maakotkia

Kuvia on

Meidän pelloilla saalistelee maakotkia.2 lentokykyistä poikasta tykkää istuskella maassa.Sieltä lähtevät lentoon,jos ihminen ilmestyy lähimaille.Kauniita lintuja.Tarvitsee olla hipihiljaa että saavat olla rauhassa.T:Etelä-Pohjanmaa

10

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivitä tilanne

tarpeeksi lähelle jotta voisit hoitaa ne päiviltä?

• kuvia on

Tottakai pääsen lähelle.10 metrin etäisyydelle :P E-POHJ.

• luger

pervot juntit (lue mehtuumiehet) tulee sönköttämään paskajuttujaan asialliseen keskusteluun. Ehdotus, hoitaisitteko ensin itsenne päiviltä?

• paljon niistä

huudella mikäli haluat säilyttää itsemäärämisoikeuden maihisi.

• kotkon sulkahattu

ja hissun kissun homma hoitoon.

• kuvia on
        kotkon sulkahattu kirjoitti:

ja hissun kissun homma hoitoon.

Tuota mieltäkö olette?

• on miten
        kuvia on kirjoitti:

Tuota mieltäkö olette?

itse haluat asian tehdä mieleiseksesi ilmoita vielä jollekin suojeluporukalle niin on mettäs ja peltos suojelussa sen jälkeen etkä luvata tee sieltä edes saunavastaa.

• korpikuus

Hienon kuuloinen havainto. Kuulostaa vain vähän uskomattomalta että maakotkanpoikaset oleskelisivat pellolla, ja sekin on harvinaista että niitä on kaksi. Hiirihaukanpoikasetkin saattaisivat tulla kyseeseen:
      http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/butbut/0butbut305i.jpg

Kotkien ja haukkojen poikaset ovat pesästä lähtiessään jo emojensa kokoisia, tämä on hyvä muistaa kun epäilee katsovansa kotkanpoikasta.

• kuvia on

Eivät olleet lähestulkoonkaan hiirihaukan näköisiä.Suurensin huonohkoja kuvia ja niissä on vaalea kohta siipien alapuolella.Muutoin hyvin tumma lintu.Täysmusta raita näkyy myös eräässä kuvassa.Voisin laittaa kuvat jonnekin,jos joku tunnistaisi.Eilen ja tänään 2 ruskosuohaukkaa kiertelee ylämaastossa.Kun vertaa näitä kahta havaintoa,niin "maakotkakaksikko"oli hiljainen.Vasta silloin toiselta pääsi ääni,kun olin 10 metrin päässä.Ruskosuohaukat pitivät sellaista"keskustelua"yllä,että minua alkoi naurattamaan.Olisi todella mukava tietää saisiko joku selvää mitä ensimmäiset 2 lintua ovat.

• korpikuus
        kuvia on kirjoitti:

Eivät olleet lähestulkoonkaan hiirihaukan näköisiä.Suurensin huonohkoja kuvia ja niissä on vaalea kohta siipien alapuolella.Muutoin hyvin tumma lintu.Täysmusta raita näkyy myös eräässä kuvassa.Voisin laittaa kuvat jonnekin,jos joku tunnistaisi.Eilen ja tänään 2 ruskosuohaukkaa kiertelee ylämaastossa.Kun vertaa näitä kahta havaintoa,niin "maakotkakaksikko"oli hiljainen.Vasta silloin toiselta pääsi ääni,kun olin 10 metrin päässä.Ruskosuohaukat pitivät sellaista"keskustelua"yllä,että minua alkoi naurattamaan.Olisi todella mukava tietää saisiko joku selvää mitä ensimmäiset 2 lintua ovat.

Hiirihaukoillakin on vaalea siipien alapuolella, mutta nuorilla maakotkilla tosiaan sellainen "läntti" vaaleaa siiven keskellä alapuolella. Jos ruskosuohaukkoihin voi verrata, niin kotkanpoikaset ovat ainakin selvästi isompia. Kuvia toki olisi mukava nähdä, ehkä niistä jotain selviäisi.

Kuvia voi ladata vaikka tänne:
        http://kuva.termiitti.com/

Tuo linkki(t) sitten tänne keskusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1708
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1638
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1390
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1134
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      276
      1091
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      948
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe