Oinas ja seksi!

Ap.....

Oinasmies, joka alussa näytti hyvin selvästi et haluu seksiä, sen verran oikeat taidot hallussa et eihän siitä voinut kieltäytyä. Kuitenkin yhtäkkiä oinas lopettaa "lämmittelyn" ja lopettaa yrittämisen. Itse fyysiset aloitteet jäävät siis kokonaan minulle, minun pitää nykyään aina "lämmitellä" oinasta. Hän lähtee kyllä mukaan ja nauttii, jos päivään ei ole seksiä ollu hän vihjailee ko asiasta, muttei siltikään pistä itse tikkua ristiin, MIKSI?!

Menee tässä maku koko hommasta kohta. Joudun itse tekemään nykyään aina "työn", mut seksi tuntuu nykyää lähinnä suoritukselta osaltani, koska mies ei odota et minä pääsisin tunnelmaan mukaan.
Olemme pitäneet yhtä n puoli vuotta. Kaikki asiat muuten ok, vai onko sittenkään...?

3

1811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlie79

samalla tavalla kävi meillä.
      mies piiritti ja piiritti ja oli kokoajan tekemässä aloitetta kaikessa, kunnes minä antauduin kääntyikin roolit toisinpäin. siitä alkoi minun epävarmuus miehen kiinnostumisesta, sain tehdä aloitteen kokoajan, toki mies oli innoissaan siittä =)
      suhdetta jatkunut vuosia joten ehkä se sitten kuuluu olla niin =)
      mutta oikukas on oinasmies, muuta en voi sanoa.

• hormoonihärkä

Hä? Kyllä terveenä oinasmiehenä seksi kiinnostaa jatkuvasti ja teen aina aloitteen -siten että kumppani jo väsyy sekstaamiseen ja paikat hellänä. ;)

Josko hänellä on joku sairaus, vaikkapa testosteronin puute tai stessi -tai jopa vieras nainen mielessään??

• oikkuoinas.

-oletko lihonut tai rupsahtanut?

-huolehditko hygieniastasi? (jos hengitys haisee kissankuselle, tai perseestä leijuu paskan haju ei toista varmaaan kiinnosta seksi)

Jos näissä ei ole syy, on mies bi/homo, testosteronivajetta on, tai sitten vieras narttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      108
      1955
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      253
      1727
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe