USA:n puolustusministeriön tietojärjestelmissä ei suosita avointa koodia koska siellä jos missä tiedetään sen vaarat.
"avointa lähdekoodia käyttävät ohjelmistot eivät ole yhtään turvallisempia kuin muut ohjelmistot, vaan itse asiassa avoin koodi muodostaa tietoturvariskin"
http://sektori.com/uutinen/avoin-lähdekoodi--turvallista-vai-ei/4020/
Suomessakin olisi tieto otettava vakavasti koska takaportit ja bottiverkot ovat Linuxissa arkipäivää sen sijaan turvalliset suljetun koodin ohjelmistot ovat suljettu rikollisilta.
Avoin koodi on aina riski
4
143
Vastaukset
- asian tuntija
>USA:n puolustusministeriön tietojärjestelmissä ei suosita avointa koodia koska siellä jos missä tiedetään sen vaarat.<
Legendaarisen epätoivoinen trolli. Lukeakaan et osaa: "Initiative for Software Choice -ryhmä, jonka tukijoihin kuuluvat mm. Microsoft [...] julkaisi tiistaina raportin, jonka mukaan USA:n puolustusministeriön kannattaa välttää avointa lähdekoodia"> ryhmä, jonka tukijoihin kuuluvat mm. Microsoft [...] julkaisi tiistaina raportin,
> jonka mukaan USA:n puolustusministeriön kannattaa välttää avointa lähdekoodia"
riski on miljoonia kertoja toteutunutkin eli suljettuun lähdekoodiin piilotetut takaportit ja CIA- ym vakoilut olleet käytössä
avoin lähdekoodi on tuhansien silmäparien tutkittavana ja "jekkuilut" huomataan
suljetun koodin riskien takia ainakin Saksan hallitus tukee suurin rahasummin avointa koodia- asian tuntija
as77 kirjoitti:
> ryhmä, jonka tukijoihin kuuluvat mm. Microsoft [...] julkaisi tiistaina raportin,
> jonka mukaan USA:n puolustusministeriön kannattaa välttää avointa lähdekoodia"
riski on miljoonia kertoja toteutunutkin eli suljettuun lähdekoodiin piilotetut takaportit ja CIA- ym vakoilut olleet käytössä
avoin lähdekoodi on tuhansien silmäparien tutkittavana ja "jekkuilut" huomataan
suljetun koodin riskien takia ainakin Saksan hallitus tukee suurin rahasummin avointa koodia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807