Konnarit

KonnanKoukkuja

Onko totta, että VR:n konnarit on lähes poikkeuksetta epäystävällisiä?
Ainakin paljon on heistä ollut kirjoitteluja viime aikoina.

5

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plöp-plöp

Niinhän siinä aina käy. Huonoista kokemuksista kerrotaan kaikille, mutta sitten kun asiat menee hyvin, se on ihan tavallista eikä sitä mainita.

• pissalaurejako ovat

on totta että matkustajista on poikkeuksetta osa aina epäystävällisiä. yllättävän vähän on VR konnarit kirjoittaneet tästä viime aikoina.

• sdggdsdgsdhhyuög

Minulla on VR:n konduktööreistä vain ja ainoastaan mukavia kokemuksia.

• Hyviä kokemuksia

Itsellä myöskin hyviä kokemuksia, olin tulossa Oulusta Tampereelle, eikä ollut kuin visa electroni ja rahaa 25e, lippu ois maksanut joku 53e. Kirjoitti sitten 22e lipun Seinäjoelta Tampereelta, että pääsisin perille =)

Oma mokahan toi ois ollu jos ois heittänyt pois, kun ei ole matkustanut aikoihin junilla (viimeksi 2 vuotta sitten) niin ei muistanut ettei käy electroni siellä ja oli hieman kiirekin asemalle.

• konduktöörisi

On selvää, että näinkin isoon joukkoon mahtuu monenlaisia konduktöörejä. Itse en kuitenkaan ole kokenut ikinä olleeni epäystävällinen matkustajille. Nyt jo kuusi vuotta konduktöörinä VR:llä. Homma vaan on vähän niin, että vähän väliä "kiristetään" talon suunnalta ja annetaan tiukkoja ohjeistuksia eri tilanteisiin ja näin ollen joustamisen varaa ei yksittäisellä konduktöörillä ole paljoakaan. Esimerkiksi jos juna pysähtyy linjalle pitkäksikin aikaa niin en voi alkaa oma-aloitteisesti tilaamaan kenellekkään taksia VR:n laskuun vaikka se sillä hetkellä tuntuisi järkevältä (asiakkaalla kiire lentokentälle tai jotain vastaavaa). Se on ehdottomasti kielletty. Ensin on saatava lupa ylemmältä taholta. Jos siis haluatte saada johonkin asiaan muutosta niin ottakaa yhteyttä suoraan VR:n asiakaspalautenumeroihin tai nettisivujen kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe