Hotelli Fidan

ekakertaturkkiin

Onko kellään kokemusta kyseisestä hotellista, millainen oli? Ja onko mahdollisuus valita huoneistohotelli ja vai hotelli, ja onko näissä muita eroja kuin keittonurkkaus tms. huoneessa? Muutenkin kiinnostaisi kuulla kokemuksia, elokuun lopulla lähdössä.

3

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsispäuudestaan

Olimme 10v sitten Fidanin huoneistohotellin puolella häämatkalla. Oli silloin ainakin tosi siisti ja rauhallinen hotelli. Allasosasto tosi pieni, mutta ranta, basaarit yms kävelymatkan päässä. Huoneet olivat tilavat ja wc toimi, jälkeenpäin olaan oltu muissa kohteissa ja Fidan ollut ehdottomasti paras.

• fidanin matkaaja

itse palasin ko. hotellista muutama päivä sitten. matkan varauksen yhteydessä pystyy valitsemaan tuon ottaako hotellihuoneen vai huoneiston. huoneistot ovat isoja,isompia kuin hotellihuoneet ja näissä huoneistossa on kunnon keittonurkkaus(sisältää lieden,jääkaapin,mikron..). muutenkin kokonaiskuva hotellista oli hyvin positiivinen. henkilökunta oli mukavaa ja siivoojat hoiti hommansa hyvin jokainen päivä. allasalue ei mielestäni ollut kovin pieni, tainno jos on tottunut olemaan isoissa luxus hotelleissa joissa todella iso uima-allas niin on varmasti silloin pieni. mutta itselleni kyllä riitti aivan mainiosti,kun siinä ei edes tullut joka päivä uitua kun meressäkin voi uida.

Hyvää matkaa teille!

• ekakertaturkkiin

Kiitos asiallisista vastauksista, innolla odottelen jo lomaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7585
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      58
      2494
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      50