Oinas ja seksi!

Ap.....

Oinasmies, joka alussa näytti hyvin selvästi et haluu seksiä, sen verran oikeat taidot hallussa et eihän siitä voinut kieltäytyä. Kuitenkin yhtäkkiä oinas lopettaa "lämmittelyn" ja lopettaa yrittämisen. Itse fyysiset aloitteet jäävät siis kokonaan minulle, minun pitää nykyään aina "lämmitellä" oinasta. Hän lähtee kyllä mukaan ja nauttii, jos päivään ei ole seksiä ollu hän vihjailee ko asiasta, muttei siltikään pistä itse tikkua ristiin, MIKSI?!

Menee tässä maku koko hommasta kohta. Joudun itse tekemään nykyään aina "työn", mut seksi tuntuu nykyää lähinnä suoritukselta osaltani, koska mies ei odota et minä pääsisin tunnelmaan mukaan.
Olemme pitäneet yhtä n puoli vuotta. Kaikki asiat muuten ok, vai onko sittenkään...?

3

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlie79

samalla tavalla kävi meillä.
      mies piiritti ja piiritti ja oli kokoajan tekemässä aloitetta kaikessa, kunnes minä antauduin kääntyikin roolit toisinpäin. siitä alkoi minun epävarmuus miehen kiinnostumisesta, sain tehdä aloitteen kokoajan, toki mies oli innoissaan siittä =)
      suhdetta jatkunut vuosia joten ehkä se sitten kuuluu olla niin =)
      mutta oikukas on oinasmies, muuta en voi sanoa.

• hormoonihärkä

Hä? Kyllä terveenä oinasmiehenä seksi kiinnostaa jatkuvasti ja teen aina aloitteen -siten että kumppani jo väsyy sekstaamiseen ja paikat hellänä. ;)

Josko hänellä on joku sairaus, vaikkapa testosteronin puute tai stessi -tai jopa vieras nainen mielessään??

• oikkuoinas.

-oletko lihonut tai rupsahtanut?

-huolehditko hygieniastasi? (jos hengitys haisee kissankuselle, tai perseestä leijuu paskan haju ei toista varmaaan kiinnosta seksi)

Jos näissä ei ole syy, on mies bi/homo, testosteronivajetta on, tai sitten vieras narttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe