sitten ihan on ajatellut aloittavansa roskien lajittelun.
No,ovat meitä vähän jäljessä tässä, mutta olemme jo kohta heidän ohi ydinvoimaloissa.....vai...
Se, miten suhtaudutaan yleensäkin kaikkeen vastuulliseen toimintaan heijastuu tosiaankin suoraan siitä miten on siihen saakka toimittu ja opetettu toimimaan.
Paljon on arvosteltu tälläisestä todellisten tietojen salailusta eri maita mutta eipähän tuo tietokaan tunnu monillekaan olevan minkäänlainen este toimia siten että ympäristö vaarantuu tavalla tai toisella koskapa niin moni seikka on yhä mahdollista.
Ja kirjautuminen on näköjään yhä turhaa koskapa olen taas lentänyt ulos siitäkin kuin leppäkeihäs.
että Venäjäkin
leppäkeihäs....
1
258
Vastaukset
- ruskitrooper
Ja Venäjällä aiotaan nostaa suojellun pinta-alankin määrää, peräti 4% pinta-alasta. Arvelevat sen riittävän.
Suomessa on sentään kymmenkunta prosenttia suojeltu, vaikkakin paljon siitä pohjoisen tuntureita ja muita karuja maita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34697- 1571757
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551466Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231134- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701023viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101013- 37849