http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=10219mm
Ultimate 8 Pro Basic ilmalämpöpumppu 600€ tykötarpeineen kotiin kuljetettuna.
Onko joku asentanut itse onnistuneeti tai tietää tapauksia joissa asennus olisi epäonnistunu?
Todella vakavasti otettava vaihtoehto siirrettävällä jäähdyttimelle.
Ultimatemarket ilmalämpöpumppu
3
821
Vastaukset
lämpöpumppu = hyödynnetään ensisijaisesti tuotettu lämpö
jäähdytyslaite = hyödynnetään tuotettu kylmyys
joo, ilmalämpöpumppujen toiminnan voi "kääntää" lämmityksestä jäähdytykselle. Vaativat yleensä pätevän kylmäkoneasentajan- tuota ei kysytty
No ei todellaakaan vadi mitään asnetjaa että "kääntää jäähdytykselle", painaa vaan nappulasta jäähdyksen päälle.
ilmalämpöpumppu (komressori) on tarpeen mukaan lämmitys- tai jäähdytyslaite.
Jäähdytinlaite voi toimia jollakin muullakin periaatteella kuin kompressoritekniikalla.
Kylmälaite asennuksissa pitäisi olla joku lupalippulappu, mutta mitä sitten?
Muutama kaveri on asentanut itse ultimaten pumpun ja ovat tyytyväisiä. - ULTIMATE HUIJAA
tuota ei kysytty kirjoitti:
No ei todellaakaan vadi mitään asnetjaa että "kääntää jäähdytykselle", painaa vaan nappulasta jäähdyksen päälle.
ilmalämpöpumppu (komressori) on tarpeen mukaan lämmitys- tai jäähdytyslaite.
Jäähdytinlaite voi toimia jollakin muullakin periaatteella kuin kompressoritekniikalla.
Kylmälaite asennuksissa pitäisi olla joku lupalippulappu, mutta mitä sitten?
Muutama kaveri on asentanut itse ultimaten pumpun ja ovat tyytyväisiä.Kyllähän se näsäviisastelija on asia niin että ilmalämpöpumppujen asennus on valtuutettujen asentajien luvan varaista työtä eikä lämpöpumppuja saa asentaa kuka tahansa.Ultimate harrastaa harhaanjohtavaa mainontaa antavansa tyhjiöpumpun ilmalämpöpumpun ostajalle koska asentaja tyhjiöi laitteen käyttökuntoon ja sen jälkeen ei tuota tyhjiöinti pumppua tarvita koska et saa asentaa laitteita muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223011
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922746Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1661720Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2551431- 1101233
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401066Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461007- 136905
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32904- 43794