OSTETAAN: Anton LaVey Saatanallinen Raamattu

ilethebeast

Olisin halukas ostamaan kyseisen teoksen. Hinnasta ja maksutavasta voidaan sopia sitten myöhemmin. Jos tahtoisit sen myydä, ota yhteyttä yksityisviestillä.

17

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reinfield

      En ole rekisteröinyt tänne Suomi24 omaa nimimerkkiä, joten en lähetä mitään yksityisviestiä vaan kysyn tässä ja nyt.

      Ensinäkin onko kirjan kielellä väliä (suomi, englanti vai joku muu)?

      Toiseksi onko mitään sellaista hintahaarukkaa johon olet varautunut? Eli paljonko olet valmis maksamaan?

      • ilethebeast

        Kielenä suomi. Hintahaarukka siinä 10€-30€ kirjan kunnosta riippuen.


      • Reinfield
        ilethebeast kirjoitti:

        Kielenä suomi. Hintahaarukka siinä 10€-30€ kirjan kunnosta riippuen.

        No onpa aika alhainen hinta noinkin "harvinaisesta" kirjasta. Veikkaan että et sitä tuolla hinnalla tule saamaan.


      • ilethebeast
        Reinfield kirjoitti:

        No onpa aika alhainen hinta noinkin "harvinaisesta" kirjasta. Veikkaan että et sitä tuolla hinnalla tule saamaan.

        Pitääpä sitten alkaa keräämään lisää sukanvarteen


    • Reinfield
      • Pexter1

        Kiitoksi Reifield, pistin tilauksen menemään.


    • Rob_

      Vinkkinä Helsingin Akateemisesta kirjakaupasta löytyi ainakin taannoin The Satanic Biblea sekä suomeksi että englanniksi. Lisävinkkinä hyllystä löytyi myös Peter Gilmoren The Satanic Scriptures.

      • ilethebeast

        Okei, kiitos!


      • rompsku
        ilethebeast kirjoitti:

        Okei, kiitos!

        joensuusta semmonen löytyy kympillä pokkaripainiksena ja ihan suomenkielellä... jos ei hyllystä löydy niin kirjakaupan täti kyllä sen tilaa sulle.. muttaälä nyt tosiaan siitä rupea 20e enempää maksamaan kun sen noinkin halvalla saa...


      • ilethebeast
        rompsku kirjoitti:

        joensuusta semmonen löytyy kympillä pokkaripainiksena ja ihan suomenkielellä... jos ei hyllystä löydy niin kirjakaupan täti kyllä sen tilaa sulle.. muttaälä nyt tosiaan siitä rupea 20e enempää maksamaan kun sen noinkin halvalla saa...

        Voitko kertoa kaupan nimen ja missä päin Joensuuta?


      • PaholaisenAsianajaja
        rompsku kirjoitti:

        joensuusta semmonen löytyy kympillä pokkaripainiksena ja ihan suomenkielellä... jos ei hyllystä löydy niin kirjakaupan täti kyllä sen tilaa sulle.. muttaälä nyt tosiaan siitä rupea 20e enempää maksamaan kun sen noinkin halvalla saa...

        Tarkoitatko, että löytyy suomenkielinen pokkari? Kukahan sellaisen on sitten kääntänyt ja kustantanut? Jos kyseessä on oikeasti suomenkielinen SR:n pokkari, ja jos se sellaisena on Voimasanan ansiokkaan käännöksen rippaus, niin silloin homma menee laittomaksi. Menee laittomaksi myös silloin, jos SB:n julkaisuun ei ole ostettu oikeuksia (kuten Voimasana osti), vaikka kirja olisikin itse käännetty eikä ripattu Voimasanan käännöksestä. Vai kirjoititko vain huolimattomasti ja tarkoitit, että ko. kirja löytyy sekä pokkarina (englanniksi), että suomeksi (Voimasanan kovakantinen laitos)?


    • Kauppa kannattaa!

      Nostan vanhan ketjun.
      Olen erittäin halukas ostamaan kyseisen kirjan (LaVeySaatanallinen raamattu).
      Joku täällä mainitsi että on käännetty myös ruotsin- ja norjankielelle? Kiinnostaa eniten suomen- ja norjankielinen, ruotsikin menee.
      Maksan hyvin!
      Jos sinulla on ja haluat myydä/jos tiedät mistä saisi, laita kiltti vinkkiä!
      Englanninkielinen on, mutta suomi/norja/ruotsi (tanskakin) metsästän nyt!

      • Saatananmyyjä

        Täälä ois yks saatanallinen raamattu suomen kielisenä


      • muutasitteneitarvita.666

        Vuoden 1992 Kirkkoraamattu on Saatanan "raamattu"!


      • Saatananmyyjä kirjoitti:

        Täälä ois yks saatanallinen raamattu suomen kielisenä

        onko ladattuna nettiin vai kirjana tahtoisin ladata tai ostaa jos oot oulust päin et pystys tekeen kaupat yms


    • Moi,

      Minä myös olen kiinnostunut ostamaan suomenkielisen Saatanallisen Raamatun.
      Hinnasta sovitaan.
      Laita viestiä tai vinkkiä, jos tiedät mistä sellaisen voisi löytää!

    • Anonyymi

      Urantiakirjastakin hyötyy enemmän. Mutta minkäs teet kun on kiinnostuksen kohde, ja pitää saada ottaa asioista selvää. Elämäni aikana olen hylännyt kaiken ylimääräisen. Tiedon olen ottanut talteen. Mielummin en ottaisi mitään ylimääräistä kirjaa vastaan ilmaiseksikaan, paitsi väliaikaiseksi tiedonkeruuksi.
      Kristityillä on raamattu, islamilaisilla koraani, juutalaisilla toora, satanisteilla musta raamattu tms. Eli ei mitään uutta.
      Mutta kuten sanottua, mitä enemmän etuisuuksia ja resursseja, sitä enemmän mielikuvitus juoksee, ja tuo esiin myös negatiivisia ilmiöitä ihmisluonteista. Mutta niin on asia, että kun poikkeustila tulee, ihmisten on alettava tekemään työtä pärjätäkseen, ja silloin määrää todellisuus ja realiteetit, ei niinkään uskonto.
      Jos tuolloin elettäisi aikaa että on tapana uhrata karitsa, se jätettäisi tekemättä, ja se syötäisi porukan kesken. Siinä ei uskonnolliset säännöt painaisi, ja jos joku uskonnollinen kiihkoilija olisi sitä vastaan, hänet tapettaisi.

      Kun rahat loppuu, lentää rakkaus ikkunasta ulos.
      Kun ruoka loppuu, lentää uskonto ikkunasta ulos.

      Joten:

      Ota vastaan hyödyllinen, hylkää hyödytön, ja lisää omasi.

      Ihminen, elävä olento, luova yksilö, on aina tärkeämpi, kuin mikään vakiintunut tyyli tai järjestelmä.

      Tyhjennä mukisi, jotta se voidaan täyttää; olla vailla saadakseen kokonaisuuden. Jotta voisit maistaa mukillisen vettä, sinun on ensin tyhjennettävä mukisi.

      Kaikki kiinteät joukkomallit eivät kykene mukautumaan tai taipumaan. Totuus on kaikkien kiinteiden mallien ulkopuolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe