Jeps eli kävi sellainen tapaturma että käynnistysmoottorilta akulle menevät johdot on sulaneet/palanut siinä vierellä olevat 2 johtoa myöskin. Tuo paksuin johto eli päävirtakaapeli oli katkennut kokonaan . Itse oli tarkoitus lähteä korjaamaan tuota onkelmaa. On vaan niin "mukavassa paikaasa purkaa/korjata". Ensiksi täytyisi irroittaa imusarja, jonka jälkeen pääsee etes jonkin verran lähemmäksi tuota ongelmakohtaa. Niin kaikissa 3 johdossa on kuparit esillä.
BMW 525 tds touring johto-ongelma
6
286
Vastaukset
- biistii
imusarja lähtee irti niin helposti että jos se on hiukankaan tiellä niin kannattaa irrottaa..
- bemmasti
Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.
- FamF
bemmasti kirjoitti:
Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.
mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/
FamF kirjoitti:
mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/
Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle
käyttäjälle FamF- FamF
ciimatu kirjoitti:
Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle
käyttäjälle FamFvoisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..
FamF kirjoitti:
voisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..
Käyppä kahtoomassa sähköpostisi / ostan ton johtosarjan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292208
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261828Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121389Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121247Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931028
- 17907
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16781Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks113724