Kukaan tulossa SB tuolloin? Meitä lähdössä 1 nainen ja 2 miestä. Kaikki 20v /-.
Vastaukset 9
- eemm
on siis "iltaelämää" viettävä, rempseä seurue.
- jjoonn
Meitä on tulossa SB:lle 3 19-vuotiasta tyttöä 20.7.-3.8! Hotellina Continental Prima. Nähään Franco's-nimisessä pikkubaarissa melko lähellä Lazuria! :D Lets get this party started!
- Matti ja teppo
Kaikki porukalla viettämään iltaa 23.7.2010 Lazuriin ilta 10 jälkeen , tulkaa repimään hihasta kahta suomalaista kundia , jos haluatte pitää hauskaa biletys mielessä.
- Hermanni S.
Matti ja teppo kirjoitti:
Kaikki porukalla viettämään iltaa 23.7.2010 Lazuriin ilta 10 jälkeen , tulkaa repimään hihasta kahta suomalaista kundia , jos haluatte pitää hauskaa biletys mielessä.
sopiskos myös jos yksi homppelipoika tulisi vetelemään hihasta ja miksei muualtakin :=)
- Matti ja Teppo
Hermanni S. kirjoitti:
sopiskos myös jos yksi homppelipoika tulisi vetelemään hihasta ja miksei muualtakin :=)
Saa sitä tulla jos haluaa , mutta jos muualta alat veteleen niin vedän sua kuonoon =)
- joooonee88
6 hengen jätkä seurue, hotellina Blue Star Grand Victoria. 19-25 vuotiaita ;)
- yksi melko
isotissinen akka viereisestä hotlasta tuohon aikaan Sunnyllä
- on siell
kyllä minä huorat sieltä ajattelin hankkia, tietoo
- wohoo!
jee sinne siis 27 päivä :P täältä pariskunta tulossa wohoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451