Ajattelin viettää ensi vuoden välivuotena ja olen tässä puntaroinut erilaisia mahdollisuuksia. Lahden kansanopisto kiinnostaisi, mutta en tiedä ketään joka siellä olisi aiemmin opiskellut. Onko kellään kokemuksia sieltä? Millaista on opetuksen taso, saako sieltä vastinetta rahoilleen? Minulle kun välivuosi toimisi samalla kuin valmennuskurssina.
Entäs sitten avoimen yliopiston opinnot. Voiko niissä suorittaa opintokokonaisuuksia vai pelkästään yksittäisiä kursseja? Voiko sellaisissa suorittaa jonkun aineen perusopintoja?
Yritin etsiskellä internetistä tietoja, mutta se oli hyvin hajanaista. Siksi ajattelin kysellä täältä, jos jollain vaikka sattuisi olemaan omakohtaisia kokemuksia.
Lahden kansanopisto
FutureStudent
1
693
Vastaukset
- aqa
Kannattaa laittaa sähköpostia, yleensä sieltä aika ahkerasti vastaillaan.
Itse kävin vuonna 08-09 siellä koulua, enkä tuntenut koulutuksen ihmeesti minua kasvattaneen. Tottakai riippuu linjasta, opettajasta ja omasta asenteesta. Iso hyöty oli kyllä avoimen kursseista. Tietyissä oppiaineissa sai ainakin ko. aineen perusopinnot suorittaa avoimen kautta, sekä kieliopintoja. Ei tuntunut vuosimaksukaan enää niin kauhealta, kun tuo sisältyi hintaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416