maakotkia

Kuvia on

Meidän pelloilla saalistelee maakotkia.2 lentokykyistä poikasta tykkää istuskella maassa.Sieltä lähtevät lentoon,jos ihminen ilmestyy lähimaille.Kauniita lintuja.Tarvitsee olla hipihiljaa että saavat olla rauhassa.T:Etelä-Pohjanmaa

10

480

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivitä tilanne

tarpeeksi lähelle jotta voisit hoitaa ne päiviltä?

• kuvia on

Tottakai pääsen lähelle.10 metrin etäisyydelle :P E-POHJ.

• luger

pervot juntit (lue mehtuumiehet) tulee sönköttämään paskajuttujaan asialliseen keskusteluun. Ehdotus, hoitaisitteko ensin itsenne päiviltä?

• paljon niistä

huudella mikäli haluat säilyttää itsemäärämisoikeuden maihisi.

• kotkon sulkahattu

ja hissun kissun homma hoitoon.

• kuvia on
        kotkon sulkahattu kirjoitti:

ja hissun kissun homma hoitoon.

Tuota mieltäkö olette?

• on miten
        kuvia on kirjoitti:

Tuota mieltäkö olette?

itse haluat asian tehdä mieleiseksesi ilmoita vielä jollekin suojeluporukalle niin on mettäs ja peltos suojelussa sen jälkeen etkä luvata tee sieltä edes saunavastaa.

• korpikuus

Hienon kuuloinen havainto. Kuulostaa vain vähän uskomattomalta että maakotkanpoikaset oleskelisivat pellolla, ja sekin on harvinaista että niitä on kaksi. Hiirihaukanpoikasetkin saattaisivat tulla kyseeseen:
      http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/butbut/0butbut305i.jpg

Kotkien ja haukkojen poikaset ovat pesästä lähtiessään jo emojensa kokoisia, tämä on hyvä muistaa kun epäilee katsovansa kotkanpoikasta.

• kuvia on

Eivät olleet lähestulkoonkaan hiirihaukan näköisiä.Suurensin huonohkoja kuvia ja niissä on vaalea kohta siipien alapuolella.Muutoin hyvin tumma lintu.Täysmusta raita näkyy myös eräässä kuvassa.Voisin laittaa kuvat jonnekin,jos joku tunnistaisi.Eilen ja tänään 2 ruskosuohaukkaa kiertelee ylämaastossa.Kun vertaa näitä kahta havaintoa,niin "maakotkakaksikko"oli hiljainen.Vasta silloin toiselta pääsi ääni,kun olin 10 metrin päässä.Ruskosuohaukat pitivät sellaista"keskustelua"yllä,että minua alkoi naurattamaan.Olisi todella mukava tietää saisiko joku selvää mitä ensimmäiset 2 lintua ovat.

• korpikuus
        kuvia on kirjoitti:

Eivät olleet lähestulkoonkaan hiirihaukan näköisiä.Suurensin huonohkoja kuvia ja niissä on vaalea kohta siipien alapuolella.Muutoin hyvin tumma lintu.Täysmusta raita näkyy myös eräässä kuvassa.Voisin laittaa kuvat jonnekin,jos joku tunnistaisi.Eilen ja tänään 2 ruskosuohaukkaa kiertelee ylämaastossa.Kun vertaa näitä kahta havaintoa,niin "maakotkakaksikko"oli hiljainen.Vasta silloin toiselta pääsi ääni,kun olin 10 metrin päässä.Ruskosuohaukat pitivät sellaista"keskustelua"yllä,että minua alkoi naurattamaan.Olisi todella mukava tietää saisiko joku selvää mitä ensimmäiset 2 lintua ovat.

Hiirihaukoillakin on vaalea siipien alapuolella, mutta nuorilla maakotkilla tosiaan sellainen "läntti" vaaleaa siiven keskellä alapuolella. Jos ruskosuohaukkoihin voi verrata, niin kotkanpoikaset ovat ainakin selvästi isompia. Kuvia toki olisi mukava nähdä, ehkä niistä jotain selviäisi.

Kuvia voi ladata vaikka tänne:
        http://kuva.termiitti.com/

Tuo linkki(t) sitten tänne keskusteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe