Avioero- ja asumuserotapauksissa tv-maksu tulee ongelmaksi, johon tosin viestintävirasto suhtautuu täysin välinpitämättömästi. Viestintävirasto, virasto, lähtee siitä, että kun kerran ihminen on ilmoittanut tv-maksun perinnästä suoraveloituksena, virasto ei käytäntöä muuta, vaikka olisi kyse avio- tai asumuserosta. Virasto ajattelee, että pääasia on että rahaa virtaa virastoon, ei ole väliä, tuleeko raha sellaisilta joilta se kuuluu tulla. On näet tapahtunut niin, että uuteen kotiin muuttanut puolisko tekee uuden tv-ilmoituksen mutta lasku menee entiselle puolisolle, sillä ennen yhteinen pankkitili on siirtynyt vain toisen tiliksi. Tämä entinen puoliso maksaa tietämättään kahta tv-maksua, eikä asiaa saada kuntoon kun eronnut puoliso ei saa yhteyttä entiseen puolisoonsa, että pankille voisi tehdä ilmoituksen muutoksesta.
Virasto pitää varmempana, että raha tulee vaikka kahdenkertaisena, kunhan vaan raha tulee. Tämä on kuin Neuvostoliitossa.
Viestintävirasto on Neuvostoliitto
1
295
Vastaukset
- pois maksu heti
Siellä perittiin kyllä muita maksuja, mutta niistä ei tullut kuittia, eikä kukaan tarkistanut onko taloudessa TV.
Tämä meittin ihan seksikäs ajanmukainen vitsi-ministeriö on jotenkin aikansaelännyt kallis viranomais laitos, mikä kuluttaa rahaa jo varmaan enempi, ku tuottaa. Kylmästi pitäs vähentää henkilösto 1/4 nykymäärästä ja sitten ULKOISTAA se jollenkin puljulle. Saadut säästöt tosin "haihtuisivat" ja maksu nousisi. Siis ne viisaat ihan päättäjät voisivat laittaa sukset jalkaan ja lähteä etsimään ideoita, mitäs tv maksu tulis pienemmäksi ja OHIVUODOT loppuisivat kokonaan.
Silti halvinta olis POISTAA koko maksu ja lakkauttaa raskas koneisto sen myötä. Asia taidettiin taas siirtää seuraavalle hallitukselle, jota sitten syytetään asiasta vaikka päätös olikin vanhas hallitus 2 tekemä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358