Jeps eli kävi sellainen tapaturma että käynnistysmoottorilta akulle menevät johdot on sulaneet/palanut siinä vierellä olevat 2 johtoa myöskin. Tuo paksuin johto eli päävirtakaapeli oli katkennut kokonaan . Itse oli tarkoitus lähteä korjaamaan tuota onkelmaa. On vaan niin "mukavassa paikaasa purkaa/korjata". Ensiksi täytyisi irroittaa imusarja, jonka jälkeen pääsee etes jonkin verran lähemmäksi tuota ongelmakohtaa. Niin kaikissa 3 johdossa on kuparit esillä.
Vastaukset 6
- biistii
imusarja lähtee irti niin helposti että jos se on hiukankaan tiellä niin kannattaa irrottaa..
- bemmasti
Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.
- FamF
bemmasti kirjoitti:
Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.
mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/
FamF kirjoitti:
mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/
Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle
käyttäjälle FamF- FamF
ciimatu kirjoitti:
Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle
käyttäjälle FamFvoisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..
FamF kirjoitti:
voisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..
Käyppä kahtoomassa sähköpostisi / ostan ton johtosarjan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508