http://www.ultimatemarket.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=10219mm
Ultimate 8 Pro Basic ilmalämpöpumppu 600€ tykötarpeineen kotiin kuljetettuna.
Onko joku asentanut itse onnistuneeti tai tietää tapauksia joissa asennus olisi epäonnistunu?
Todella vakavasti otettava vaihtoehto siirrettävällä jäähdyttimelle.
Ultimatemarket ilmalämpöpumppu
3
821
Vastaukset
lämpöpumppu = hyödynnetään ensisijaisesti tuotettu lämpö
jäähdytyslaite = hyödynnetään tuotettu kylmyys
joo, ilmalämpöpumppujen toiminnan voi "kääntää" lämmityksestä jäähdytykselle. Vaativat yleensä pätevän kylmäkoneasentajan- tuota ei kysytty
No ei todellaakaan vadi mitään asnetjaa että "kääntää jäähdytykselle", painaa vaan nappulasta jäähdyksen päälle.
ilmalämpöpumppu (komressori) on tarpeen mukaan lämmitys- tai jäähdytyslaite.
Jäähdytinlaite voi toimia jollakin muullakin periaatteella kuin kompressoritekniikalla.
Kylmälaite asennuksissa pitäisi olla joku lupalippulappu, mutta mitä sitten?
Muutama kaveri on asentanut itse ultimaten pumpun ja ovat tyytyväisiä. - ULTIMATE HUIJAA
tuota ei kysytty kirjoitti:
No ei todellaakaan vadi mitään asnetjaa että "kääntää jäähdytykselle", painaa vaan nappulasta jäähdyksen päälle.
ilmalämpöpumppu (komressori) on tarpeen mukaan lämmitys- tai jäähdytyslaite.
Jäähdytinlaite voi toimia jollakin muullakin periaatteella kuin kompressoritekniikalla.
Kylmälaite asennuksissa pitäisi olla joku lupalippulappu, mutta mitä sitten?
Muutama kaveri on asentanut itse ultimaten pumpun ja ovat tyytyväisiä.Kyllähän se näsäviisastelija on asia niin että ilmalämpöpumppujen asennus on valtuutettujen asentajien luvan varaista työtä eikä lämpöpumppuja saa asentaa kuka tahansa.Ultimate harrastaa harhaanjohtavaa mainontaa antavansa tyhjiöpumpun ilmalämpöpumpun ostajalle koska asentaja tyhjiöi laitteen käyttökuntoon ja sen jälkeen ei tuota tyhjiöinti pumppua tarvita koska et saa asentaa laitteita muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737