tää 2009 valmistunut leffa, katottiin päiväleffana, mutta ei ikinä voita sitä 80-90 luvun sarjaa
Sherlock Holmesin seikkailut,-paluu,-muistelmat,-muistikirja...noita neljää kokonaisuutta.
Tuli muuten otettua kolmen tunnin päikkärit Jätkän kanssa, kun se tykkää nukkua mun rinnan päällä,
siinä vedettiin me ukot kalsareissa unta turpaan sohvalla. :D Lutku-koira sai tyytyä vaimon seuraan
ja ulkoiluttamiseen...Oli vähän uunoturhapuro-olo herättyä, kun tuli nukuttua ihan kunnolla. :)
Kohta taas sitten vaimon kanssa "lusikkaan" soffalle ja katselemaan illan elokuvaa (valinta auki), syödäkkin
jotain mun vielä pitäisi, kun hiukoo ja käyttää samettiturkki ulkona, sitten taas saa huoahtaa ja käydä "pituvilleen". Ihanan lokoisaa! :D
Ihan katseltava Sherlock Holmes
10
240
Vastaukset
- hyvää kesää
- Voi voi
Sosiaalimenoja saisi leikata ja pistää ihmiset osa vastuuseen omasta elannostaan. Nyt jo tuetaan aivan liikaa skoijareita, jotka eivät viitsi/halua tehdä oman elantonsa eteen mitään ja ratsastavat tasavertaisuudella. Kaikki pitäisi tulla valmiina.työtä karttavat skoijarit makaavat päivät pitkät elokuvia tuojottaen ja yhteiskunta elättää.
ja yleensäkin lepo näillä helteillä on enemmän kuin suotavaa...se on ihanaa:))
En juurikaan ole nyt viitsinyt tuijotella telkusta leffoja..joitakin sarjoja toki.- äfpee
Ja sä tiedät ton - mistä???
No, sähän et ketään kyttäile, fb varmaan ihan pyytämättä lähettää sulle noi tiedot vai?
Sopii ihan sulle itelles toi sun kirjotus! ;D - Myy-Pikkuinen
mene blogiis itkeen!
- 6+66666
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mene blogiis itkeen!
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/kuokkavieraat_kyttaavat_kotibilekutsuja_netissa_1043517.html
- woewoe
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mene blogiis itkeen!
Että sun piti saada laittaa uusiks ku edellinen poistettiin. Hehhheeee!!!
- Myy-Pikkuinen
woewoe kirjoitti:
Että sun piti saada laittaa uusiks ku edellinen poistettiin. Hehhheeee!!!
se laitetaan uusiks kun sä mulkku klikkailet täällä kaikki.
- okokokei
ok leffaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812080En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211955- 361569
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 291206
- 931097
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20946Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857