Kysymys 1: Olen kalat-nainen ja seurustelen kalat-miehen kanssa. Suhde on aika uusi. Mies lähtee tapaamaan naisiin menevää ystäväänsä. Ystävä siis pettää naisiaan. Koska olen kalat-nainen, en halua sitoa ketään itseeni, vaan haluan, että kumppanini sitoo itse itsensä minuun...vapaaehtoisesti. En ole koskaan yrittänyt sitoa ketään millään lailla. Siispä sanoin miehelle, että ilmoita sitten, jos menee pitkään, etkä pääse yöksi kotiin. Tulimerkkinen ystäväni oli sitä mieltä, että annoin miehelle selvästi luvan pettää minua. Itse olen sitä mieltä, että en antanut. Olen kyllä pettynyt, jos mies käyttää tilaisuutta hyväkseen, ja on poissa luotani koko yön. Mitä muut kalat-merkkiset olette mieltä suhtautumstavastani?
Kysymys 2: Miten kalat-mies ilmaisee tunteitaan? Miesystäväni ilmaisee vain teoilla ja hellyydellä. Tai ainakin olen tulkinnut ne tunteiksi. Hän ei ole koskaan sanonut minulle mitään sen kummempaa eikä kertonut tunteistaan. Kerran hän tosin sanoi, että hänen tuli ikävä ollessaan erossa minusta. Silti hän pitää siitä, että minä kerron tunteistani.
kalat-mies
3
1000
Vastaukset
- Kala-ukko
Kyllähän aikuisen ihmisen, miehenkin täytyy tietää raja, jota ei saa koskaan ylittää!!! Sinä olet tyypillinen Kala. Sinulla on suuri sydän ja haluat vain hyvää toiselle . . . Vaarana on että kumppanisi käyttää luottamustasi väärin ja silloin rikot vain itsesi.. . Mutta niin kuin sanoin aikuisen ihmisen on tiedettävä raja, jota ei saa ylittää. . . Rakkautta on . . . kunnioittaa kumppania, joka antaa vapauden mennä. Silloin miehen pitäisi hoksata mitä ajat takaa ja tulla luoksesi ja pysyä vierelläsi, eikä ystäviensä luona.
Kyllä tunteistakin pitäisi pystyä puhumaan. . . kertoa kuinka tärkeä ihminen kumppani on. Eipä taida koskaan kukaan liikaa tunteista ja hellyydestä puhua . . . Ne pienet hellät sanat ovat tärkeitä parisuhteessa!!!- fisu ukko myös
osu ja upposi :)
- kalat rulettaa
kuule ihan samanlailla mä suhtaudun olen kala-nainen. ketään ei voi omistaa ja jos kulta haluaa mennä niin annan mennä vapaasti. se kulta tulee oman kullan luokse kun huomaa että oma kala kotona ja parempaa ei ole olemassa vaikka pidemmissä suhteissä välillä aidan takana näyttäs vihreeltä.
tää on alla oleva on niin täydellinen teksti:Kyllähän aikuisen ihmisen, miehenkin täytyy tietää raja, jota ei saa koskaan ylittää!!! Sinä olet tyypillinen Kala. Sinulla on suuri sydän ja haluat vain hyvää toiselle . . . Vaarana on että kumppanisi käyttää luottamustasi väärin ja silloin rikot vain itsesi.. . Mutta niin kuin sanoin aikuisen ihmisen on tiedettävä raja, jota ei saa ylittää. . . Rakkautta on . . . kunnioittaa kumppania, joka antaa vapauden mennä. Silloin miehen pitäisi hoksata mitä ajat takaa ja tulla luoksesi ja pysyä vierelläsi, eikä ystäviensä luona.
ja tämä on kuin minä :)
Tulimerkkinen ystäväni oli sitä mieltä, että annoin miehelle selvästi luvan pettää minua. Itse olen sitä mieltä, että en antanut. Olen kyllä pettynyt, jos mies käyttää tilaisuutta hyväkseen, ja on poissa luotani koko yön. Mitä muut kalat-merkkiset olette mieltä suhtautumstavastani?
eli minusta suhtaudut oikein !!!! ketään ei voi oikeasti kieltää. jos kokeilee petosta huomaa kyllä itsekin pian että ei kandennut ja jos kannatti niin suhde oli muutenkin lopahtamassa. mua ärsyttäs jos mua määräiltäisiin. en itse petä enkä valehtele. mutta mieheni on sellainen eikä muuksi muuta silti ollaan yhdessä sellaisina kuin olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l272335- 1281338
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1461296Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91156Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1551087Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta38959Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58878- 65846
- 146823
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall196809