aina pahalla tuulella? Olen yrittänyt selvittää, mutta turhaan.
Miksi Myrtti on
7
1329
Vastaukset
- gjm
Kaikella säkin vaivaat päätäs.
- missnöjd
se ottaa päähän nuorta tyttöä jos vessakäynnillä sattuu kuolemaan ja jää elämä elämättä! Kyllä minuakin pännisi.
- jiippatsu
koska sitä kiusattiin ennen kuolemaa ja kukaan ei tahdo olla sen kaveri nykyään
- analfisting
siksi koska luolapeikko tunki sen hirvittävän ison nuijan sen perseeseen poikittain niin ett whumpsreps vaa
- ad
Koska se on ihastunut potteriin ja ei tykkää toisista, koska haluaa olla yksin
- MurottavaMyltti
Sillä on surullinen menneisyys ja se on kai siihen jäljen jättänyt... Ja eihän se oo kiva kun Valedron päiväkirja menee vartalosta läpi :D. Ja muutenkin kun siellä vessassa yksinään eleelee niin hulluksihan siinä tulee.
- anzz.
Mä ymmärsin niin, että se on sen takii aina surullinene, koska se kuoli just ku se oli itkeny, ja oli ollu surulline O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....678810Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3086633Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1551977
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191236