Heidohei,
Osaattekos kertoa bullan omistajat hilseileeko TERVE ranskis jotenkin runsaammin kun esim muu rotu vastaavalla karvalla?
RanskisBullero ja hilse
2
455
Vastaukset 2
- bullaboksu
Moi! Oman kokemuksen mukaan ei pitäisi olla suurta eroa. Mulla ollut kaks bokseria, nyt bulla ja molemmat hilseilleet about yhtä paljon, vähän vuodenajasta riippuen. Talvella kun on kuivaa niin enemmän.
- ainako
Onko sillä joku tressitilanne,vai onko hilseily jatkuvaa.Jännitys,pelko,suuttuminen ym sellaiset tilanteet nostaa koiralla hilseen näkyviin niin nopesati,että katsoessasi näet sen.Siksi monta kertaa esm. näyttelyissä kuulee ihmisten ihmettelevän kun koira hilseilee vain täällä,ei kotona.Jännääkä koira vai omistaja.Yritäs lisätä ruokaöljyä pari kertaa viikossa koiras syömisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527