legacy 3.0r spec.b

subarukuumetta

Olen etsiskellyt tässä kyseistä autoa automaattilla, mutta... ei ole juuri montaa tullut myyntin, joten kysyn nyt että mihin nämä kaikki specit ovat kadonneet :(. muistan noin vuosi pari sitten kun sport car center myi uusia tälläisia kauhean kasan jota minä kuolasin siellä. Olisiko jollakin tietoa missä olisi tälläisiä saatavilla? Kiitos.

17

2931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • subarukuumetta

Kiitos vain, mutta aika tamppooni täytyy olla jos tuon vertaa ei kato ettei huomaa että kaikki spec.b samaa autoa paitsi tuo yksi ja molemmat vielä manuaali lootal

• 11var1
        subarukuumetta kirjoitti:

Kiitos vain, mutta aika tamppooni täytyy olla jos tuon vertaa ei kato ettei huomaa että kaikki spec.b samaa autoa paitsi tuo yksi ja molemmat vielä manuaali lootal

http://www.auto1.fi/subaru/legacy/368068

• subarukuumetta
        11var1 kirjoitti:

http://www.auto1.fi/subaru/legacy/368068

turha tänne on näköjään kirjoitella kun ei tiedetä asiasta mitään. Spec.b on kyseinen varustelutaso ja tuossakaan ei ole sitä. Onkohan moni nähnyt edes kyseistä autoa liikenteessä?

• 46325896

turha tänne on näköjään kirjoitella kun ei tiedetä asiasta mitään. Spec.b on kyseinen varustelutaso ja tuossakaan ei ole sitä. Onkohan moni nähnyt edes kyseistä autoa liikenteessä?

miksi ihmeessä joku haluaisi tuollaisen traktorin?

• tamppooni

Noita ei ole monta joten jos on yksi myynnissä osta se.

ÄLÄ JÄÄ ODOTTELEMAAN!

Mikä siinä spec.b:ssä on niin erikoista ettei manuaali leka kiinnosta ollenkaan? TM 20/2004 sivu 18 on tekstiä autosta manuaalina.Bilsteininkö perään noin kovaa... mun auto kiihtyy kyllä paremmin.

• tamppooni
        46325896 kirjoitti:

miksi ihmeessä joku haluaisi tuollaisen traktorin?

Kyssäriä sulle,miten saat tuollaisesta autosta traktori mieliyhteyden? arvaan että suunnaton kateus.
        tuommoinen auto on hyvä monessa. bemut jää sutimaan valoihin ja talvella on kivaa kun pääsee paitsi tukkoja on joka risteys täynnä sudittelemassa muta onneksi noista voi puikat ohi.

• subarukuumetta
        tamppooni kirjoitti:

Noita ei ole monta joten jos on yksi myynnissä osta se.

ÄLÄ JÄÄ ODOTTELEMAAN!

Mikä siinä spec.b:ssä on niin erikoista ettei manuaali leka kiinnosta ollenkaan? TM 20/2004 sivu 18 on tekstiä autosta manuaalina.Bilsteininkö perään noin kovaa... mun auto kiihtyy kyllä paremmin.

ajat 80tkm vuodessa ja puhut puhelimeen samalla niin manuaali loota on aika vaivalloinen...spec.b:ssä on kaikki tarvittavat varusteet. Enkä jäisi odottelemaan jos tulisi yksi automaatti laatikollinen ja sun auto ei kiihdy paremmin.

• nokia.

ajat 80tkm vuodessa ja puhut puhelimeen samalla niin manuaali loota on aika vaivalloinen...spec.b:ssä on kaikki tarvittavat varusteet. Enkä jäisi odottelemaan jos tulisi yksi automaatti laatikollinen ja sun auto ei kiihdy paremmin.

paljonko kertyy puhelinlaskua jos puhuu 80tkm vuodessa?

• 11var1

Joo, en ole tosiaankaan perillä noista Spec.b tai muista varustelutasoista.
        Mutta ei aina noista myynti-ilmoituksistakaan ole takuita ovatko ne ihan oikein.
        Eli kannattaa kysyä.

t. Subaru-mies

• tamppooni

kun on fäns free joten ei voi kukaan puhua puhelin korvalla ja ajaa aikaan. joten voi olla manuaali sen puolesta passaa.mutta toki pitää olla manuaali jos asemmoisen haluaa en siihen ota kantaa itsekkin halusin autojn joka kiihtyy hyvin vaikka ihan turha sinäsänsä. manuaali tunnokkaampi automaatilla katoaa osa tunteesta ajoon. Mun auto kiihtyy alle 6sek 0-100km/h vaikkei sillä olekkaan väliä sillä jotain9sek 0-100km/h riittää hyvin kaikkeen ajooan mutta kiihtyypä nyt vaan yli 5sek 0-100km/h sorry vaan .
        toisekseen jos ajaa 80tkm vuodessa ei oikein ole fiksua ajaa bensa-autolla sillä subarun dieseliin saa hyvin voimaa uudelleen ohjemloinnilla jso sitä tartee asiallisen hyvin kulkee vakionakin.

• ertterr

Jos aja 80tkm vuodessa, niin kuka hitto sitä jaksaa ajaa manuaalilla?

ja käytä sitä hands-freetä, ei sen ole pakko olla nappi korvassa ja mikrofoni rintapielessä mallinen. Jos olet ajanut luuri toisessa kädessä niin toivon että kissalan pojat ovat antaneet sinulle mahdollisimman monta maksullista muistutusta asiasta.

• STI '06

Eräs syy automaattien vähyyteen voi olla se, että suoritusarvot ovat aika heikot verrattuna manuaaliin, 0-100km/h kiihtyvyydessäkin eroa 1,5s tjsp. Harmi sinänsä, ettei Eurooppaan ole tuotu turbollista Legacy 2.5 GT:tä, olisi varmaan kelvannut niille, jotka eivät halua Impreza STI:n teinix-lookia, itseäni ei moinen liikaa haittaa (tosin minulla onkin juuri Sportscarcenterin laivaama hieman hililtympi malli, Petter Solberg editionia en olisi ostanut).

• oispa 2.5gt spec b

Ainut huono puoli tuossa autossa on kone, todella janoinen. Miksi silloin aikoinaan ei tuotu 2.5 turboja? Uuttakaan ei saa turbona vaikka muualla on kyseinen malli olemassa.

• Zuruburu

Janoinen? Tuo 3L Spec b menee vähimmillään 100km alle 7 litran, mikä on itse asiassa melko vähän autolle jolla on tuollainen suorituskyky. Ja sille joka näitä kyseli, että missä ne on? Ne on alkuperäisillä omistajilla, sillä ihmisen täytyy olla hullu luopuakseen tälläisesta tykistä niin kauan kuin se tikittää. Ja subarut tikittää pitkän. Tuo on suoraan maahantuojalta hankittu 07 malli, kohta parisataa tuhatta ajettu ja vielä ihan uuden veroinen.

• Tsupari

Juu kyllähän tuo 3.0R on kulutuksessa samaa luokkaa tai vie puolisen litraa vähemmänkin kuin 2.5xt. Ei ole kolmilitraisesta kokemusta, mutta 2.5xt on ainakin railakas vehje. Alavääntöä on iskutilavuuden mukaisesti tavalliseen köröttelyyn, ja kun mennään yli 3000 rpm niin sitten myös mennään.

Ja onhan tuon vapaastihengittävän bokserikuutosen käyntiääni varmasti mukavampi kuin turbovehkeiden konsanaan.

Mutta miten lie uuden 3.6R:n laita? Yhtään Outbackin omistajaa linjoilla, minkälainen kone lienee? Houkuttelisi kovasti.

• Uusi maalainen

Kaveri toi usa:sta 2,5 litraisen turbon. Iloinen virne päälle ja menoksi. Eikä tule vastaavaa vastaan. Perä edellä kyllä bemuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4373
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3005
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2908
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2595
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2269
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2025
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1623
    Aihe