vieläkö artukaisesta löytyy MX-rataa ja saako sitä kayttää ja kukka sen omistaa?
Artukainen TKU
jepjep666
2
556
Vastaukset
- MX GURU
JA VIELÄ KERRAN HUH HUH. RATA MENETETTIIN 80 LUVUL.
KORVAAVA CROSSI RATA SAATII URUSVUOREEN JOKA LÄHTEE ALTA 2010 LOPUSSA.
SEN JÄLKEEN TURUSSA EI OLE OMAA MX RATAA, MELKO PASKA HOMMA. TURUN MOOTTORIKERHOSSA KUITENKIN JÄSENIÄ YLI 700 JA MONTA SATAA LAJIN HARRASTAJAA ON NYT ILMAN HARJOITTELU PAIKKAA.
SAATTAA MYÖS LUVATTOMISSA PAIKOISSA AJELU LISÄÄNTYÄ HUOMATTAVASTI, IKÄVÄÄ.- holesot
oikeasti vituttaa että turkulaiset ei pääse vetään crossia kotiradalla.,mutta tohtoritason pj:llä homma lähtee uuteen lentoon.jaksamista vaan sinne rannikolle.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565