NIIN TOREILLA EI NÄY MUSTIKKAA ,MUTTA MINULLA ON JUS POIMITTUA. SAANKO MENNÄ HESASSA ESIM, MYYMÄÄN ASEMAN OVELLE, TORIN KULMAAN TAI KAUPAN OVELLE.? ONKO LAITONTA? VAI VIISAAMPAA KERJÄTÄ. VAAN.
MUSTIKOITA LÖYTYY MISSÄ OSTAJAT.?
7
1037
Vastaukset
- terterde
No ei varmasti vielä oo mustikat kypsiä. Kun hillatkin vasta tupellaan. Ja et saa mennä torille ainakaan myymään hätistelevät kyllä pois sieltä.
- WELL,.,.
sinähän sen tiedät onko kypsiä .MUTTA MINÄ KYLLÄ KERÄNNYT JA SYÖNYT. 15.7 2010.ASTI TÄMÄN VUOTISIA. ---- VASTA 50 VUOTTA OLEN KERÄNNYT MUUTAMA SATALITRAA VUODESSA ETTEN KAI SIT VIELÄ TIEDÄ..... JA MIKS KAIKENMAAILMAN KERJÄLÄISET JA MUTIAISET VOI MYYDÄKIN MISSÄ VAAN JA VIELÄPÄ HUIJAUS PERIAATTEELLA.
- -.äöpå990+
WELL,.,. kirjoitti:
sinähän sen tiedät onko kypsiä .MUTTA MINÄ KYLLÄ KERÄNNYT JA SYÖNYT. 15.7 2010.ASTI TÄMÄN VUOTISIA. ---- VASTA 50 VUOTTA OLEN KERÄNNYT MUUTAMA SATALITRAA VUODESSA ETTEN KAI SIT VIELÄ TIEDÄ..... JA MIKS KAIKENMAAILMAN KERJÄLÄISET JA MUTIAISET VOI MYYDÄKIN MISSÄ VAAN JA VIELÄPÄ HUIJAUS PERIAATTEELLA.
Kysyt kauppiaalta luvan kaupan pihalla myyntiin. Yleensä lupa heltiää.
- aloit,.,.
-.äöpå990+ kirjoitti:
Kysyt kauppiaalta luvan kaupan pihalla myyntiin. Yleensä lupa heltiää.
Jaa, kiitos. yleensä on mulla ostajija ,mut nyt kaikki lomareisuilla. Siks kyselen.
- Hyvä sinä!
aloit,.,. kirjoitti:
Jaa, kiitos. yleensä on mulla ostajija ,mut nyt kaikki lomareisuilla. Siks kyselen.
Äläkä välitä noista tyhmistä huutajista. Itse eivät löydä mrjan marjaa. Ja lakat ja mustikat on ihan kypsiä jo täälläkin keski-suomessa. Lakat alkaa olla jo ylikypsiä, helteet on tehneet terää. Toivottavasti löydät ostajia, mustikat on hinnoissaankin. Seitsemän euroa litra Jyväskylän torilla eilen.
- Tervamustikka
Jos sulla on mustikoita, niin voisin ostaa niitä pari sangollista. Mutta en osta kuin kotimaisia mustikoita, joten mistä tiedän ettei niitä ole raahattu tänne jostain muualta. Varmasti moni muukin ostaisi marjoja suoraan poimijalta eikä välittäjältä, kun vain kohdanto tapahtuisi.
HEI KOTIMAISTA TARJOAN .JA KERRON PAIKKAKUNNAN JOS HALUATTE TIEDOT LAITA SÄHKÖPOSTIA. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567815Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675911Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615390Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515293Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084632Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072343Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41231Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41185Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371036Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko45996