Kysymys 1: Olen kalat-nainen ja seurustelen kalat-miehen kanssa. Suhde on aika uusi. Mies lähtee tapaamaan naisiin menevää ystäväänsä. Ystävä siis pettää naisiaan. Koska olen kalat-nainen, en halua sitoa ketään itseeni, vaan haluan, että kumppanini sitoo itse itsensä minuun...vapaaehtoisesti. En ole koskaan yrittänyt sitoa ketään millään lailla. Siispä sanoin miehelle, että ilmoita sitten, jos menee pitkään, etkä pääse yöksi kotiin. Tulimerkkinen ystäväni oli sitä mieltä, että annoin miehelle selvästi luvan pettää minua. Itse olen sitä mieltä, että en antanut. Olen kyllä pettynyt, jos mies käyttää tilaisuutta hyväkseen, ja on poissa luotani koko yön. Mitä muut kalat-merkkiset olette mieltä suhtautumstavastani?
Kysymys 2: Miten kalat-mies ilmaisee tunteitaan? Miesystäväni ilmaisee vain teoilla ja hellyydellä. Tai ainakin olen tulkinnut ne tunteiksi. Hän ei ole koskaan sanonut minulle mitään sen kummempaa eikä kertonut tunteistaan. Kerran hän tosin sanoi, että hänen tuli ikävä ollessaan erossa minusta. Silti hän pitää siitä, että minä kerron tunteistani.
kalat-mies
3
1039
Vastaukset
- Kala-ukko
Kyllähän aikuisen ihmisen, miehenkin täytyy tietää raja, jota ei saa koskaan ylittää!!! Sinä olet tyypillinen Kala. Sinulla on suuri sydän ja haluat vain hyvää toiselle . . . Vaarana on että kumppanisi käyttää luottamustasi väärin ja silloin rikot vain itsesi.. . Mutta niin kuin sanoin aikuisen ihmisen on tiedettävä raja, jota ei saa ylittää. . . Rakkautta on . . . kunnioittaa kumppania, joka antaa vapauden mennä. Silloin miehen pitäisi hoksata mitä ajat takaa ja tulla luoksesi ja pysyä vierelläsi, eikä ystäviensä luona.
Kyllä tunteistakin pitäisi pystyä puhumaan. . . kertoa kuinka tärkeä ihminen kumppani on. Eipä taida koskaan kukaan liikaa tunteista ja hellyydestä puhua . . . Ne pienet hellät sanat ovat tärkeitä parisuhteessa!!!- fisu ukko myös
osu ja upposi :)
- kalat rulettaa
kuule ihan samanlailla mä suhtaudun olen kala-nainen. ketään ei voi omistaa ja jos kulta haluaa mennä niin annan mennä vapaasti. se kulta tulee oman kullan luokse kun huomaa että oma kala kotona ja parempaa ei ole olemassa vaikka pidemmissä suhteissä välillä aidan takana näyttäs vihreeltä.
tää on alla oleva on niin täydellinen teksti:Kyllähän aikuisen ihmisen, miehenkin täytyy tietää raja, jota ei saa koskaan ylittää!!! Sinä olet tyypillinen Kala. Sinulla on suuri sydän ja haluat vain hyvää toiselle . . . Vaarana on että kumppanisi käyttää luottamustasi väärin ja silloin rikot vain itsesi.. . Mutta niin kuin sanoin aikuisen ihmisen on tiedettävä raja, jota ei saa ylittää. . . Rakkautta on . . . kunnioittaa kumppania, joka antaa vapauden mennä. Silloin miehen pitäisi hoksata mitä ajat takaa ja tulla luoksesi ja pysyä vierelläsi, eikä ystäviensä luona.
ja tämä on kuin minä :)
Tulimerkkinen ystäväni oli sitä mieltä, että annoin miehelle selvästi luvan pettää minua. Itse olen sitä mieltä, että en antanut. Olen kyllä pettynyt, jos mies käyttää tilaisuutta hyväkseen, ja on poissa luotani koko yön. Mitä muut kalat-merkkiset olette mieltä suhtautumstavastani?
eli minusta suhtaudut oikein !!!! ketään ei voi oikeasti kieltää. jos kokeilee petosta huomaa kyllä itsekin pian että ei kandennut ja jos kannatti niin suhde oli muutenkin lopahtamassa. mua ärsyttäs jos mua määräiltäisiin. en itse petä enkä valehtele. mutta mieheni on sellainen eikä muuksi muuta silti ollaan yhdessä sellaisina kuin olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169