uretaanilla tiivistää alapohjan styroxien saumoja? Vai miten saan tiiviiksi esim. viemäreiden ja vesien ylöstulokohdat?
Vastaukset 4
- suurpään aku
työsi, eli EI.
- dsafasdfasdfasd
siis on ei? MIssä perustelut?
- jffgfjffg
dsafasdfasdfasd kirjoitti:
siis on ei? MIssä perustelut?
kyllä kannattaa, pieni vaiva
- rak2010.
itse laitoin juuri putkien kohdille ja laitoin kaivot valua varten kiinni uretaanilla. Pieni vaiva ja kaivojen ja putkien kohdalle kun on muuten hyvä jäämään isojakin koloja, ainakin itsellä jäi kun nopeasti koitti tehdä. Saumoihin en laittanut kun levyjä tuli kuitenkin 3 päällekkäin ja saumat tietysti erikohtiin.
Niin eikä maksaa montaa euroa tuon vertanen että tuskin kaatuu siihen rakentaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260941Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 101851
- 73798
- 99789
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11450