tää 2009 valmistunut leffa, katottiin päiväleffana, mutta ei ikinä voita sitä 80-90 luvun sarjaa
Sherlock Holmesin seikkailut,-paluu,-muistelmat,-muistikirja...noita neljää kokonaisuutta.
Tuli muuten otettua kolmen tunnin päikkärit Jätkän kanssa, kun se tykkää nukkua mun rinnan päällä,
siinä vedettiin me ukot kalsareissa unta turpaan sohvalla. :D Lutku-koira sai tyytyä vaimon seuraan
ja ulkoiluttamiseen...Oli vähän uunoturhapuro-olo herättyä, kun tuli nukuttua ihan kunnolla. :)
Kohta taas sitten vaimon kanssa "lusikkaan" soffalle ja katselemaan illan elokuvaa (valinta auki), syödäkkin
jotain mun vielä pitäisi, kun hiukoo ja käyttää samettiturkki ulkona, sitten taas saa huoahtaa ja käydä "pituvilleen". Ihanan lokoisaa! :D
Ihan katseltava Sherlock Holmes
10
264
Vastaukset
- hyvää kesää
- Voi voi
Sosiaalimenoja saisi leikata ja pistää ihmiset osa vastuuseen omasta elannostaan. Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.
ja yleensäkin lepo näillä helteillä on enemmän kuin suotavaa...se on ihanaa:))
En juurikaan ole nyt viitsinyt tuijotella telkusta leffoja..joitakin sarjoja toki.- äfpee
Ja sä tiedät ton - mistä???
No, sähän et ketään kyttäile, fb varmaan ihan pyytämättä lähettää sulle noi tiedot vai?
Sopii ihan sulle itelles toi sun kirjotus! ;D - Myy-Pikkuinen
mene blogiis itkeen!
- 6+66666
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mene blogiis itkeen!
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/kuokkavieraat_kyttaavat_kotibilekutsuja_netissa_1043517.html
- woewoe
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mene blogiis itkeen!
Että sun piti saada laittaa uusiks ku edellinen poistettiin. Hehhheeee!!!
- Myy-Pikkuinen
woewoe kirjoitti:
Että sun piti saada laittaa uusiks ku edellinen poistettiin. Hehhheeee!!!
se laitetaan uusiks kun sä mulkku klikkailet täällä kaikki.
- okokokei
ok leffaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153