Oinas ja seksi!

Ap.....

Oinasmies, joka alussa näytti hyvin selvästi et haluu seksiä, sen verran oikeat taidot hallussa et eihän siitä voinut kieltäytyä. Kuitenkin yhtäkkiä oinas lopettaa "lämmittelyn" ja lopettaa yrittämisen. Itse fyysiset aloitteet jäävät siis kokonaan minulle, minun pitää nykyään aina "lämmitellä" oinasta. Hän lähtee kyllä mukaan ja nauttii, jos päivään ei ole seksiä ollu hän vihjailee ko asiasta, muttei siltikään pistä itse tikkua ristiin, MIKSI?!

Menee tässä maku koko hommasta kohta. Joudun itse tekemään nykyään aina "työn", mut seksi tuntuu nykyää lähinnä suoritukselta osaltani, koska mies ei odota et minä pääsisin tunnelmaan mukaan.
Olemme pitäneet yhtä n puoli vuotta. Kaikki asiat muuten ok, vai onko sittenkään...?

3

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlie79

      samalla tavalla kävi meillä.
      mies piiritti ja piiritti ja oli kokoajan tekemässä aloitetta kaikessa, kunnes minä antauduin kääntyikin roolit toisinpäin. siitä alkoi minun epävarmuus miehen kiinnostumisesta, sain tehdä aloitteen kokoajan, toki mies oli innoissaan siittä =)
      suhdetta jatkunut vuosia joten ehkä se sitten kuuluu olla niin =)
      mutta oikukas on oinasmies, muuta en voi sanoa.

    • hormoonihärkä

      Hä? Kyllä terveenä oinasmiehenä seksi kiinnostaa jatkuvasti ja teen aina aloitteen -siten että kumppani jo väsyy sekstaamiseen ja paikat hellänä. ;)

      Josko hänellä on joku sairaus, vaikkapa testosteronin puute tai stessi -tai jopa vieras nainen mielessään??

    • oikkuoinas.

      -oletko lihonut tai rupsahtanut?

      -huolehditko hygieniastasi? (jos hengitys haisee kissankuselle, tai perseestä leijuu paskan haju ei toista varmaaan kiinnosta seksi)

      Jos näissä ei ole syy, on mies bi/homo, testosteronivajetta on, tai sitten vieras narttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3896
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2461
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1463
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1045
    Aihe