Jeps eli kävi sellainen tapaturma että käynnistysmoottorilta akulle menevät johdot on sulaneet/palanut siinä vierellä olevat 2 johtoa myöskin. Tuo paksuin johto eli päävirtakaapeli oli katkennut kokonaan . Itse oli tarkoitus lähteä korjaamaan tuota onkelmaa. On vaan niin "mukavassa paikaasa purkaa/korjata". Ensiksi täytyisi irroittaa imusarja, jonka jälkeen pääsee etes jonkin verran lähemmäksi tuota ongelmakohtaa. Niin kaikissa 3 johdossa on kuparit esillä.
Vastaukset 6
- biistii
imusarja lähtee irti niin helposti että jos se on hiukankaan tiellä niin kannattaa irrottaa..
- bemmasti
Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.
- FamF
bemmasti kirjoitti:
Tänään purin tuon imusarjan pois ja seurasin sitä johtonippua tuonne eteenpäin. Niitä johtoja onkin itseasiassa 4 kpl (1 paksu 3 normaalipaksuista ja yksi todella ohut) . Ei ollut tuolla http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=12_0314&hg=12&fg=29 tarkempaa. Jatketaan elikkäs noi johdot oli pahoin vaurioituneet boxiin mennessä (boxi, josta johtoja jakautuu tuonnekkin hehkuille). Taitaa olla olla pääsemätön paikka itse korjata.
mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/
FamF kirjoitti:
mulla olis ylimääräsenä -93 525tdsa:n moottorin johtosarja.. semmonen homma vaan että yhteystietoja en kyllä tällä foorumilla jakele :/
Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle
käyttäjälle FamF- FamF
ciimatu kirjoitti:
Lähetä tietoja itsestäsi [email protected] / Kalle
käyttäjälle FamFvoisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..
FamF kirjoitti:
voisin ottaa illalla vaikka kuvan tuosta sarjasta nii lähettelen sen sit sulle..
Käyppä kahtoomassa sähköpostisi / ostan ton johtosarjan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407