BMW 525 tds touring johto-ongelma

Jeps eli kävi sellainen tapaturma että käynnistysmoottorilta akulle menevät johdot on sulaneet/palanut siinä vierellä olevat 2 johtoa myöskin. Tuo paksuin johto eli päävirtakaapeli oli katkennut kokonaan . Itse oli tarkoitus lähteä korjaamaan tuota onkelmaa. On vaan niin "mukavassa paikaasa purkaa/korjata". Ensiksi täytyisi irroittaa imusarja, jonka jälkeen pääsee etes jonkin verran lähemmäksi tuota ongelmakohtaa. Niin kaikissa 3 johdossa on kuparit esillä.

6

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biistii

imusarja lähtee irti niin helposti että jos se on hiukankaan tiellä niin kannattaa irrottaa..

• bemmasti

Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.

• FamF
        bemmasti kirjoitti:

Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.

mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/

• FamF kirjoitti:

mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/

Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle

käyttäjälle FamF

• FamF
        ciimatu kirjoitti:

Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle

käyttäjälle FamF

voisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..

• FamF kirjoitti:

voisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..

Käyppä kahtoomassa sähköpostisi / ostan ton johtosarjan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      66
      2265
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      230
      2162
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1468
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      21
      1232
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1200
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      113
      1120
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      885
    Aihe