Vau mikä fiilis!

yksi ilahtunut

Eilen lähdin baariin, hetken mielijohteesta ja yksin. En mitenkään erityisesti laittautunut paitsi että korkkarit laitoin jalkaan, oli luonnollinen meikki ja naiselliset vatteet =) Liekö niillä ollut sitten olemukseeni sellainen vaikutus että baarissa ollessani sain niin mukavia kommentteja ulkonäöstäni että ihan häkellyin kun en itseäni mitenkään erityisen kauniina pidä. Mutta kyllähän se tosi mukavan fiiliksen toi, kiitos teille tuntemattomat!

Ja jos nyt joku vääräleuka kuitenkin kateuksissaan tai jotain haluaa asiaa negatiivisesti kommentoida niin siitä vaan, ei se minun fiilistäni muuta =)

4

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • let it shine

      Onnellisuus näkyy kauas .Itse olen niin onnellinen monesta asiasta tälläkin hetkellä.Takana raskaita vuosia ja asioita.Nyt olen kuullut naisilta ja miehiltä että miten hyvältä näytän ja hymyilen kuin naantalin aurinko.Enkä ole mikään kaunotar kuitenkaan.Ja nämä kommentit tulevat ihan arkielämässä;)Kun voi hyvin niin se näkyy ja tuntuu.Ollaan kauniita ja ihania jatkossakin;))

    • 346476567568

      että ihmiset joskus kehuvatkin. Olis kiva, että joskus sais itekkin positiivista palautetta ulkonäöstä..

    • toinen säteilijä

      Voi kun ihana juttu, se kyllä pelastaa päivän, kun kuulee positiivisia kommentteja.
      Itsellänikin oli viime viikonloppuna poikkeuksellisen hauska baarireissu, sain myös positiivisia kommentteja. Ihana kuulla ettei ole vielä vanhentunut ihan niin paljoa kuin mitä peilikuva kertoo...
      Ja kun jaksaa hymyillä ja olla iloinen noinkin pienistä asioista sen huomaavat muutkin ja olo on entistä säteilevämpi.

      Olemme ansainneet kaikki kehumisen ja kehutaan me naiset myös toisiamme

    • lisää kaljaa

      Muuten en erityisemmin välitä baareilusta. Mutta kun olen heikoimmillani, astelen baariin ja jopa itsetunto kohoaa kuin dB-mittari. Pitkäkestoinen vaikutus vaivaan nähden. Suomalainen juntti osaa nimittäin kaljapäissään kehua naisen kuin naisen kauniiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe