Ajattelin viettää ensi vuoden välivuotena ja olen tässä puntaroinut erilaisia mahdollisuuksia. Lahden kansanopisto kiinnostaisi, mutta en tiedä ketään joka siellä olisi aiemmin opiskellut. Onko kellään kokemuksia sieltä? Millaista on opetuksen taso, saako sieltä vastinetta rahoilleen? Minulle kun välivuosi toimisi samalla kuin valmennuskurssina.
Entäs sitten avoimen yliopiston opinnot. Voiko niissä suorittaa opintokokonaisuuksia vai pelkästään yksittäisiä kursseja? Voiko sellaisissa suorittaa jonkun aineen perusopintoja?
Yritin etsiskellä internetistä tietoja, mutta se oli hyvin hajanaista. Siksi ajattelin kysellä täältä, jos jollain vaikka sattuisi olemaan omakohtaisia kokemuksia.
Lahden kansanopisto
FutureStudent
1
800
Vastaukset 1
- aqa
Kannattaa laittaa sähköpostia, yleensä sieltä aika ahkerasti vastaillaan.
Itse kävin vuonna 08-09 siellä koulua, enkä tuntenut koulutuksen ihmeesti minua kasvattaneen. Tottakai riippuu linjasta, opettajasta ja omasta asenteesta. Iso hyöty oli kyllä avoimen kursseista. Tietyissä oppiaineissa sai ainakin ko. aineen perusopinnot suorittaa avoimen kautta, sekä kieliopintoja. Ei tuntunut vuosimaksukaan enää niin kauhealta, kun tuo sisältyi hintaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556