MUSTIKOITA LÖYTYY MISSÄ OSTAJAT.?

NIIN TOREILLA EI NÄY MUSTIKKAA ,MUTTA MINULLA ON JUS POIMITTUA. SAANKO MENNÄ HESASSA ESIM, MYYMÄÄN ASEMAN OVELLE, TORIN KULMAAN TAI KAUPAN OVELLE.? ONKO LAITONTA? VAI VIISAAMPAA KERJÄTÄ. VAAN.

7

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terterde

No ei varmasti vielä oo mustikat kypsiä. Kun hillatkin vasta tupellaan. Ja et saa mennä torille ainakaan myymään hätistelevät kyllä pois sieltä.

• WELL,.,.

sinähän sen tiedät onko kypsiä .MUTTA MINÄ KYLLÄ KERÄNNYT JA SYÖNYT. 15.7 2010.ASTI TÄMÄN VUOTISIA. ---- VASTA 50 VUOTTA OLEN KERÄNNYT MUUTAMA SATALITRAA VUODESSA ETTEN KAI SIT VIELÄ TIEDÄ..... JA MIKS KAIKENMAAILMAN KERJÄLÄISET JA MUTIAISET VOI MYYDÄKIN MISSÄ VAAN JA VIELÄPÄ HUIJAUS PERIAATTEELLA.

• -.äöpå990+
        WELL,.,. kirjoitti:

sinähän sen tiedät onko kypsiä .MUTTA MINÄ KYLLÄ KERÄNNYT JA SYÖNYT. 15.7 2010.ASTI TÄMÄN VUOTISIA. ---- VASTA 50 VUOTTA OLEN KERÄNNYT MUUTAMA SATALITRAA VUODESSA ETTEN KAI SIT VIELÄ TIEDÄ..... JA MIKS KAIKENMAAILMAN KERJÄLÄISET JA MUTIAISET VOI MYYDÄKIN MISSÄ VAAN JA VIELÄPÄ HUIJAUS PERIAATTEELLA.

Kysyt kauppiaalta luvan kaupan pihalla myyntiin. Yleensä lupa heltiää.

• aloit,.,.
        -.äöpå990+ kirjoitti:

Kysyt kauppiaalta luvan kaupan pihalla myyntiin. Yleensä lupa heltiää.

Jaa, kiitos. yleensä on mulla ostajija ,mut nyt kaikki lomareisuilla. Siks kyselen.

• Hyvä sinä!
        aloit,.,. kirjoitti:

Jaa, kiitos. yleensä on mulla ostajija ,mut nyt kaikki lomareisuilla. Siks kyselen.

Äläkä välitä noista tyhmistä huutajista. Itse eivät löydä mrjan marjaa. Ja lakat ja mustikat on ihan kypsiä jo täälläkin keski-suomessa. Lakat alkaa olla jo ylikypsiä, helteet on tehneet terää. Toivottavasti löydät ostajia, mustikat on hinnoissaankin. Seitsemän euroa litra Jyväskylän torilla eilen.

• Tervamustikka

Jos sulla on mustikoita, niin voisin ostaa niitä pari sangollista. Mutta en osta kuin kotimaisia mustikoita, joten mistä tiedän ettei niitä ole raahattu tänne jostain muualta. Varmasti moni muukin ostaisi marjoja suoraan poimijalta eikä välittäjältä, kun vain kohdanto tapahtuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      106
      12016
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      107
      9086
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      129
      5086
    4. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      83
      4321
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      102
      4281
    6. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4214
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3953
    8. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3739
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3623
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3595
    Aihe