Ajattelin viettää ensi vuoden välivuotena ja olen tässä puntaroinut erilaisia mahdollisuuksia. Lahden kansanopisto kiinnostaisi, mutta en tiedä ketään joka siellä olisi aiemmin opiskellut. Onko kellään kokemuksia sieltä? Millaista on opetuksen taso, saako sieltä vastinetta rahoilleen? Minulle kun välivuosi toimisi samalla kuin valmennuskurssina.
Entäs sitten avoimen yliopiston opinnot. Voiko niissä suorittaa opintokokonaisuuksia vai pelkästään yksittäisiä kursseja? Voiko sellaisissa suorittaa jonkun aineen perusopintoja?
Yritin etsiskellä internetistä tietoja, mutta se oli hyvin hajanaista. Siksi ajattelin kysellä täältä, jos jollain vaikka sattuisi olemaan omakohtaisia kokemuksia.
Lahden kansanopisto
FutureStudent
1
687
Vastaukset
- aqa
Kannattaa laittaa sähköpostia, yleensä sieltä aika ahkerasti vastaillaan.
Itse kävin vuonna 08-09 siellä koulua, enkä tuntenut koulutuksen ihmeesti minua kasvattaneen. Tottakai riippuu linjasta, opettajasta ja omasta asenteesta. Iso hyöty oli kyllä avoimen kursseista. Tietyissä oppiaineissa sai ainakin ko. aineen perusopinnot suorittaa avoimen kautta, sekä kieliopintoja. Ei tuntunut vuosimaksukaan enää niin kauhealta, kun tuo sisältyi hintaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838