Meidän pelloilla saalistelee maakotkia.2 lentokykyistä poikasta tykkää istuskella maassa.Sieltä lähtevät lentoon,jos ihminen ilmestyy lähimaille.Kauniita lintuja.Tarvitsee olla hipihiljaa että saavat olla rauhassa.T:Etelä-Pohjanmaa
maakotkia
10
426
Vastaukset
- päivitä tilanne
tarpeeksi lähelle jotta voisit hoitaa ne päiviltä?
- kuvia on
Tottakai pääsen lähelle.10 metrin etäisyydelle :P E-POHJ.
- luger
pervot juntit (lue mehtuumiehet) tulee sönköttämään paskajuttujaan asialliseen keskusteluun. Ehdotus, hoitaisitteko ensin itsenne päiviltä?
- paljon niistä
huudella mikäli haluat säilyttää itsemäärämisoikeuden maihisi.
- kotkon sulkahattu
ja hissun kissun homma hoitoon.
- kuvia on
kotkon sulkahattu kirjoitti:
ja hissun kissun homma hoitoon.
Tuota mieltäkö olette?
- on miten
kuvia on kirjoitti:
Tuota mieltäkö olette?
itse haluat asian tehdä mieleiseksesi ilmoita vielä jollekin suojeluporukalle niin on mettäs ja peltos suojelussa sen jälkeen etkä luvata tee sieltä edes saunavastaa.
- korpikuus
Hienon kuuloinen havainto. Kuulostaa vain vähän uskomattomalta että maakotkanpoikaset oleskelisivat pellolla, ja sekin on harvinaista että niitä on kaksi. Hiirihaukanpoikasetkin saattaisivat tulla kyseeseen:
http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/butbut/0butbut305i.jpg
Kotkien ja haukkojen poikaset ovat pesästä lähtiessään jo emojensa kokoisia, tämä on hyvä muistaa kun epäilee katsovansa kotkanpoikasta.- kuvia on
Eivät olleet lähestulkoonkaan hiirihaukan näköisiä.Suurensin huonohkoja kuvia ja niissä on vaalea kohta siipien alapuolella.Muutoin hyvin tumma lintu.Täysmusta raita näkyy myös eräässä kuvassa.Voisin laittaa kuvat jonnekin,jos joku tunnistaisi.Eilen ja tänään 2 ruskosuohaukkaa kiertelee ylämaastossa.Kun vertaa näitä kahta havaintoa,niin "maakotkakaksikko"oli hiljainen.Vasta silloin toiselta pääsi ääni,kun olin 10 metrin päässä.Ruskosuohaukat pitivät sellaista"keskustelua"yllä,että minua alkoi naurattamaan.Olisi todella mukava tietää saisiko joku selvää mitä ensimmäiset 2 lintua ovat.
- korpikuus
kuvia on kirjoitti:
Eivät olleet lähestulkoonkaan hiirihaukan näköisiä.Suurensin huonohkoja kuvia ja niissä on vaalea kohta siipien alapuolella.Muutoin hyvin tumma lintu.Täysmusta raita näkyy myös eräässä kuvassa.Voisin laittaa kuvat jonnekin,jos joku tunnistaisi.Eilen ja tänään 2 ruskosuohaukkaa kiertelee ylämaastossa.Kun vertaa näitä kahta havaintoa,niin "maakotkakaksikko"oli hiljainen.Vasta silloin toiselta pääsi ääni,kun olin 10 metrin päässä.Ruskosuohaukat pitivät sellaista"keskustelua"yllä,että minua alkoi naurattamaan.Olisi todella mukava tietää saisiko joku selvää mitä ensimmäiset 2 lintua ovat.
Hiirihaukoillakin on vaalea siipien alapuolella, mutta nuorilla maakotkilla tosiaan sellainen "läntti" vaaleaa siiven keskellä alapuolella. Jos ruskosuohaukkoihin voi verrata, niin kotkanpoikaset ovat ainakin selvästi isompia. Kuvia toki olisi mukava nähdä, ehkä niistä jotain selviäisi.
Kuvia voi ladata vaikka tänne:
http://kuva.termiitti.com/
Tuo linkki(t) sitten tänne keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888