakuinen ja mulle on tärkeää että alusta asti tunteet ovat molemmin puolin yhtä voimakkaat ja ne myös näytetään, jotta voin olla oma iloinen ja positiivinen itseni suhteessa. Ravun jatkuva testaaminen tai mitä se luoksepääsemättömyys sitten olikin, tuntui minusta pelaamiselta ja senkin toin esille. Se vei oikeasti voimia. Tätä rapua on vaikea analysoida kun näytti itsestään vain kuoren eikä suostunut valottamaan mitä pään sisällä liikkuu. Ehkä joku toinen Neitsytkin tällaisen kestää paremmin, itse vaan väsyin ihan täysin ja nyt keskityn kokoamaan itseni, kiitokset asiallisesta kommentistasi, sitä purkaa tänne omia tuntojaan ja vaan toivoo ettei kukaan polje vielä lytympään kuin jo on. Hirvittävän pahalta tuntui katkaista kaikki itse kun kuitenkin niin paljon on tunteita edelleen jäljellä... Eiköhän niitä parempia aikoja vielä joskus ole kuitenkin tulossa :-)

        Aika parantaa haavat. Eron jälkeen tulee halipula . . . ainakin minulle tuli, vaikka parisuhteen lopussa välit exsään oli jo etäiset. . . Ero ei ole lopunalkua, vaan ero mahdollistaa uuden, paremman ja onnellisemman elämän alun!!!! Ero on mahdollisuus, ei loppu!! Niin no tietysti se on sen suhteen loppu, mut koskaan ei tiedä mitä hyvää elämä vielä tuo tullessaan!!! Sinullakin voi olla vielä elämäsi parhaimmat ja onnellisimmat ajat edessäpäin!!! ;)))
        Ensin on käytävä ero läpi, ennen kuin aloittaa uutta suhdetta! Voimia sinulle!!


      • sirpahelena
        Kala-ukko kirjoitti:

        Aika parantaa haavat. Eron jälkeen tulee halipula . . . ainakin minulle tuli, vaikka parisuhteen lopussa välit exsään oli jo etäiset. . . Ero ei ole lopunalkua, vaan ero mahdollistaa uuden, paremman ja onnellisemman elämän alun!!!! Ero on mahdollisuus, ei loppu!! Niin no tietysti se on sen suhteen loppu, mut koskaan ei tiedä mitä hyvää elämä vielä tuo tullessaan!!! Sinullakin voi olla vielä elämäsi parhaimmat ja onnellisimmat ajat edessäpäin!!! ;)))
        Ensin on käytävä ero läpi, ennen kuin aloittaa uutta suhdetta! Voimia sinulle!!

        tuolta aloittajalta. Siis yhtä kuin heittäydyt kynnysmatoksi niin rapu rakastaa sinua ikuisesti. voi hitto!


      • Kala-ukko
        sirpahelena kirjoitti:

        tuolta aloittajalta. Siis yhtä kuin heittäydyt kynnysmatoksi niin rapu rakastaa sinua ikuisesti. voi hitto!

        Juu, minäkin tunnen Rapu-naista senverran, että tiedän aikaherkästi hänen kimpastuvan ja sen jälkeen on piilopaikoista puutetta ;)))


      • Neitsyt-nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

        Aika parantaa haavat. Eron jälkeen tulee halipula . . . ainakin minulle tuli, vaikka parisuhteen lopussa välit exsään oli jo etäiset. . . Ero ei ole lopunalkua, vaan ero mahdollistaa uuden, paremman ja onnellisemman elämän alun!!!! Ero on mahdollisuus, ei loppu!! Niin no tietysti se on sen suhteen loppu, mut koskaan ei tiedä mitä hyvää elämä vielä tuo tullessaan!!! Sinullakin voi olla vielä elämäsi parhaimmat ja onnellisimmat ajat edessäpäin!!! ;)))
        Ensin on käytävä ero läpi, ennen kuin aloittaa uutta suhdetta! Voimia sinulle!!

        Juuri näin minäkin ajattelen ja uskon vaikka välillä tuntuu että kuolee ikävään ja siihen halipulaankin... Mutta aika parantaa enkä halua "laastaria" halipulaa helpottamaan, sillä en pysty olemaan ketään lähellä, kun edelleen on syviä tunteta toista kohtaan. Surut on surtava loppuun asti ja sitten katsottava eteenpäin, koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus sen jälkeen tuo tullessaan :-) Kiitos paljon kannustuksesta!!!


      • kädentaitoinen
        Neitsyt-nainen kirjoitti:

        Juuri näin minäkin ajattelen ja uskon vaikka välillä tuntuu että kuolee ikävään ja siihen halipulaankin... Mutta aika parantaa enkä halua "laastaria" halipulaa helpottamaan, sillä en pysty olemaan ketään lähellä, kun edelleen on syviä tunteta toista kohtaan. Surut on surtava loppuun asti ja sitten katsottava eteenpäin, koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus sen jälkeen tuo tullessaan :-) Kiitos paljon kannustuksesta!!!

        Hih.. minoon rapu - ja mies.
        Vihaan talvea..!!
        Nyt on ollut hieman "hellettä" kuulemma.. voi kun olisi aina!

        Pidän myös naisista, ne on ihania, pehmeitä lutusia, herkkiä, särkyviä.. Annan henkeni jos voin yhdenkin pelastaa.
        Naistani en petä, miksi edes mainitsen siitä?? Nainen, latta tai pysty, pieni tai isoperäinen.. jos jokin peloittaa niin tahdon sulkea syliini. Sinut..

        Haa, näin kun luit tämän.. mieti mitä mietit.. kirjoitin silti juuri sinulle!... antaen Gabriella-ruusukimpun..

        Älä kiusaa minua, siinä voi käydä "pahasti". Tornado tai trombie... hiukset sekaisin...kuuma..
        Rapumies on sinun.


      • CryzNN
        Neitsyt-nainen kirjoitti:

        Juuri näin minäkin ajattelen ja uskon vaikka välillä tuntuu että kuolee ikävään ja siihen halipulaankin... Mutta aika parantaa enkä halua "laastaria" halipulaa helpottamaan, sillä en pysty olemaan ketään lähellä, kun edelleen on syviä tunteta toista kohtaan. Surut on surtava loppuun asti ja sitten katsottava eteenpäin, koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus sen jälkeen tuo tullessaan :-) Kiitos paljon kannustuksesta!!!

        Veit kaikki sanat suustani tuota eroa myöten! Olen Neitsyt-nainen ja tilanteeni Rapumiehen kanssa on juuri tuollainen tällä hetkellä! 6kk oltu yhdessä ja mitään en ole saanut takaisin kun sydämeni kerran avasin, vaikkakin itse olen kokenut karvaita pettymyksiä ennenkin...

        Ensikerran oli vielä aivan suloinen, mutta sitten kun kerran itsensä avaa ja antaa kaiken, Rapu-mies ei yhtäkkiä haluakaan enää sinua vaan on pöyhkeä, tympeä ja tyly!

        Minusta(olkoon merkki mikä hyvänsä)kenenkään ei tulisi syyttää rakkaitaan omassa elämässään tapahtuneista virheistä, eikä muutoinkaan kohdella kaltoin tai olla ilkeä mitä tylyimmällä tavalla...

        Jos nyt tästä lopullinen ero tulee: Kierrän jatkossa Rapu-miehet hyvinkin kaukaa!(Ei pahalla yleensäkään Ravuille, sillä naispuolisista ystävistäni tulen kaikkein parhaiten juuri Rapujen kanssa toimeen)...

        Tsemppiä teille kaikille ihmisille jotka olette kovia, unettomia öitä kokeneet rakkaidenne vuoksi!


      • Anonyymi
        sirpahelena kirjoitti:

        tuolta aloittajalta. Siis yhtä kuin heittäydyt kynnysmatoksi niin rapu rakastaa sinua ikuisesti. voi hitto!

        Hullu-Rupu


      • Anonyymi
        Kala-ukko kirjoitti:

        Aika parantaa haavat. Eron jälkeen tulee halipula . . . ainakin minulle tuli, vaikka parisuhteen lopussa välit exsään oli jo etäiset. . . Ero ei ole lopunalkua, vaan ero mahdollistaa uuden, paremman ja onnellisemman elämän alun!!!! Ero on mahdollisuus, ei loppu!! Niin no tietysti se on sen suhteen loppu, mut koskaan ei tiedä mitä hyvää elämä vielä tuo tullessaan!!! Sinullakin voi olla vielä elämäsi parhaimmat ja onnellisimmat ajat edessäpäin!!! ;)))
        Ensin on käytävä ero läpi, ennen kuin aloittaa uutta suhdetta! Voimia sinulle!!

        Kala on aina niin ymmärtäväinen.


    • CryzNN

      ...että sais jotenkin vedettyä takapakkia omille sanomisilleen... pitääkö antaa kiukuttelevan Rapumiehen vain olla...

      • Kala-ukko

        Kokemuksesta tiedän, että ainakin kiukutteleva Rapu-nainen alkaa mököttämään, jos hänen kiukutteluunsa ei reagoi. . . Ja mököttää ja pitkääään!!! . . . Ja sit jos erehtyy ukkopolo jotenkin reagoimaan, niin kaikki on ukon syytä. . . Nohh, huonot päivät taitaa meillä jokaisella joskus olla.


      • mielipide1
        Kala-ukko kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän, että ainakin kiukutteleva Rapu-nainen alkaa mököttämään, jos hänen kiukutteluunsa ei reagoi. . . Ja mököttää ja pitkääään!!! . . . Ja sit jos erehtyy ukkopolo jotenkin reagoimaan, niin kaikki on ukon syytä. . . Nohh, huonot päivät taitaa meillä jokaisella joskus olla.

        rapuakka ei kyllä mökötä! mä en ymmärrä tyhjän kiukuttelijoita ja mököttäjiä ylipäätään. jos jotain kränää tulee, siitä keskustellaan kunnes hommat on puitu. mä en mieheni kanssa edes mennä nukkumaan ennen kuin asiat on sovittu ja pusu päälle annettu. me on oltu aviois jo 18vuotta. eiköhän noi mökötysjutut opita kotoa tai onko ne mitä, mut ei niitä kyl horoskooppeihin pitäisi yksyhteen liittää.


    • Enhaluaollailkeämutta

      Ihme ihannointia Rapuja kohtaan.
      Ensinnäkin Ravuissa on pahansa ja Hyvänsä.
      Rakastuessaan Rapu tekee sen selväksi että olet kokomailma hänelle.
      Mutta älä Jumalauta erehdy sanomaan tätä takaisin silloin Kun rapu on epävarma asioistaan.
      Epävarmuus tulee johtumaan sinusta ja alat tukahduttamaan rapuasi tämän omien päätösten takia.
      Ihan vain ilmoittamalla rakastan sinua.
      Alkuperäinen kirjoittaja tuntee yhden ravun ei kaikkia.
      Jokainen on yksilö tähtimerkistään huolimatta joten oma väitökseni osuu yhteen yksilöön.
      Olen vesimies en juuri sitä lausetta sano.
      Näytän sen itse mutta jos et sano et rakasta.
      Mutta jos sanot liian usein niin et rakasta.

    • Rapurellestys

      Taitaa olla rapujen aika. Kaikki haluaa ja luulee että toisetkin haluavat ensimmäisenä ja ainoana jotain ihme parisuhderakkautta. Melkein jo kivitetään vääräuskoisena jos ilmoittaa jotain muuta missiokseen.

    • saamaritätäelämää

      Ravus ongelma se ettei ne pääse eroon menneisyydestään. Ne on kuin paikalleen jämähtänyt levy, joka toistaa samoja menneitä.
      Kun yhtälöön lisätään liioittelualtis lohikäärme, tulee ravun turvallisuuden tarpeesta liioiteltua, ja se pälyilee sinne tänne että mitähän ihmiset hänestä ajattelee, eikä uskalla edes hiuksiaan leikata, ku miettii miltä hän sitten näyttää, ikäänkuin olettaisi, että kaikki ihmiset jo tuntevat hänet. Tokihan juttuun vaikuttaa käsittääkseni nouseva luonne ja planeetta sijainnit ym.
      En väitä että rapuloharit on kaikki tällaisia.

    • Pohdiskelija

      Mukavaa huomata, että tämä keskustelu vielä elää kahdeksan vuoden jälkeen :) :D

      Ensinnäkin mainitsen ensin negatiivisimmasta reaktiostani; kun aloitustekstissä neuvotaan, että jos edustaa tietyn elementin merkkiä, kannattaa pysyä rapumiehestä kaukana:

      Astrologia on kiinnostavaa ja sillä on - myönnän - kiehtovaa välillä katsellakin asioita -
      mutta jos olet kiinnostunut toisesta ihmisestä
      tunnet lämpimästi toista ihmistä kohtaan
      tunnet vetoa toista ihmistä kohtaan saatikka sitten
      olet rakastunut tai rakastat toista ihmistä
      ei pitäisi punnita ikinä, hetkeäkään, sitä astrologian vaa'assa.
      Sellaisessahan menee elämä ihan hukkaan, joten ihmiset seuratkaa vaan rohkeasti sitä sydäntänne älkääkä mitään muuta. Keskittykää siihen suhteeseen älkääkä astrologiaan.

      Ei me ihmiset olla niin erilaisia toisistamme kuin välillä tuntuu. Meillä on paljon yhteistä horoskooppimerkkiin katsomatta ja siitä on todisteena lukuisat pariskunnat/ toisiaan syvästi rakastavat ihmiset, joiden horoskooppimerkit eivät sopineet muka laisinkaan yhteen.

      Rakkaudessa on aina ennen kaikkea kyse ymmärryksen lisäksi siitä, että haluaa ymmärtää toista. Ja kun haluaa ymmärtää toista, tulee kyllä ymmärtämään. Ja jos todella ymmärtää, myös hyväksyy toisen. Sellaisena kuin hän on. Ja sitä tarvitsevat kyllä muutkin merkit kuin ravut. Ja pysytään nyt realisteina. Kyllä tässä maailmassa riittää rapupariskuntiakin, joilla ero tuli.

      Sitten vähemmän kantaaottavaan suuntaan, enemmänkin asiaan, johon olisi mukavaa saada täällä kommentteja:

      Olen aurinkomerkiltäni vesimies. Ja sukupuoleltani nainen.
      Kirjoitan tänne, koska olen ensimmäistä kertaa ollut rapumiehen kanssa tekemisissä. Kyllä muutama sellainen on jo aiemmin niillä ihanan tunteellisilla silmillään katsonut, mutta olin silloin varattu.

      Tämä rapumies tuli ihan puskan takaa. Kaukainen tuttu, jonka kanssa en ollut varmastikaan koskaan edes kokonaista lausetta vaihtanut.
      Vetovoima oli saman tien molemminpuolinen. Ihan katseen jouduin laskemaan kun ensimmäinen viaton keskustelu arkipäiväisestä aiheesta hänen kanssaan jäi toisarvoiseksi kun katseemme nauliintuivat yhteen. Jatkoin iltaa muiden kavereiden kanssa kunnes päädyin hänen kanssaan taas kasvotusten. Ja sitten hän yrittikin jo kaapata minut kainaloonsa. Julkisella paikalla kaikkien tuttujen edessä! Minulle tämä oli aika nopeaa etenemistä, vaikka pelimies olisikin ollut kyseessä, joten en vastannut eleeseen. Jatkoilla sitten ei voitu enää istuakaan vierekkäin kun toinen tuntui käyvän minuun kuumana kuin poriseva kattila. Ja kyllä minäkin häneen, se täytyi lopulta myöntää. Ja seuraavat puoli vuorokautta sitten tutustuttiin toisiimme kahdestaan. Ihaninta minulle siinä oli se romanttisuus, joka hänen kanssaan oli alusta loppuun läsnä. Ehkä "tunnemaailma-merkkini" eli kuumerkkini Ravussa sai vihdoin vastaansa sitä herkkyyden ja intohimon yhdistelmää, jota olin kaivannut.

      Tavatessamme seuraavan kerran - oletetussa tilaisuudessa, jossa varmasti tapaisimme "sattumalta" - hän pyysi minua keskustelemaan kanssaan. Hän kertoi olleensa myöskin hyvin yllättynyt välillämme tapahtuneesta kuten minäkin ja kertoi - tästä tällä palstalla paljon toistetusta - ettei helposti päästä ketään lähelleen, "kilpensä läpi" ja siksi sitoutuminen on ollut hänelle vaikeaa. Kertoi kuitenkin sisimmässään haluavansa sitoutua. Kerroin hänelle sen olleen rauhoittavaa kuulla tämä häneltä, sillä pystyin samastumaan häneen. Seuraavat hetket ja puolivuorokautta sen jälkeen olivat hänen kanssaan jälleen ihania. Sain jopa kuulla, että edellisellä kerralla hän olisi halunnut minun pysyvän luonaan kauemmin.

      Ja mitäs sitten tapahtui kolmannella kerralla? Minä tunteellisista tunteellisin ja varovaisista varovaisin kuurapu, joka aurinkomerkki vesimiehenä ja nousevana neitsyenä olen vielä triplasti pelokkaampi sydänsärkyjä kohtaan, seurasin rohkeaa mars-oinastani ja pyysin miestä tiettyyn paikkaan viettämään iltaa; viestillä. Ei olisi pitänyt. Hän vastasi todella positiivisesti että on todennäköisesti koko illan muualla päästyään vasta töistä ja olevansa käymässä kaksissa eri juhlissa. Olisin voinut vastata ok jollakin positiivisella tavalla, mutta olin jo lopen turhautunut viestittelyyn - koska olin saanut vastaukseksi tavallaan ei! Vastasin ok ja että soitan hänelle myöhemmin. Hän vastasi sen olevan okei. Kun sitten hänelle myöhemmin illalla soitin, ei hän vastannut, eikä hän vastannut aamuyöllä eikä myöskään aamulla, jolloin hän sitten lopulta hylkäsi puheluni :D Laitoin hänelle viestin että olin lähdössä seuraavana päivänä takaisin ulkomaille ja että minulta jäi eräs tärkeä asia hänen luokseen, mutta toivoin hänelle ihanaa päivää ellei hän ehtisi nähdä. Hän ei vastannut ja siinä tilanteessa nyt ollaan.

      Ehkä tämä soitteluni oli juuri sitä, mitä hän ei sinä iltana olisi kaivannut ja ehkei hän siksi vastannutkaan. Tietenkin toivon että todellisuudessa kyse ei olisi totaalihylkäämisestä. Kumman intohimoinen ja avautuvakin hän oli halutakseen vain seksiä.

      • Anonyymi

        Olen tapaillut vuoden verran rapumiestä. Hän toimii juuri näin, kun oletat että kaikki on hyvin ja olette yhdessä. Hän yllättää sinut häipymällä muutamaksi päiväksi. Ottaa kyllä yhteyttä sitten kun hän itse haluaa..hankala tapaus. Mutta silloin kun hän on ihana, hän on todella ihana..olen jumissa. Mustasukkainen ei siedä kumppanilta saamaa käytöstä kuin itseltä, tarkoituksella flirttailee ja kehuu toisia naisia. Minua se ei häiritse koska en ole mustasukkainen. Toisaalta hän on helppo koska haluan myös oman rauhan enkä miestä jatkuvasti saman katon alle. Haluan harrastaa ja tehdä asioita ilman häntä. Toisaalta
        toivon että pääsisin hänestä eroon..olen pää merkki oinas kuu kalassa ja nouseva Skorpioni.


      • Anonyymi

        Vässyköitä on kaikissa merkeissä.


    • Anonyymi

      Tyypillinen rapumies: pelkuri, ei kavereita, ei mitään harrastuksia.
      Siipeilee äitinsä helmoissa vielä vanhana ukkonakin.

    • Anonyymi

      Olen rapunainen ja olen kyllä rakastava lempeä, koti-ihminenkin, mutta en todellakaan aina lempeä. Ei kukaan ole. Tunteet kuuluvat elämään, ne huonotkin ja niiden näyttäminen. Ja vaikka olisi rapumies niin ei kukaan saa kohdella toista huonosti tai todella huonosti ja toinen on vaan lempeä takaisin. Minä ainankin kunnioitan itseäni ja myös muita, enkä miellytä, olkoon mikä hyvänsä mies. Kun sun tekstistä saa kuvan, että mies voi tehdä mitä vaan ja sinä senkun olet. Se ei ole rakkautta, vaan miellyttämistä.

      • Anonyymi

        Mammanpoikiahan nämä.


    • Anonyymi

      Rapu on yksi parhaita merkkejä perustelutkin pitäs heittää ... rakkauden merkki, empaattinen, tämä on yksi syy pitää rapua parhaana, lisään myös härän, skorpionin ja kalat merkit jotka parhaita minun mielestäni koska empaattisia ja osoittaa siten hyvyytensä parhaiten. on toki erityylistä hyvyyttä mutta empaattisuus ja rakkaus on kaikkein tärkeimmät ominaisuudet tässä julmassa maailmassa julmien ihmisten takia, ei tää maailma ole julma ,mutta ihmiset on, eli siksi ois minusta hyvä asia jos ihmiset synnyttäisi enemmän näiden 4 merkin ihmisiä koska ne jakaa rakkautta ja empatiaa, mutta silloin ongelmaksi voisi muodostua se, että työelämän rattaat ei pyöri niin hyvin, koska nää 4 merkkiä ei ole suotuisimpia työelämässä toimimiseen, mutta toisaalta jos maailmassa ois eniten näitä nelj´ää merkkiä niin työyhteisössä myös ilmapiiri parantuisi joten silloin nää neljä jaksais myös paremmi. Minä härkänä jo syntymästä asti rasituin ympärillä olevasta julmista ihmisistä ja aika pian omalla tapaa sekosin eli menin omiin oloihin ainoastan. Tää tuntuu tää kaikki tyhjältä ja uuvuttavalta. Toivo on mennyt. Eläkkeellä olen.

    • Itse olen rapumiehenä deittaillut skorpionin kanssa ja aina mennyt vaikeaksi säätämiseksi, koska he ajattelivat vain itseään ja omia tarpeitaan.
      Ei sellainen parisuhde toimi jossa mennään vain toisen ehdoilla koko ajan.
      Tällä hetkellä pysyttelen sinkkuna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe